שנה טובה! יש לי בעיה עם ביטול חסימת יישום

lavender4

New member
שנה טובה! יש לי בעיה עם ביטול חסימת יישום

חסמתי בטעות את היישום frontierville. עשיתי את דרך הקיר, עשיתי X על משהו שחבר פרסם ואז לחצתי על חסום frontierville אני לא מצליחה להחזיר את זה. ניסיתי ללכת למטה ל"ערוך אפשרויות" ולא מופיע שם שום דבר. בבדיקה בהגדרות שלי אני לא מצליחה או מוצאת דרך להחזיר את זה. הבהרה- הבעיה בעצם שאני לא מקבלת הודעות (feesd) על הקיר. אני כן מצליחה להכנס ולשחק כרגיל.
 

arieshor

New member
lavender4

עדיף לא לבטל לא לחסום אחרכך אי אפשר להחזיר .
 

lavender4

New member
כן, אבל חייב להיות דרך להחזיר את זה. לא?

מוזר שעשיתי ליישום אחר את אותו הדבר וזה הוחזר באופן אוטמטי
 

nady4u

New member
פתרון

את הולכת ל-TOP NEWS ומגלגלת עד למטה ושם תראי EDIT OPTION שם תחזירי את האפשרות אם את צריכה שכן אני מוכן
 

lavender4

New member
תודה!

הבעיה הייתה שכל פעם הלכתי לחדשות עדכניות במקום חדשות מובילות ששם אפשר לראות את החסימות של היישומים שעשיתי. תודה רבה
 
למעלה