שמתם
ש...

T o n k s

New member
שמתם ../images/Emo23.gif ש...

*התגלה עקב קריאה חוזרת של הפרקים האחרונים בספר השני. -למרות העובדה שאסור להתעתק לתוך הוגוורטס או מתוכו, דובי עשה זאת? -כבר בשלב הזה, רולינג רימזה לנו שרון יהיה שוער. כל פעם שהארי השתמש בלחש האקספליארמוס, ורון היה לידו (ורון ברב המקרים לידו) אז הוא תמיד תפס את מה שהארי העיף מידיו של יריבו? הפעם הראשונה הייתה כאשר מאלפוי חטף ת'יומן של רידל מהארי, (הוא חשב שזה היומן הפרטי של הארי, ורצה להציץ) ופוטר לא התאפק והפעיל את לחש האקספליארמוס, אז רון תפס אותו. ואפילו נאמר שהוא תפס אותו די במקצועיות (הייתי מביאה את הציטוט, אבל אני לא יכולה עכשיו...) בפעם השניה, הארי הפעיל את הלחש על לוקהרט מחשש לשלום זכרונם שלו ושל רון. אז הוא ניסה להעיף את השרביט מידי לוקהרט שרצה להפעיל העליהם את לחש השכחה. גם אז, הארי אמר את הלחש, ורון תפס את השרביט של לוקהרט והעיף דרך החלון. מכאן אפשר להגיע למסקנה שכבר אז רולינג תיכננה שרון יהיה שוער. נ.ב. זה בסדר שפתחתי טופיק חדש?
 

Crazy Figgy

New member
ג'יי קיי כבר הסבירה שקסם הגמדונים-

- שונה משל הקוסמים, מכאן: התעתקות קוסמים אינה כמו התעתקות גמדוני בית. בנוסף היא הסבירה, שעבודתו של גמדון בית טוב לא יכולה להתבצע ללא ההתעתקות הזו שכן גמדון בית נמדד לפי יכולתו לבצע את מלאכתו בלא למשוך תשומת לב בכלל, להיות בלתי נראה (ובהווגרטס הענקית, זה יהיה בלתי אפשרי שלא להשתמש בהתעתקות). בקשר לרמזים לגבי רון: אני לא בטוחה כל כך שאפשר לקרוא להם רמזים למען האמת, אולי רון פשוט הפגין קורדינצה בסיסית... אבל מחשבה נחמדה. בקשר לנ.ב: למרות שאני לא רואה ממש טעם או מקום לדיון פה, ההודעה כן הצדיקה פתיחת שרשור חדש מבחינה הגיונית
 

T o n k s

New member
הווו

איפה היא הסבירה את זה? אבל את די צודקת... יכול להיות שהאיסור התעתקות חל רק על קוסמים, אבל אני לא חושבת... אולי הם משתמשים באיזה קסם אחר... ולגבי זה שאת לא מסכימה איתי לגבי הרעיון שלי על רון, אני לא בטוחה שזה סתם רמזים. כמעט כל דבר שגק"ר הזכירה פעם, חוזר עוד פעם, וכמעט תמיד יש סיבה למה שהיא כתבה בעבר.
 
דעתי...../images/Emo163.gif

או קי... דבר ראשון ולא קשור במיוחד- לדעתי הספר השני הכי פחות יפה שיש אז בבקשה לא לדבר איתי עליו
דבר שני שבטח יותר יעניין אתכם- לדעתי רולינג מתכננת מראש ומתבססת ספר על ספר, לא יודעת איך לסביר את זה... זה כמו התנ"ך: כל מילה חשובה, וחסר לכם שלא פרשתם אותה מכל כיוון אפשרי (אני מוכשרת
). המטרה של כל זה הייתה להגיד שלדעתי רון הכן היה מיועד להיות שוער ע"י הגברת רולינג... דבר שלישי שקשור לדובי **שליטה**- אני לא בטוחה בקשר לזה, יכול להיות שגמדונים הם מעל לכישופים נגד התעתקות ויכולים לעבור אותם וזה מראה על יכולות ממש גבוהות וכוחות קסם חזקים אבל אני דווקא חושבת שזה לא נכון, אין לי סיבה.
 

T o n k s

New member
האמת,

זה גם הספר השנוא עליי, אבל עדיין קראתי אותו עשרות פעמים... ועכשיו לעניין התנ"ך, אני חשבתי לכתוב את זה בתגובה הראשית... רולינג פשוט תכננה הכל (היא אמרה באחד הראיונות שהיא תכננה את רוב הפרטים בהתחלה ותכננה להוציא סדרה...)
 
לא. גמדונים אכן מתעתקים, וכוחות

הקסם שלהם חזקים אבל כבולים מפאת טבעם. אני אביא את הציטוט של ג'ק: "גמדוני בית שונים מקוסמים. יש להם את רפרטואר הקסמים שלהם והיכולת להיעלם ולהופיע מחדש ברחבי הטירה נחוצה להם אם עליהם לבצע את מטלותיהם ולהישאר בלתי נראים, כשם שגמדוני בית אמורים להיות". ובקשר לרון - אני חושבת שזה באמת צירוף מקרים. כלומר - כל בנאדם היה תופס את זה. פשוט שיתוף פעולה.
 
ושימו לב לעוד משהו

שהוא לפי דעתי רק צירוף מקרים: ג'יני הולכת בדרכים של אחיה הגדולים. אמרו שצ'רלי וביל היו גם בנבחרת של גריפינדור ולאחר שהם עזבו גריפינדור לא זכתה בגביע הקווידיץ' והנה פתאום באים רון וג'יני וגריפינדור יוצאת מהבוץ.
 
בוופ../images/Emo70.gif

מאיפה הציטוט המוזר...
לא זכור לי מהספרים
**כן, אני מתלהבת מהסימנים החדשים שלמדתי לעשות**
 
נכון!

היא רוצה שבקריאה ראשונה נחשוב שזה סתם שיתוף פעולה ואז, אחרי שנקרא את הספר החמישי נבין שזה היה רמז!! רולינג היא פשוט גאון!!
|סוגדת|
 

Stinki Winki

New member
../images/Emo85.gifאבל רון הוא שוער חרא-_-

חחח באמת לא חשבתי על זה
וקסם של גמדונים שונה, זה ידוע
 
הוא לא שוער חרא

הוא בסך הכל חסר בטחון ובעל פחד קהל.. עובדה שבאימונים הוא היה לא רע בכלל, והוא הביא בסוף לגריפינדור את האליפות
 
למעלה