שנאת חינם מהי.

caffeine free

New member
שנאת חינם מהי.

אולי זה לא קשור לכל הפורום, וזה קשור רק לשלוש ארבע קנים, בינהם- רמז, נס ציונה, חולון!!! וכו'. פשוט המון דברים מפריעים לי ואני חייב להפנות את זה לאותם אנשים שיקראו את זה, וגם לאנשים אחרים שיקראו את זה, ויבדקו אם זה קורא אצלהם או שמחוז דרום יחודי. ---------------------------- כנס ט'. חזרה הביתה. מורל מטורף של כל הקנים מלבד חולון באוטובוס. cool, שיהנו. עד שמישהי החליטה לצרוח בכל גרונה: זה לא חולון, זה ד-ד-ד-דרום! קיי. מלחמת מורל. מגניב. אחלה אטרקציה בדרך הביתה. הבעיה היא מה שהיה במהלך זה וכבר גלש ממורל, ומה שהמשיך לכמה ימים אחרי כאן בפורום, פשוט השרשור כבר הפך לגדול מדי בשביל לדון בו, והוא בכלל לא קשור, אז נכתוב הודעה חדשה. צביעות? אוקי. קיני מחוז דרום, מלבד חולון, נעלבו כי חניכי חולון צחקו עליהם והפכו אותם למושא דאחקתי. קיי. ומה הלך בדרך הביתה באוטובוס? לא שיש לי בעיה, אני פשוט דוגמא, לצחוק על המבנה-גוף-המעט-סוטה-בקילו-שניים-שלי? הא? או לבוא לשירן בפרץ של דאחקיה מטורפת- "רוצה לבוא לסיבוב בקורקינט?" יענטו, ואז לבוא בפורום ולהגיד כמה שחולון צבועים וצוחקים עליהם. וואלה, לא לעינין. ממש לא. והסבר שפעם אחרונה ניראה לי שאני אגיד אותו בגילגול הזה- האטרקציה לשנוא את חולון, הסטיגמה שחולון איכסה של אנשים. באמת, ניראה לכם, קני חבצלת, רמז ונץ סיונה, שאפשר להספיק להכיר בנאדם, את הצדדים הטובים שלו, ללמוד מגרעותיו, לשנוא אותו, ביומים?! ועוד 11 אנשים כאלה? ועוד לשפוט קן שלהם בגלל אותם 11 אנשים שכביכול מיררו לכם את החיים והפכו יומים מחייכם לגוש איכ? אז הנה התשובה לפניכם- NOT!
תפסיקו לשנוא אותנו, בגלל שחברים מהבוגרת שלכם שונאים את השכבה שלהם, או בגלל שמחסנאי רמז שונאים את מחסנאי חולון, או בגלל שאמא שלי הלכה להחליק בסקטיים במקלט של רמז בזמן פעולה והפריעה לכם! רוצים לשנוא? לקלל? להיות צבועים ולהגיד שאנחנו ירדנו עליכם? קיי. אבל אחרי שתכירו אותי לעומק, לא אחרי יומים, השם יירחם אדוני! באמת שזה מעניין לי את הצמות מה הלך בין חולון איחוד-מאוחד למחוז דרום מתי שנועה גיבעוני היתה בתנועה! לפני שש שנים! לא איכפת לי מה הולך בין שכבת י' חולון למחוז דרום! תפסיקו לשנוא סתם! ומסר אישי קטן- טלי מנץ סיונה, אני מאוד מאוד מאוד שמח ש"את לא באמת שונאת אותנו, את שונאת אותנו רק למורל." כי אנחנו מוציאים ת'גרון יותר ממך? כי את מוחאת יותר כפיים כי ככה המורלים שלכם ולך כואבת הכפות ידים?! השם יירחם, תפסיקו עם זה! לאן נגיע עם זה? רחוק מאוד.
יום טוב לכולכם. ולשאר הפורום- אני מאוד מצטער. היתי חייב להסביר בצורה כוללת את כל זה, ואני מאוד מקווה שאנשים ממחוזות אחרים או מקנים אחרים יבינו את הטעויות שלהם אם יש כאלה. ועוד הברה, אני לא באמת ושנא מישהו ממחוז דרום, כי את אף אחד לא הספקתי להכיר לעומק. פשוט ההערכה שלי מאוד מאוד יורדת בכל הודעה בפורום הזה. ושוב, יום טוב לכולם, שמע לילה טוב לכולם, מי ייתן וכל אחד מאיתנו ישיג מוצי מוצי לסילבסטר. ביי ביי.
 

caffeine free

New member
ובקריאה שניה-

למניעת ריבים מיותרים ולגלוש מסביב לנושא, רמז תתעלמו ממה שהערה פוגעת בקראית שניה- "או בגלל שאמא שלי הלכה להחליק בסקטיים במקלט של רמז בזמן פעולה והפריעה לכם" פשוט תגיבו לעינין עצמו. לילה טוב לכולם.
 
