אבי בכר 2005
New member
שנה טובה לכולכם ../images/Emo24.gif
שתהיה לכם שנה מתוקה כמו
ב-
שנדע לאהוב את מה שיש, כאן ועכשיו בכל מקום ובכל זמן. וזה גם המקום להודות לכולכם על מקום (הפורום) שיש בו פתיחות ואהבה ושיח פורה ואני נהנה לכתוב ולקרוא בו, תודה באופן אישי. שנה טובה אבי
שתהיה לכם שנה מתוקה כמו