שנות לימוד באוניברסיטה

nisim2010

New member
שנות לימוד באוניברסיטה

שולם לכולם. אני לומד באוניברסיטה לתואר שני כבר 3 שנים. נשאר לי 3 קורסים לסיום. שאלה: האם 3 שנים האלה ניתן להוסיף לשנות לימוד או רק אם יש דיפלומה? האם צריכים לקחת את המסמך על הלימודים מאוניברסיטה? תודה רבה מראש.
 

DJArtik78

New member
רק אם יש דיפלומה

אחרת זו השכלה לא רשמית ולא מזכה בניקוד
 

nisim2010

New member
זכאות לתואר

שלום. תודה רבה על התשובה. עוד כמה שאלות: 1). יש לי אופציה לקחת זכאות לתואר באוניברסיטה כי עברתי כימט כל הקורסים.האם זה ייחשב או לא? 2). סיימתי את האניברסיטת תל-אביב וזאת תוכנית בשם "לימודי תעודה" לאקדמאים מחו"ל.בעצם זה שווה לתואר ראשון כי על סמך זה התקבלתי לתואר שני. מה אני זריך לכתוב בסיעף "Type of certificate or diploma issued"? תודה רבה מראש.
 

DJArtik78

New member
כמה תשובות

1. זכאות לתואר, אינה תואר! ולכן לא מתקבל 2. מה השאלה, אתה שואל על תואר ראשון או שני?
 
לגבי 1

לא מדוייק. הנוסח של אישור הזכאות לתואר הוא לרוב "הנ"ל השלים את כל חובותיו לתואר X וזכאי לתואר מיום Y. התואר יוענק לו במעמד טקס הענקת התארים ביום..." אם זה הנוסח של אישור הזכאות זה לחלוטין שווה ערך לתואר- תמיד יש תקופה של כמה חודשים מסיום הלימודים ועד הטקס הרשמי של הענקת התארים (ואין בעיה להתקבל אם אישור כזה ללימודים לתואר המשך). לא בטוח שזה המצב של שואל השאלה כיון שלפי דבריו יש לו עוד כמה קורסים להשלים...
 

nisim2010

New member
מה שכתוב בדיפלומה

תודה רבה על התשובה. בדיפלומה שלי מאוניברסיטת תל-אביב כתוב: "לימודי תעודה" במדעי המחשב ולא כתוב B.Sc. על סמך דיפלומה זאת התקבלתי לתואר שני. אבל אני לא יודע מה לכתוב בסוג של דיפלומה. תודה רבה מראש.
 
למעלה