שנות שירות שונות

olivninja

New member
שנות שירות שונות

היום יצא לי להיחשף לכמה מקומות בהם ניתן לעשות שנת שירות שנראו לי מקומות שמתאימים לי... אם מישהו יכול לתת לי מידע על המקומות הבאים אני אודע לו!אם מישהו היה שם, ראה, שמע, דיבר עם מישהו שהיה שם... כל מידע יעזור!! "מלכישוע" "כפר נוער- אלוני יצחק" "כפר נוער- רמת הדסה" "מפנה" ו"כפר נוער- קדמה"
 

ניצן יב

New member
בקשר לשאלתך

טוב אני יכולה לתת לך תשובה רק על חלק מהם שאני מכירה . מפנה : בית ספר לנוער מנותק שלא הצליח להשתלב בחברה. בגלל : אלימות , סמים , עברינות . זה נימצא בירושלים , תפקיד הש"ש שם:בבוקר יש לו כיתה משלו עם מחנך צמוד נותנים עזרה לימודית וחברתית. בשעות אחה"צ לכל ש"ש יש יד חופשית .זה המספר טלפון בקומונה שם:026482075 כפר הנוער אלוני יצחק:בכפר 300 חניכים בשכבות ז-י"ב הם זקוקים לאוזן קשבת עזרה בשיעורי בית . בכל קבוצה יש מדריך , אם בית וש"ש טלפון:דניאל-0523337858 כפר הנוער -נווה הדסה - 8 ש"ש בקומונה כל ש"ש אחראי על קבוצה תפקיד הש"ש לקבל סמכויות רבות על החניכים ,ובאותה מידה משמש לחניכים כחבר. טלפון -גלי:0544343613 כפר הנוער קדמה -החניכים הם חניכים מרקע קשה לאחר שנפלטו ממסגרות רבות .הכפר הוא כפר נוער טיפולי .תפקיד הש"ש כוללת עזרה בפתעול הענפים :ארווה ,פינת חי , נוי ,מטבח ועוד ,לווי לחוגים ,השכבות לקראת שינה ,הצגות .בנוסף לזה לכל ש"ש יש קבוצה שאותה הוא מלווה .טלפון בקומונה -08-8607429 בנוגע למלכישוע אני לא יודעת ! מקווה שקצת עזרתי..יום טוב ובהצלחה! אם את צריכה עוד משהו אני כאן!
 

solter

New member
מלכישוע...

כפר כמיהל מסמים, ממוקם על הגלבוע. הכפר יש קהילה של נוער, שם נמצאים הש"ש. הש"ש מהווים עוד דמות שיכולה לתמוך ולעזור לחניך בתהליך שהוא עובר. www.malkishua.org.il
 

olivninja

New member
את הדברים האלו אני יודעת

רציתי לדעת מאנשים שהיו שם, או שמעו מחברים על חוויות... מישהו בכל זאת יכול לעזור לי?
 

Ayuli

New member
היא ביקשה על

רמת הדסה..לא נווה הדסה..שני מוקמות שונים
 

RoyceGracie

New member
היא דיברה על רמת הדסה, יש הבדל

בין נווה הדסה לרמת הדסה. רמת הדסה זה כפר נוער בטבעון אשר מכיל 270 חניכים, מסורת הש"ש שם חדשה יחסית, ולכן לש"ש יש מקום להגדיר את מקום הש"ש למען הדורות הבאים. הכפר הוא כפר חינוכי אך בין הקשים בכפרי נוער החינוכיים, לכן הצוות בכפר הוא כמו צוות של כפר נוער טיפולי (2 מדריכים וש"ש על כל קבוצה של 15 ילדים). הכפר מתרכז ב 2 ענפים עיקריים: מרכז חי וצומח (שמכיל חדרי נחשים, חדרי ציפורים, חדרי תוקים, אורווה, מרכז חיות בר ומרכז חיות אקזוטיות (יש אפילו את הרקון הזה מפוקהונטס). המרכז השני הוא מרכז הספורט, שמכיל 22 חוגים יומיים ומעביר המון פעילויות במהלך השנה. במהלך סדר היום משולבות פעילויות מובנות לחניכים בנושאים שונים כל יום (זה משהו שדיי מייחד את הכפר הזה). הצוות נהדר, פשוט שווה לבוא לראות !
 

MerryJane

New member
מלכישוע

מלכישוע זה לא כפר גמילה מסמים, ככל הידוע לי. זה כפר לילדים- נוער ומבוגרים (אבל אליהם ש"שינים לא מתקרבים) שכבר נגמלו מסמים. זה כפר טיפולי שתפקידו לשקם אותם. את החלק הפיזי של הגמילה הם כבר עברו. לא תתמודדי עם אנשים בקריזים וכד' במלכישוע מנסים להחזיר להם שגרת חיים נורמליים ו"להכין" אותם לחיים בחוץ.... זה לפחות מה שאני יודעת.
 
למעלה