שנה טובה מהאנובר

מצב
הנושא נעול.

orensaab

New member
שנה טובה מהאנובר

שנה טובה מהאנובר
הרבה זמן לא הייתי כאן, ולעיתים דגדג לי.
עם תחילת השנה החדשה, נפתחה בהאנובר תערוכת הרכב הכבד, וביומיים שלפני, ימי עיתונות.
בערב ראש השנה הוצגו מספר אוטובוסים בהשקה בינלאומית.
להנאתכם מספר תמונות ממצלמתי המלווה אותי בנאמנות בכל אשר אני פונה.
נא לא להעביר תמונות אלו למדיות אחרות.

שנה טובה לכולם, ושנזכה לחידושים אמיתיים בתחבורה הציבורית בשנה הקרובה.

אורן
 

orensaab

New member
וולוו היבריד יורו 6 מפרקי

שנה טובה מהאנובר
הרבה זמן לא הייתי כאן, ולעיתים דגדג לי.
עם תחילת השנה החדשה, נפתחה בהאנובר תערוכת הרכב הכבד, וביומיים שלפני, ימי עיתונות.
בערב ראש השנה הוצגו מספר אוטובוסים בהשקה בינלאומית.
להנאתכם מספר תמונות ממצלמתי המלווה אותי בנאמנות בכל אשר אני פונה.
נא לא להעביר תמונות אלו למדיות אחרות.

שנה טובה לכולם, ושנזכה לחידושים אמיתיים בתחבורה הציבורית בשנה הקרובה.

אורן
וולוו היבריד יורו 6 מפרקי
וולוו הציגו את ההיבריד יורו 6 בגרסה המפרקית. זהו שלב אבולוציוני של ה- 7900 המצליח והמיוצר בייצור סדרתי.



 

orensaab

New member
וולוו היבריד פלאג אין

שנה טובה מהאנובר
הרבה זמן לא הייתי כאן, ולעיתים דגדג לי.
עם תחילת השנה החדשה, נפתחה בהאנובר תערוכת הרכב הכבד, וביומיים שלפני, ימי עיתונות.
בערב ראש השנה הוצגו מספר אוטובוסים בהשקה בינלאומית.
להנאתכם מספר תמונות ממצלמתי המלווה אותי בנאמנות בכל אשר אני פונה.
נא לא להעביר תמונות אלו למדיות אחרות.

שנה טובה לכולם, ושנזכה לחידושים אמיתיים בתחבורה הציבורית בשנה הקרובה.

אורן
וולוו היבריד פלאג אין
ההיבריד פלאג אין של וולוו מסוגל לעבוד כאוטובוס חשמלי מלא.
הטעינה באמצעות פנטוגרף המוצב בתחנת האוטובוס עצמה, והוא טוען קבלי על המספקים טווח שלמספר קילומטרים בודדים.
בהיעדר תשתית טעינה, או במקרה של תקלה בה, האוטובוס הוא אוטובוס היברידי יורו 6 לכל דבר וענין.



 

orensaab

New member
סקניה היבריד

שנה טובה מהאנובר
הרבה זמן לא הייתי כאן, ולעיתים דגדג לי.
עם תחילת השנה החדשה, נפתחה בהאנובר תערוכת הרכב הכבד, וביומיים שלפני, ימי עיתונות.
בערב ראש השנה הוצגו מספר אוטובוסים בהשקה בינלאומית.
להנאתכם מספר תמונות ממצלמתי המלווה אותי בנאמנות בכל אשר אני פונה.
נא לא להעביר תמונות אלו למדיות אחרות.

שנה טובה לכולם, ושנזכה לחידושים אמיתיים בתחבורה הציבורית בשנה הקרובה.

אורן
סקניה היבריד
הגרסה ההיברידית של הסקניה בארכיטקטורה דומה משהו לוולוו - היריד מקביל ותיבת אופטיקרוז של סקניה (דור רביעילתיבה הרובוטית הראושנה בעולם)
ניתן לקבל אותו גם עם מנוע ביו גז במקום דיזל.
גרסאות נוספות למערכות היברידיות וגם חשמלי מלא מסקניה מתוכננות בתקופה הקרובה.



 

orensaab

New member
סולאריס אורבינו

שנה טובה מהאנובר
הרבה זמן לא הייתי כאן, ולעיתים דגדג לי.
עם תחילת השנה החדשה, נפתחה בהאנובר תערוכת הרכב הכבד, וביומיים שלפני, ימי עיתונות.
בערב ראש השנה הוצגו מספר אוטובוסים בהשקה בינלאומית.
להנאתכם מספר תמונות ממצלמתי המלווה אותי בנאמנות בכל אשר אני פונה.
נא לא להעביר תמונות אלו למדיות אחרות.

שנה טובה לכולם, ושנזכה לחידושים אמיתיים בתחבורה הציבורית בשנה הקרובה.

