שנה טובה ומתוקה וחג שמח

ButtercupA

New member
שנה טובה ומתוקה וחג שמח../images/Emo74.gif

שנהנה ונבלה היום ויהיה זה פתח לשנה נהדרת.
 

חני ב

New member
שנה טובה ומאושרת

עם בריאות לכולנו, מי יתן ויוחזר גלעד שליט.
 

פרח50

New member
שנה טובה ומתוקה

אמרה חסידית אומרת-"היופי הוא כל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה " מאחלת לכולנו שכך נרגיש במשפחה בעבודה במדינה....
 

יעלעל

New member
"ברך עלינו את השנה הזאת"

שתהיה שנה טובה, שנת ברכה ואושר, בריאות ושלום, שמישהו כבר יחזיר את גלעד שליט הביתה.
 

mykal

New member
שנה טובה לכל חברי/חברות הפורום,

נעמתם/ן לי מאוד. היה מעשיר מלמד, גם לחשיבה ומחשבה אחרת מקום מכובד. הדרך וההתנהלות היו ראויים לחלוטין. וכאן אולי המקום לברך את כווולכם בכל הטוב שבעולם. שחלומו של כל פרט יתגשם בצורה טובה. ושלוש רגלי הבסיס החיוניים יהיו טובים. בריאות איתנה, נחת בבית מהילדים והמשפחה, ופרנסה טובה. ועל זה שיוסף מה שרוצים. שנה טובה.
 

bennycom

New member
שנה טובה!

שנה טובה ומתוקה לכל חברי הפורום שנת בריאות ואושר שנה טובה ומאושרת שנת בריאות שנת של שפע והצלחה שנה שלווה ורגועה שנה של בשורות טובות, חיוכים רבים ושמחות לכם ולכל בני ביתכם
 

נומלה

New member
ואנחנו רוצים להפגש עם כולכם כאן

גם בשנה הבאה ואם לחזור על דברי מיכל "נעמתם לנו מאוד"
 

RiddlerWoman

New member
שתהיה שנה טובה לכם,לבני משפחתכם ולכל עם ישראל

שתהיה לנו שנת בטחון. חג שמח לכולם !
 
למעלה