שנה טובה לחברי הפורום..... שנה טובה והמון אהבה והצלחה לכל חברי הפורום וכמובן גם לשלומי שבת.....
פ פרנקן New member 11/9/10 #1 שנה טובה לחברי הפורום..... שנה טובה והמון אהבה והצלחה לכל חברי הפורום וכמובן גם לשלומי שבת.....