שנה טובה וחתימה טובה לכולן!!

kunini

New member
שנה טובה וחתימה טובה לכולן!!

לא להאמין שהפעם האחרונה שנכנסתי לפורום היתה לפני מספר חודשים ...בחודש יוני.... עברו עליי חודשים לא קלים... מלאי ציפיות ואכזבות. האכזבה הגדולה היתה בערב החג שקיוותי לקבל בטא חיובית אבל לצערי זה לא קרה והשנה שלי התחילה ברגל שמאל (וזה בלשון המעטה...) בכל אופן, רק רציתי לאחל לכולכן- לכל אותן בנות ולכל אותם הגברים שלצידן שתהא זו שנה של בשורות טובות! שנה של אהבה ושמחה! שנה של כוחות ועוצמות, שנה של ילדים!!!!!!
 
למעלה