שנה טובה בתמונות

שנה טובה בתמונות ../images/Emo75.gif../images/Emo76.gif../images/Emo74.gif

שנה טובה ומתוקה לכל הגולשים שלנו במשך כל השנה אנחנו מתמקדים בשאלות ותשובות ולכבוד ראש שנה החלטתי להזמין אתכם לברך את הגולשים האחרים בפורום בצירוף תמונות של התינוקות המתוקים שלכם . זו ההזדמנות שלנו להכיר אותם מכיוון שלי כבר אין תינוקות אלא ילדים מתבגרים אני מצרפת תמונה של ביתי מגיל שנה ומאחלת לכולם שנה של חיוכים מתוקים שנה של הנאה מחקירה ולמידה שנה של אהבה שנה של שפע שנה של נתינה והתחשבות בזולת שנה של אור ותפילה אחרונה : מי יתן וגלעד שליט יוכל לחגוג את ראש השנה הבא עלינו לטובה בקרב משפחתו האוהבת.
 
שנה טובה ומתוקה לכולם!

מצטרפת לאיחולים של ענת. בהזדמנות זו רוצה לבקש מכם הגולשים והגולשות לעדכן מידי פעם לגבי ההתפתחויות אצלכם בעקבות התשובות שלנו. הפידבק שלכם חשוב לי מאוד ואני לומדת מכם הרבה. הרבה בריאות ושמחה!
 
שנה טובה לכולם! ../images/Emo75.gif

...והנה תמונה מהימים האחרונים, של אמה, ביתי הקטנה - בת שנה וחודשיים
שנה נפלאה, רגועה ושמחה לכל הגולשים
ענבל
 
למעלה