שנים שלא ראיתי טלוויזיה

ליקה5

New member
שנים שלא ראיתי טלוויזיה

אתמול פתחתי חדשות.....בפעם הראשונה מאז המלחמה האחרונה הסיפור המזעזע, הלא נתפס של הילדה המתוקה במשפחה הזוועתית אלוהים.....אפילו יהודה עמיחי לא תאר לעצמו...שגם על ילדי גן אין רחמים אולי בעצם כן....אולי מותה טוב מחייה עם אמא כזו, וסבא/אבא כזה אוףףף חולקת את התסכול שלי איתכם הילדה ביקשה שאראה איתה את הגמר....הסכמתי, אבל עם תנאי...רק את השירים, בלי הברברת והפרסומות.....לא יאומן כמה מעט חומר טהור יש....וכמה קש וגבבה כולם שרו יפה אחד נבחר עוד כוכב נולד עוד ילדה מתה מזכיר לי את ביאליק השמש זרחה, השיטה פרחה, והשוחט שחט (ליקה בבוקר עצוב...קצת מיואשת מהעולם..)
 

סטנגה Joe

New member
לא הפסדת כלום

לפעמים הרשע מבצבץ לו מבין המסיכות המסתירות אותו כל כך טוב בדרך כלל. חבל רק שהצדק שלנו כל כך חלש ורופס. ולגבי כל תכניות הריאליטי האלה ..... הן רעל בעורקי החברה שלנו .... הכל מסחרי, הכל פרסומות חבויות ונסתרות הכל מכור מראש ואנחנו יושבים ובוהים כמו מפגרים בחרא שמאכילים אותנו ומבקשים עוד ....
 
אין מה להיתאייש

ככה העולם...כל אחד עושה מה שהוא צריך לעשות רק האדם עושה מה שהוא רוצה לצערי היא לא תהיה הילדה האחרונה שתמות....
ובקשר לכוכב נולד...אני לא יודע, אולי זה יהיה הסוף.
 
אני עדין בתקווה ותחושה שהיא לא מתה../images/Emo10.gif

עדין לא נמצאה הגופה, הסבתא טוענת שהיא חושבת שהיא לא מתה והיא חיה. ואני מתפללת שאם לא תמצא הגופה ימצאו אותה חיה באיזה פנימיה או משפחה שקנתה אותה לא חוקית בכסף<הלוואי
> שהסיפור הזה לא ישאר פתוח לעולמי עד כמו הסיפור של מדלן מאנגליה שלעולם לא נדע מה באמת עלה בגורלה. אתמול קראתי את כל הכתבות על רוז הקטנה ובכיתי, הלב מאן להאמין שיש מפלצות בעולם שמסוגלות ליצור חיים ולהתעלל בהם בצורה הכי מכוערת שיכולה להיות. בעיניי ילד הוא הדבר הכי טהור ויפה שקיים בעולם שלנו.וכל נגיעה,פגיעה בו בעיניי היא הדבר הכי נוראי שיכול להיות.
 
פיתאום סחר בילדים

נישמע דבר טוב. איך שהחיים מתהפכים להם בלי שנשים לב הכל תלוי בזוית הראיה
 

ליקה5

New member
ההבדל בין רע לרע יותר

הוא יותר חד וברור מההבדל בין טוב לטוב יותר אכן הכל תלוי בזוית הראיה אולי גם בכלל, טוב המוות מיום היוולדו
 
לי הזכיר את קהלת:

"מה שהיה הוא שיהיה, מה שקרה הוא שיקרה כי אין חדש תחת השמש" "דור בא ודור הולך והארץ לעולם עומדת" החכם באדם צפה את זה כל כך נכון..
 

ליקה5

New member
תמיד...באנרגיה של יאוש...נזכרים בקהלת

הוא מנחם בפאטליות שלו טוב ... יום המוות מיום היוולדו תפיסה קצת לא 'יהודית קלאסית'
 
אגב,

לא בהכרח לקהלת הייתה תפיסה קצת לא "יהודית קלסית" כהגדרתך.. אליהו או ירמיהו הנביא {לא זוכרת במדוייק באיזה נביא מדובר} גם אמר: "יקולל האיש אשר בישר לאבי על יום היוולדי".
 

ליקה5

New member
רמזי אלול.... בשבילך

חודש הרחמים והסליחות בכל חודשי השנה.....המלך בארמונו בחודש האחרון ,בסוף השנה הוא הולך בשדה....קרוב ונגיש לאדמה ולאדם מגיש אנרגיה של סיכום של חשבון נפש "סתיו יהודי בארץ אבותי שולח בי רמזי אלול" (אברהם חלפי)
 

enigomontoya

New member
החיים לא תמיד משמחים

המון סבל יש בעולם. הנה עוד מקרה מזעזע של אבא שכלא 20 שנה את ילדיו מכיוון שהתבייש בכך שהם חולי נפש. לרוב אנחנו ציניים, מנסים לא להעמיס עלינו יותר מדי, מגינים עלינו מפני הצרות של אחרים וסובלים מהצרות שרות שלנו. אבל ברגע שקורה דבר כמו עם הילדה רוז, כל החומות נשברות וקשה להישאר אדיש. אבל זה עובר, ממשיכים הלאה, שוכחים, חוזרים לשיגרה היומיומית, לצרות ולשמחות הקטנות. בוקר טוב ליקה
 

dorit741

New member
מקרה מזעזע, לא ראשון ולא אחרון

כל מקרה כזה ישר מעלה בי מחשבות על הילדים שלי, כמה טוב להם ואיזה מאושרים הם, ואז אני חושבת על אותה ילדה במקרה הספציפי הזה, וקורע לי את הלב לחשוב על כמה סבלה הקטנה הזאת, למה אנשים מביאים ילדים לעולם, כשהם בעצמם לא שפויים, קשה לי לחשוב על מידת רוע שכזאת כי בחיי גם כשהייתי הכי כועסת, עצבנית ומה שבא לכם בקושי פליק על הטוסיק יכולתי לתת וגם אז יסורי מצפון של שבועיים. הכי עצוב זה, שאנחנו נורא סוערים וכואבים יומים שלושה אחרי המקרה ואז הכל מתפוגג לו וחוזר לשגרה, שכחנו את הילדה , שכחנו את הסיפור וזהו ממשיכים לגלגל את הגלגל...
 
עצוב

אין לי מילים....המקרה לא יוצא לי מהראש. הרבה דברים לא מובנים. מסכנה הילדה...חיה חיים קצרים מלאים כאב...
 
מזעזע!!!

בתור אב לילדים קטנים יש בי המון כעס ועצב.. איך אפשר לעשות דברים כאלה לילדים קטנים,רכים,חסרי ישע?! הייתי לוקח את החלאה הזה,נועל אותו התוך חדר,אני הוא ומצלמה..מוציא עליו את כל העצבים ומתעד!!!!!!!!!!!
 
למעלה