שניייייייים שלא הייתי פה!

מירי,

New member
שניייייייים שלא הייתי פה!

סתם התחשק לי לבוא להגיד שלום לכ מי שעוד זוכר אותי. ונעים להכיר את מי שלא מכיר אותי!
 

מירי,

New member
אלה לא מבית הנסיכות....

יש לי פריצים (פריץ אחד 3 פריצים נכון?
) בבית... ומה שלומם אתם?
 

ronnymp

New member
היי - טוב שזכרת איך מגיעים לפה ../images/Emo20.gif

אז באמת - איך בבית
מתי עוד אחד
( עד שתצא בת ...... )
 

מירי,

New member
היי... הלו... הבת יצאה!

אני זוכרת איך מגיעים לפה- ואתה זוכר איך מגיעים אלינו?
 

ronnymp

New member
אופס ..... ../images/Emo5.gif

רגע - אם אין תוספות .....
- זה אומר שזו בת
טוב נו ..... שיהיה ......
ואליכם .... פונים ימינה
- ובצומת שמאלה
( כמו שקרה לטומי לפיד .. ) - ישר ישר ישר .... עקום ..... - עד הבית
משהו כזה - לא
 

ddקובי

New member
מירי טוב לראותך בפורום

שמח שאת עוד זוכרת אותנו.באמת שניםםםם .....לא היית פה נשמח מאוד לשמוע ממך לעיתים קרובות יותר . קובי
 
למעלה