שנה טובה! יש לי בעיה עם ביטול חסימת יישום
חסמתי בטעות את היישום frontierville. עשיתי את דרך הקיר, עשיתי X על משהו שחבר פרסם ואז לחצתי על חסום frontierville אני לא מצליחה להחזיר את זה. ניסיתי ללכת למטה ל"ערוך אפשרויות" ולא מופיע שם שום דבר. בבדיקה בהגדרות שלי אני לא מצליחה או מוצאת דרך להחזיר את זה. הבהרה- הבעיה בעצם שאני לא מקבלת הודעות (feesd) על הקיר. אני כן מצליחה להכנס ולשחק כרגיל.
חסמתי בטעות את היישום frontierville. עשיתי את דרך הקיר, עשיתי X על משהו שחבר פרסם ואז לחצתי על חסום frontierville אני לא מצליחה להחזיר את זה. ניסיתי ללכת למטה ל"ערוך אפשרויות" ולא מופיע שם שום דבר. בבדיקה בהגדרות שלי אני לא מצליחה או מוצאת דרך להחזיר את זה. הבהרה- הבעיה בעצם שאני לא מקבלת הודעות (feesd) על הקיר. אני כן מצליחה להכנס ולשחק כרגיל.