אורן
סולאריס אורבינו
סולאריס הציג את הדור החדש של האורבינו.
העיצוב שומר על הקווים המוכרים והייחודיים של סולאריס, ומתחתיו קונסטרוקציה חדשה לגמרי, קלה יותר וקשוחה יותר.
כל דגמי האוטובוסים של סולאריס יהנו מהשיפורים .



 

Subi777

New member
למה בארץ אין אוטובוסים כאלה עם 3 דלתות?

סולאריס אורבינו
סולאריס הציג את הדור החדש של האורבינו.
העיצוב שומר על הקווים המוכרים והייחודיים של סולאריס, ומתחתיו קונסטרוקציה חדשה לגמרי, קלה יותר וקשוחה יותר.
כל דגמי האוטובוסים של סולאריס יהנו מהשיפורים .
למה בארץ אין אוטובוסים כאלה עם 3 דלתות?
 

olli3

New member
מנהל
כי בארץ התדירות נמוכה מהביקוש.

למה בארץ אין אוטובוסים כאלה עם 3 דלתות?
כי בארץ התדירות נמוכה מהביקוש.
דבר שגורם לפחות מקומות ישיבה פנויים. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו עוד דלת על חשבון מקומות ישיבה.
 

amit1270

New member
לא. בארץ הנוסעים חייבים לעלות מהדלת הקדמית

כי בארץ התדירות נמוכה מהביקוש.
דבר שגורם לפחות מקומות ישיבה פנויים. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו עוד דלת על חשבון מקומות ישיבה.
לא. בארץ הנוסעים חייבים לעלות מהדלת הקדמית
ואין יתרון לדלת נוספת שתשמש רק לירידה. ברגע שתתאפשר עלייה מכל הדלתות גם בקווי שירות "רגילים" דלת נוספת תהווה יתרון.
 

Subi777

New member
תקן אותי אם אני טועה

לא. בארץ הנוסעים חייבים לעלות מהדלת הקדמית
ואין יתרון לדלת נוספת שתשמש רק לירידה. ברגע שתתאפשר עלייה מכל הדלתות גם בקווי שירות "רגילים" דלת נוספת תהווה יתרון.
תקן אותי אם אני טועה
אבל טכנית כל חברת תחבורה ציבורית יכולה להחליט על דעת עצמה להציב מתקני תשלום אוטומטיים בתחנות ולאפשר גביה בצורה הזאת...
 
המפעילות לא יכולות לעשות זאת ללא אישור משרד התחבורה

תקן אותי אם אני טועה
אבל טכנית כל חברת תחבורה ציבורית יכולה להחליט על דעת עצמה להציב מתקני תשלום אוטומטיים בתחנות ולאפשר גביה בצורה הזאת...
המפעילות לא יכולות לעשות זאת ללא אישור משרד התחבורה
שצריך גם לאשר את המכונות.
כפי שבא לידי ביטוי בקשר לקו 1 בגוש דן, גם לעיריות יש מה לומר בנושא.
 

yarivon36

New member
מדוע בארץ

כי בארץ התדירות נמוכה מהביקוש.
דבר שגורם לפחות מקומות ישיבה פנויים. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו עוד דלת על חשבון מקומות ישיבה.
מדוע בארץ
הדלתות האחוריות אינן נפתחות כלפי חוץ בדומה לאוטובוסים בברלין שבגרמניה?
 

davidfainshtein

New member
מנהל
יש לו פרצוף של שירחאן ממלך האריות.


סולאריס אורבינו
סולאריס הציג את הדור החדש של האורבינו.
העיצוב שומר על הקווים המוכרים והייחודיים של סולאריס, ומתחתיו קונסטרוקציה חדשה לגמרי, קלה יותר וקשוחה יותר.
כל דגמי האוטובוסים של סולאריס יהנו מהשיפורים .
יש לו פרצוף של שירחאן ממלך האריות.

אבל הוא יפה.
 

orensaab

New member
אבוסקו

שנה טובה מהאנובר
הרבה זמן לא הייתי כאן, ולעיתים דגדג לי.
עם תחילת השנה החדשה, נפתחה בהאנובר תערוכת הרכב הכבד, וביומיים שלפני, ימי עיתונות.
בערב ראש השנה הוצגו מספר אוטובוסים בהשקה בינלאומית.
להנאתכם מספר תמונות ממצלמתי המלווה אותי בנאמנות בכל אשר אני פונה.
נא לא להעביר תמונות אלו למדיות אחרות.

שנה טובה לכולם, ושנזכה לחידושים אמיתיים בתחבורה הציבורית בשנה הקרובה.

