שמתם לב שקווי אגד בקריות עמוסים יותר מהמטרונית?

מצב
הנושא נעול.
בהנחה וזה נכון (לא בדקתי)

שמתם לב שקווי אגד בקריות עמוסים יותר מהמטרונית?
המטרונית עמוסה מאוד בשעות השיא אבל בשעות השפל היא לא ממש עמוסה..
בעוד שקווי אגד בקריות עמוסים כל הזמן...

אני לפעמים רואה 4 אוטובוסים של אגד אחד אחרי השני מלאים עד 0 מקום...

מישהו יכול לשער איך קרה שהקווים המזינים דומיננטים יותר מהמערכת שאותה אמורים להזין?

יש דרך להשיג נתונים על כמות הנסיעות כדי לאשש את ההנחה הזאת?
בהנחה וזה נכון (לא בדקתי)
באגד ניצלו את כניסת המטרונית כדי לנסות קונספט חדש בקריות, שעליו דובר פחות כי יונה יהב משך כל תשומת הלב לחיפה.

בעבר הקווים מכל אחת מהקריות הגיעו למרכזית המפרץ וכמעט לא היה קשר בינהן (בעיקר בין קרית אתא המבודדת יחסית לשאר הקריות). היו כמה ניסונות התחלתיים די מוצלחים.
מאז המטרונית כמעט כל הקווים מקשרים בין הקריות, עם הזנה "על הדרך" גם למטרונית. לא נבנתה המתכונת השכונתית מרכס הכרמל לציר הראשי אלא מתכונת של קווים ארוכים המקשרים בין יעדים שונים בתוך הקריות.
הצלחת הקונספט (כפי שאתה מתאר) מעידה יותר מכל על גידול בעוצמתן של הקריות והפיכתן מערי שינה לערים עצמאיות, מתחם הקריון הוא הדוגמה הכי מובהקת לכך, אבל הוא כנראה לא הדוגמה היחידה. ואולי היא דווקא מעידה על חולשתה של חיפה...
 

איטלקי8

New member
חולשתה של חיפה נעוצה בכך שאיאפשר להגיע אליה באוטובוס אחד.

בהנחה וזה נכון (לא בדקתי)
באגד ניצלו את כניסת המטרונית כדי לנסות קונספט חדש בקריות, שעליו דובר פחות כי יונה יהב משך כל תשומת הלב לחיפה.

בעבר הקווים מכל אחת מהקריות הגיעו למרכזית המפרץ וכמעט לא היה קשר בינהן (בעיקר בין קרית אתא המבודדת יחסית לשאר הקריות). היו כמה ניסונות התחלתיים די מוצלחים.
מאז המטרונית כמעט כל הקווים מקשרים בין הקריות, עם הזנה "על הדרך" גם למטרונית. לא נבנתה המתכונת השכונתית מרכס הכרמל לציר הראשי אלא מתכונת של קווים ארוכים המקשרים בין יעדים שונים בתוך הקריות.
הצלחת הקונספט (כפי שאתה מתאר) מעידה יותר מכל על גידול בעוצמתן של הקריות והפיכתן מערי שינה לערים עצמאיות, מתחם הקריון הוא הדוגמה הכי מובהקת לכך, אבל הוא כנראה לא הדוגמה היחידה. ואולי היא דווקא מעידה על חולשתה של חיפה...
חולשתה של חיפה נעוצה בכך שאיאפשר להגיע אליה באוטובוס אחד.
אין דבר מעצבן יותר מלהחליף אוטובוסים, ובקריות כמעט מכל נקודה לכל נקודה אתה יכול להגיע באוטובוס אחד.
 

alantan

New member
זו עניין של העדפה. אני מעדיף להחליף אוטובוס ולהגיע מהר יותר

חולשתה של חיפה נעוצה בכך שאיאפשר להגיע אליה באוטובוס אחד.
אין דבר מעצבן יותר מלהחליף אוטובוסים, ובקריות כמעט מכל נקודה לכל נקודה אתה יכול להגיע באוטובוס אחד.
זו עניין של העדפה. אני מעדיף להחליף אוטובוס ולהגיע מהר יותר
מאשר לנסוע בקו יחיד שמסתובב ומתפטל בין כל השכונות.
 

איטלקי8

New member
אתה לא אדם זקן שמתנדנד ובקושי שומר על שיווי משקל.