תראה

תגובה ספציפית למקרה אין לי כי לא יצאתי לסמינר, אבל זוהי תופעה לאחרונה. בעבר המוראלים היו להוקיר את הקן, ולהראות אהבה לקן ולתנועה ללא קשר לקינים אחרים. היום לצערי (ועוד רבים אחרים) פשוט מטרת המוראלים היא לגרום כעס לקן אחר, וזה מתבטא בכך שנוצרת מלחמת מוראלים או ליתר דיוק מלחמת קללות והשמצות מגעילה. כרגע זה המצב, אין מה לעשות. פשוט לא לקחת ללב, ולדעתי אני לא חושב שהמוראלים מלמדים על שנאה אלא על היסחפות מיותרת. פשוט לא להתייחס יותר מדי ברצינות.
 

caffeine free

New member
לא הבנת את העינין.

הבעיה היא לא המלחמת מורלים, שהיא היתה מגניבה לשם עצמה, העינין הוא מה שניהיה מזה, שהתחלנו להסתבלט אחד על השני ולכתוב הודעות מגעילות בפורום. אני נגעלתי.
 
זה מה שאני אומר

תראה אם זה מוראל מגעיל אין מה לעשות, פשוט צריך לבלום אותו לפני שזה נכנס לפן האישי (בין הקנים), זה צריך להיבלם לפני שנרשמים דברים מגעילים בפורום וכדומה.
 
עוד משהו

תראה, כל הקטע של המוראלים האלו הוא פסול ביסודו, ומן הסתם הוא יתדרדר לדברים יותר מגעילים אם לא מפסיקים אותו בזמן. צריך פשוט לקום קול צעקה נגד הדברים האלה, ופשוט להוקיע אותם כי הם מגעילים, ומבזים את הקנים ובכלל את התנועה.
 
?

רשמתי בכלליות, לא לגביך.. אני שמח שלפחות אתה לוקח את זה לצומת הלב ולגבי אני בהפסקה מהתנועה לזמן מה
 

c h i r

New member
תפסיקו!

ובן תחשוב על מה שאמרת לי היום לפני שהלכתי לפעולה...
 
יש לך על מה להתנצל

אני גם בפורום צופים אז זה אומר שאני בצופים!?! אני גם לפעמים נכנס לפורום של בני המושבים, מה אני שייך לבני המושבים!?! אז בבקשה בן אל תגיד שטויות דבר שאני אני אמרתי "חופשה"
 
תראה....

אם אני לא טועה מי שקילל אותי בפורום היה אתה..... אז זה נחמד שנזכרת שהודעות מהסוג הזה מגעילות (וזה לא בציניות זה ברצינות)
 

caffeine free

New member
בקטנה. זאת לא התגובה שרציתי.

וגברת נגה סנו וויט סוויפט, youre kiding! מה אני מנסה להסביר?
מי ייתן וזה יעבור בהבנה בשאר התגובות.
 
כן אני יודעת שזאת לא התגובה שרצית..

סתם אין לי ממש להגיד, אני פשוט חושבת שאתה לוקח מורל יותר מדי ללב. אף אחד לא באמת שונא אתכם, אני לא שונאת אותך, יצא לי ולחברות שלי קצת להיות איתך בטיול מים ואתה גם ממש ילד נחמד... זאת שנאה של מורל, וכן, אני יודעת שלא אכפת לך, אבל זה לא שאני באמת שונאת אותך... כאילו, זה לא שיש לי משהו נגד אנשים מחולון, זה באופן כללי הקן. די לקחת את זה ברצינות...
 

caffeine free

New member
את מפספסת את הנקודה.

זה לא אותי, או את שמוליק לוי או לילך נוף. זה שאת שונאת מישהו בלהכיר אותו יומים. זה העינין. אפילו אם זה רק למורל, ראית שזה גלש ליותר. ולא, אין לי בעיה עם המלחמת מורל שהיתה, יש לי בעיה למה שניהיה ממנה. קול? קול.
 

ר ו ב ה

New member
לטלי

את אומרת שאת מחבצלת.. נכון? אז את מכירה מישהי בשם תמר שהיתה בבוגרת שלכם לפני שנתיים?
 
למעלה