שנה טובה לכולן!

2גוזלים

New member
שנה טובה לכולן!../images/Emo74.gif

שנה טובה ומתוקה! כתיבה וחתימה טובה לחיים לאלתר! המון שעות של הנאה והנקה משותפת! (לכל המניקות ביחד....) ילדים בריאים! חורף קל! (בלי שום שפעת זו או אחרת...) בקלות לכולן עם החזרה לעבודה! והמון המון בשורות טובות!
 

חדשה08

New member
שנה מתוקה ופוריה

מלאה בשפע חלב הרבה נחת ושמחה מהילדים מצטרפת לברכה: שיהיו רק בשורות טובות!!!
 

p a u

New member
שנה טובה !!!

אני רוצה לנצל את השרשור הזה כדי להגיד תודה לפורום המדהים הזה שעזר לי לצלוח את השנה הקשה והמדהימה הזו. מזהירה מראש, זה ארוך. בדיוק בראש השנה בשנה שעברה הודעתי לכל מי שרק רצה לשמוע שאנחנו בהריון כפול (לא יאמן כמה האנחנו היה רלוונטי, מאחר והבנזוג היה חלק בלתי נפרד מההריון), ההתרגשות היתה עצומה. לא הספיקו לעבור 3 שבועות והבטן כבר התחילה לצרצר, צירים, צירים, צירים כשאני בנתיים בטוחה שאיזה כיף איך הם זזים ואיך יכול להיות שבשלב מוקדם כל כך אני רואה את הבליטות של הראשים שלהם דרך הבטן
. בלי לשים לב כבר נהייה דצמבר ומצאתי את עצמי בתוך המיטה עם איסור חמור לצאת משם, ודווקא כל כך חיכיתי להריון, להסתובב ברחובות ולהשוויץ בבטן ההולכת ותופחת, אבל לא, במקום זה הסתובבתי ב"מועדון הפוך" מצד לצד במיטה ותיקשרתי עם אנשים דרך ה Messenger ובעיקר ניזונתי ממידע דרך פורום תאומים ושלישיות, פורום הריון מרובה עוברים ופורום הריון. אפילו השתתפתי בזכותה של דבורה (למרות שלא ממש עבד) בפגישה של ההריוניות לקראת הנקת תאומים. ובלפנות בוקר מושלג אחד החליט הפצפוץ הראשון לפוצץ את השק, והנה ירדו להם המים והבנזוג ואני רצנו למיון ושם אמרו לנו במילים מפורשות "מפה אתם יוצאים רק כהורים", ואכן זה קרה, כעבור יומיים, שבוע 27+6, מוקדם הרבה יותר מהצפוי. וזהו, נהיינו הורים, והחיים התהפכו, והרוטינה של בית - בית חולים - עבודה ובין לבין שאיבות ושאיבות ושאיבות, בוקר,צהרים, ערב , לילה , לפנות בוקר (ואם היו עוד שעות ביום אז כמובן שהיו עוד שאיבות). ופתאום אפריל, יום לאחר ערב פסח, הלכנו לאסוף את זיו מהבית חולים (רועי השתחרר 10 ימים לפני כן), והתחילה ההתמודדות הזו עם שני פצפוצים ששניהם שוקלים שני קילו, היסטריה של להיות עם ילדים שלפני יומיים סבלו מהפסקות נשימה, אבל אנחנו כאן, בבית, והם כאן, בבית וזהו, הגיע הזמן להיות אמא, באמת, אמא אמיתית, שמגדלת את הילדים שלה בבית. אז בהתחלה המשכתי עם השאיבות וממשקל 3 קילו, החלה החגיגה והתחברנו לציצי, רועי התחבר לעניין מיד, אבל לזיו היה קצת קשה, אך בסופו של דבר גם הוא נכנס לזה ואם זה לא בזכות הפורום המדהים, ולדבורה העומדת בראשו, כמובן שלא הייתי כותבת כאן היום, תודה, תודה, תודה, על הליווי ועל כך שהשנה הזו מסתיימת ולמרות הכל אני עומדת בדיוק איפה שרציתי לעמוד, אני אמא, לתאומים וגאה להגיד שאני מניקה אותם! אז שנה טובה ומתוקה, שתהייה זו שנה פשוטה אך מספקת, שכולכן תגדלו את הזוגות שלכם באושר, בשלווה ובנחת. שתזכו לראות שיניים, דיסות מתעופפות, שיחות נפש וריבים קטנים של הילדים, שתתעיפו, אבל שבסוף היום תוכלו להתכרבל עם היפייפים/יפיפיות הפרטיים שלכם, לעטוף אותם ולתת להם לינוק בהרבה כיף ואהבה. שנה טובה. פאולה
 

ochenta

New member
שנה טובה לכולן!