אורן
אבוסקו
הסטרט-אפ ההולנדי אבוסקו, הציג את הדור השני - אבוסקו 2.0
זהו אוטובוס חשמלי מלא, עם שרשרת הנעה, טעינה ואגיר אנרגיה מודולרית.
מהדור הראשון 2 אוטובוסים נוסעין באירופה עם מרכב סיני, ועוד 350 פועלים בסין.
הדור החדש הוא אוטובוס כל אירופי, והדובדבן הוא היכולת של כל יצרן אוטובוסים אחר לרכוש את הרכיבית להנעה, טעינה ואגירת אנרגיה.
במונחי תצרוכת אנרגיה, זהו האוטובוס החשמלי המסכוני ביותר בעולם, וניתן לקבלו עם טווח של 300 קילומטר לטעינה בודדת בתנאי תל אביב בחודש אוגוסט.



 
אני חושב שהאירופיים משתייכים לויאוליה

אבוסקו
הסטרט-אפ ההולנדי אבוסקו, הציג את הדור השני - אבוסקו 2.0
זהו אוטובוס חשמלי מלא, עם שרשרת הנעה, טעינה ואגיר אנרגיה מודולרית.
מהדור הראשון 2 אוטובוסים נוסעין באירופה עם מרכב סיני, ועוד 350 פועלים בסין.
הדור החדש הוא אוטובוס כל אירופי, והדובדבן הוא היכולת של כל יצרן אוטובוסים אחר לרכוש את הרכיבית להנעה, טעינה ואגירת אנרגיה.
במונחי תצרוכת אנרגיה, זהו האוטובוס החשמלי המסכוני ביותר בעולם, וניתן לקבלו עם טווח של 300 קילומטר לטעינה בודדת בתנאי תל אביב בחודש אוגוסט.
אני חושב שהאירופיים משתייכים לויאוליה
השחור-חום מפליקר,קישור מצורף:
http://www.flickr.com/photos/[email protected]/8756921020

התכול באתר איבוסקו: http://www.ebusco.eu/en/



 

orensaab

New member
ון-הול

שנה טובה מהאנובר
הרבה זמן לא הייתי כאן, ולעיתים דגדג לי.
עם תחילת השנה החדשה, נפתחה בהאנובר תערוכת הרכב הכבד, וביומיים שלפני, ימי עיתונות.
בערב ראש השנה הוצגו מספר אוטובוסים בהשקה בינלאומית.
להנאתכם מספר תמונות ממצלמתי המלווה אותי בנאמנות בכל אשר אני פונה.
נא לא להעביר תמונות אלו למדיות אחרות.

שנה טובה לכולם, ושנזכה לחידושים אמיתיים בתחבורה הציבורית בשנה הקרובה.

אורן
ון-הול
ון-הול חנך בשנה שעברה מפעל ייצור בעיר סקופיה שבמקדוניה.
במפעל זה מיוצרים אוטובוסים הנמכרים במחיר נמוך יותר מאלו המיוצרים בבלגיה.
הראשונים לרדת מקו הייצור החדש הם מסדרה CX עבור השוק האמריקאי.
כעת, גם סדרה חדשה לאירופה, סדרה EX.
מדובר באוטובוס צנוע יותר מסדרה TX, אך הוא נהנה מכל היתרונות של האיכות והטכנולוגיה.
ניתן לקבל אותו גם כדו שימושי לתחבורה ציבורית/תיירות .



 

zvir1

New member
תודה רבה ושנה טובה

ון-הול
ון-הול חנך בשנה שעברה מפעל ייצור בעיר סקופיה שבמקדוניה.
במפעל זה מיוצרים אוטובוסים הנמכרים במחיר נמוך יותר מאלו המיוצרים בבלגיה.
הראשונים לרדת מקו הייצור החדש הם מסדרה CX עבור השוק האמריקאי.
כעת, גם סדרה חדשה לאירופה, סדרה EX.
מדובר באוטובוס צנוע יותר מסדרה TX, אך הוא נהנה מכל היתרונות של האיכות והטכנולוגיה.
ניתן לקבל אותו גם כדו שימושי לתחבורה ציבורית/תיירות .
תודה רבה ושנה טובה
מאיתנו שממשיכים להתייבש בתל אביב....
 
תודה רבה אורן, ברוך שובך!

שנה טובה מהאנובר
הרבה זמן לא הייתי כאן, ולעיתים דגדג לי.
עם תחילת השנה החדשה, נפתחה בהאנובר תערוכת הרכב הכבד, וביומיים שלפני, ימי עיתונות.
בערב ראש השנה הוצגו מספר אוטובוסים בהשקה בינלאומית.
להנאתכם מספר תמונות ממצלמתי המלווה אותי בנאמנות בכל אשר אני פונה.
נא לא להעביר תמונות אלו למדיות אחרות.

שנה טובה לכולם, ושנזכה לחידושים אמיתיים בתחבורה הציבורית בשנה הקרובה.

אורן
תודה רבה אורן, ברוך שובך!
תודה על הפוסט המעניין!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה