שנה חדשה...שתהיה נפלאה...

שנה חדשה...שתהיה נפלאה...

אז ככה... זאת שחלפה... היתה דיי קשה... גם למדינה... וגם לנו החיים בה... ואני עוד חווה... כשלון של שמונה עשרה שנה... של שינה ארוכה... ועיוורון של הליכה בחשיכה... שואלת בלי הפוגה... למה...מה היה חטאה של האשה... אמנם נוצרה מהצלע של אישה... אבל למה... זה צריך להיות סופה... של כל אשה... להיות רק צלע... של הגבר שאיתה... שנה טובה... מכורה לאהבה
 

sundue

New member
ולשנה החדשה...אישה חדשה ונפלאה..

הנה משהו שאולי יעודד מעט....
וירים את הצלעות לצלחת.. האישה החדשה היא ככל הנראה,תוצר ישיר של אותו ה-"גבר חדש" הרגיש, המתחשב,העוזר המשתף ושאינו חושש לבכות. כך יצא,שהאישה החדשה היא חזקה יותר מבעבר - לעתים אף יותר חזקה מהגבר, אסרטיבית,ענינית,ולוקחת את העניינים לידיים לפני שמישהו יתחיל לבכות כאן.היא יודעת מה היא רוצה ולא מתביישת להגיד את זה ובקיצור האישה החדשה היא הגבר הישן, ללא הגינונים המצ´ואיסטים. קבלו את הקווים לדמותה: סקס... האישה הישנה:"כואב לי הראש". האישה החדשה: "אם אתה לא לוקח אקמול,אתה יכול להוציא לי את הוויברטור מהארון". האישה הישנה: לא בפגישה הראשונה. האישה החדשה: או בפגישה הראשונה או שאתה הומו. האישה הישנה: מזייפת אורגזמה. האישה החדשה: "אתה לא הולך לשום מקום לפני שאני גומרת." פמניזים... האישה הישנה : שורפת חזיות. האישה החדשה: "שאני אשרוף את החזיה שקניתי בפריז?..זובי". האישה הישנה: נלחמה על שיוויון זכויות בין גברים לנשים. האישה החדשה: "מי בכלל רוצה להיות שווה לגבר?" דייטים:... האישה הישנה: מחכה בעצבנות לטלפון ממנו ולא מתקשרת עד שהוא מתקשר. האישה החדשה: מתקשרת מתי שיוצא לה, אם יוצא לה. האישה הישנה: מתחלקת חצי-חצי בחשבון. האישה החדשה: מחכה שתשלוף את הארנק,יא קמצן. האישה הישנה:"אני אזמין סלט,וזהו". האישה החדשה:"מק´רויאל עם גבינה+ שום+ חריף,תגדיל לי את זה ותשאל אם יש טובורג מהחבית...!
לקרא ולהפנים...
 
מה בדיוק את עושה לשיפור מצבך?

מתכוונת להתגרש בעשור הקרוב? או מתכוונת לחטוא לפני גיל 50? או מתכוונת להמשיך ולייל על מר גורלך עד ראש השנה הבאה? יקירתי, כל האופציות הן רק בידייך!!!
 
למעלה