היום בערב אכלתי שניצל. גיא ניגש אלי, נרגש כולו, קירב את הפה שלו לפה שלי ו...אסף לי חתיכת שניצל מהפה! בעלי צחק עלי, לא מספיק שאני מאכילה אותו מהציצי - גם כשהוא אוכל שניצל זה צריך לעבור עיבוד אצלי... אני מאחלת לכל המניקות החדשות - שתזכו להאכיל אותם בשניצלים ולקנח בהנקה (מי אמר שחלב אם זה פרווה???) שתזכו לראות את הקטנטנים חסרי הישע האלה הופכים להיות יצורים עצמאיים, זזים ומתקשרים. לכל המניקות הותיקות - שתמשיכו להעביר את הלפיד ולהוכיח לכולם שכן, זה אפשרי, וזה נהדר. ולכל הפנסיונריות - תודה שאתן עדיין כאן איתנו מדי פעם, תורמות מנסיונכן ושומרות על הקהילה הוירטואלית שלנו חיה ובועטת.
 

Riniel

New member
שנה טובה ושופעת ../images/Emo74.gif

בערב ראש השנה הקודם בילינו בחדר המיון בתל השומר עם לחץ דם גבוה, בשאלה של אשפוז כן או לא. האשפוז הגיע בסוף אבל רק אחרי כמה ימים, ובמהלך סוכות הייתי מאושפזת עד שילדתי במוצאי שמחת תורה. הילדים שלנו הם ילדים של החגים... והם באמת חג גדול בשבילנו. מאחלת לכולם שנה טובה, שנת שלום ואהבה, שאף פעם לא יחסר חלב, וששום דבר לא יכאב. שנה טובה!!!
 

קושקוש29

New member
שנה טובה

שתהיה ליונקים ולמניקות (ולשאר בני המשפחה) שנה טובה. שנה נעימה ורגועה, שנה של אושר ושמחה. שנה של פריחה וצמיחה (שלנו ושל הילדים), שנה של הרבה רגעי נחת והמון המון בריאות!!!
 

ממושים

New member
שנה מתוקה מתוקה !!

עברו חודשים מאז שביקרתי כאן לאחרונה.. היונקים (כן, עדיין.. מי היה מאמין?..) כבר לא כאלה ניו-בורנס. חגגנו שנה לפני שבוע. שנה ! אולי ישתנה משהו בעבודה / בניהול הזמן / בכמות מטלות הבית (אין סיכוי, אה..) ויהיה לי זמן בחיים החדשים שלי. אולי. בנתיים מתגעגעת אילכן וחושבת עליכן רבות. אני מאחלת לכולכן כולכן שנה נפלאה! מחזקת את המניקות החדשות ומצדיעה לוותיקות נושאות הדגל. בלעדיכן לא הייתי מאמינה. לא הייתי מצליחה ולא הייתי מגיעה עד הלום. אז זאת הזדמנות גם לומר תודה רבה וגם קצת סליחה על זה שאני לא תורמת כפי שנתרמתי. אתן בליבי. שנה טובה יקירות!
 
שנה טובה מאוחרת...

כמו שכתבו לפני - בלעדיכן זה לא היה קורה וקשה להאמין כמה בלתי-אפשרי זה נראה, אבל אחרי 9 חודשים של הנקה מוצלחת, הגיע הזמן (ומותר) לשבת בנחת, ולאחל שנה טובה וקלה לכולן, שתצליחו בהנקה ושיהיה כיף לגדל אותם/ן, שתזכו לשעות של כיף - ארוכות ונפלאות, עם ציצי או בלי, העיקר שיהיו רבּות, בריאות ושוב בריאות, הברכה הכי שווה, ושיהיה לכולן גמר חתימה טובה! ובקיצור ולא בחרוזים - תודה לכל מי שעזרה לי בלי יודעין, בשלל העצות שפזורות כאן. הייתי היסטרית ומבוהלת, כמובן, ומכאן שאבתי את הביטחון להגיד - אני אצליח, והם יגדלו. והם גדלים. והם יפיפיים נהדרים, שיונקים ואוכלים, וזוחלים ועומדים, ומתחילים ללכת מסביב לרהיטים, ומדברים אחד עם השני, וצוחקים אחד עם השני, וזה באמצעותי, ובזכות העזרה כאן. והבעל, הבעל.. אי אפשר בלעדיו. שנה טובה.
 
למעלה