זו עניין של העדפה. אני מעדיף להחליף אוטובוס ולהגיע מהר יותר
מאשר לנסוע בקו יחיד שמסתובב ומתפטל בין כל השכונות.
אתה לא אדם זקן שמתנדנד ובקושי שומר על שיווי משקל.
גם על אנשים כאלה צריך לחשוב.
בין היתר צריך גם למצוא פתרון לבעיה המרגיזה הזאת שישר אחרי שמשלמים לנהג הוא דופק גז והזקנים המסקנים האלה מתנדנדים וכמעט נופלים.
 

alantan

New member
יש פתרון לבעיה שהעלית והוא שצעירים צריכים לפנות את הכסא

אתה לא אדם זקן שמתנדנד ובקושי שומר על שיווי משקל.
גם על אנשים כאלה צריך לחשוב.
בין היתר צריך גם למצוא פתרון לבעיה המרגיזה הזאת שישר אחרי שמשלמים לנהג הוא דופק גז והזקנים המסקנים האלה מתנדנדים וכמעט נופלים.
יש פתרון לבעיה שהעלית והוא שצעירים צריכים לפנות את הכסא
הקרוב לדלת כדי לאפשר להם לשבת ונהגים צריכים לשים לב מעט יותר לפני שהם יוצאים מהתחנה. יעזור גם הרבה יותר אם יהיו יותר נת"צים, ושהזמנים המתוכננים יאפשרו לנהגים להגיע בזמן לסוף המסלול ולכן לא יהיו לחוצים לגבי כל 10 שניות נוספות.
 

איטלקי8

New member
אני רואה רק מבוגרים יושבים מקדימה.

יש פתרון לבעיה שהעלית והוא שצעירים צריכים לפנות את הכסא
הקרוב לדלת כדי לאפשר להם לשבת ונהגים צריכים לשים לב מעט יותר לפני שהם יוצאים מהתחנה. יעזור גם הרבה יותר אם יהיו יותר נת"צים, ושהזמנים המתוכננים יאפשרו לנהגים להגיע בזמן לסוף המסלול ולכן לא יהיו לחוצים לגבי כל 10 שניות נוספות.
אני רואה רק מבוגרים יושבים מקדימה.
ואת הנהגים זה ממש לא מעניין אם יש זקן מתנדנד שלא הספיק לשבת.
 

Gn434

New member
הקשישים צריכים לשבת ליד הדלת האחורית

יש פתרון לבעיה שהעלית והוא שצעירים צריכים לפנות את הכסא
הקרוב לדלת כדי לאפשר להם לשבת ונהגים צריכים לשים לב מעט יותר לפני שהם יוצאים מהתחנה. יעזור גם הרבה יותר אם יהיו יותר נת"צים, ושהזמנים המתוכננים יאפשרו לנהגים להגיע בזמן לסוף המסלול ולכן לא יהיו לחוצים לגבי כל 10 שניות נוספות.
הקשישים צריכים לשבת ליד הדלת האחורית
במקום שהרצפה שטוחה, ולא לעלות מדרגה גבוהה עם מקל.
&nbsp
 

arielguelman

New member
יש בזה משהו

שמתם לב שקווי אגד בקריות עמוסים יותר מהמטרונית?
המטרונית עמוסה מאוד בשעות השיא אבל בשעות השפל היא לא ממש עמוסה..
בעוד שקווי אגד בקריות עמוסים כל הזמן...

אני לפעמים רואה 4 אוטובוסים של אגד אחד אחרי השני מלאים עד 0 מקום...

מישהו יכול לשער איך קרה שהקווים המזינים דומיננטים יותר מהמערכת שאותה אמורים להזין?

יש דרך להשיג נתונים על כמות הנסיעות כדי לאשש את ההנחה הזאת?
יש בזה משהו
בתור אחד שנוסע קבוע על קו 3 של המטרונית ומשתמש בקו מקשר או קו 11 או 12 . הקווים המקשרים תמיד עמוסים וזה בכל שעה אם זה בשעת בוקר מוקדמת או בשעות אחרי הצהריים וגם בשעות השפל, לדעתי אגד חייבים להתעורר ולהבין שיש קווים מסויימים בקריות כולל קווי קרית אתא שחייבים מפרקיות ככה הקיבולת תגדל והתדירות אולי תעלה יותר
זה יכול להיות רעיון טוב
 

איטלקי8

New member
לא יהיו מפרקיות בחיפה.. זה יפגע במיתוג של המטרונית.

יש בזה משהו
בתור אחד שנוסע קבוע על קו 3 של המטרונית ומשתמש בקו מקשר או קו 11 או 12 . הקווים המקשרים תמיד עמוסים וזה בכל שעה אם זה בשעת בוקר מוקדמת או בשעות אחרי הצהריים וגם בשעות השפל, לדעתי אגד חייבים להתעורר ולהבין שיש קווים מסויימים בקריות כולל קווי קרית אתא שחייבים מפרקיות ככה הקיבולת תגדל והתדירות אולי תעלה יותר
זה יכול להיות רעיון טוב
לא יהיו מפרקיות בחיפה.. זה יפגע במיתוג של המטרונית.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה