שמתם לב שקווי אגד בקריות עמוסים יותר מהמטרונית?

מצב
הנושא נעול.

איטלקי8

New member
שמתם לב שקווי אגד בקריות עמוסים יותר מהמטרונית?

שמתם לב שקווי אגד בקריות עמוסים יותר מהמטרונית?
המטרונית עמוסה מאוד בשעות השיא אבל בשעות השפל היא לא ממש עמוסה..
בעוד שקווי אגד בקריות עמוסים כל הזמן...

אני לפעמים רואה 4 אוטובוסים של אגד אחד אחרי השני מלאים עד 0 מקום...

מישהו יכול לשער איך קרה שהקווים המזינים דומיננטים יותר מהמערכת שאותה אמורים להזין?

יש דרך להשיג נתונים על כמות הנסיעות כדי לאשש את ההנחה הזאת?
 
תשובה

שמתם לב שקווי אגד בקריות עמוסים יותר מהמטרונית?
המטרונית עמוסה מאוד בשעות השיא אבל בשעות השפל היא לא ממש עמוסה..
בעוד שקווי אגד בקריות עמוסים כל הזמן...

אני לפעמים רואה 4 אוטובוסים של אגד אחד אחרי השני מלאים עד 0 מקום...

מישהו יכול לשער איך קרה שהקווים המזינים דומיננטים יותר מהמערכת שאותה אמורים להזין?

יש דרך להשיג נתונים על כמות הנסיעות כדי לאשש את ההנחה הזאת?
תשובה
מצד אחד אני לא מבין על מה אתה מדבר.
כאחד שנוסע יום יום בשעות משתנות (עומס בוקר, שפל צהריים, עומס אחה"צ וערב) בקווי הקריות (בעיקר קווי קרית חיים וקו 23 לאז"ת) - ממש אין עומס על הקווים האלה. ב90% מהנסיעות אין בכלל אנשים עומדים אפילו.
עומס של אנשים עומדים יש בעיקר בשעות העומס של אחה"צ שאנשים מצטברים בתחנות הפיצפונות שבצמתים המרכזיות בכניסה לכל קריה וגם אז, אולי חמישה עומדים בסופו של דבר.
&nbsp
מה שכן, מצד שני זה כן יכול להיות מובן, כי התדירות של הקווים המזינים לעומת הקווים של פעם נמוכה יותר בשעות העומס, ככה שאולי בקריות אחרות הדבר מורגש יותר.
 
ובנוסף מדובר באוטובוסים רגילים ולא מפרקיים

תשובה
מצד אחד אני לא מבין על מה אתה מדבר.
כאחד שנוסע יום יום בשעות משתנות (עומס בוקר, שפל צהריים, עומס אחה"צ וערב) בקווי הקריות (בעיקר קווי קרית חיים וקו 23 לאז"ת) - ממש אין עומס על הקווים האלה. ב90% מהנסיעות אין בכלל אנשים עומדים אפילו.
עומס של אנשים עומדים יש בעיקר בשעות העומס של אחה"צ שאנשים מצטברים בתחנות הפיצפונות שבצמתים המרכזיות בכניסה לכל קריה וגם אז, אולי חמישה עומדים בסופו של דבר.
&nbsp
מה שכן, מצד שני זה כן יכול להיות מובן, כי התדירות של הקווים המזינים לעומת הקווים של פעם נמוכה יותר בשעות העומס, ככה שאולי בקריות אחרות הדבר מורגש יותר.
ובנוסף מדובר באוטובוסים רגילים ולא מפרקיים
 
אבל בשעות השפל התדירות של קווי אגד עלתה

תשובה
מצד אחד אני לא מבין על מה אתה מדבר.
כאחד שנוסע יום יום בשעות משתנות (עומס בוקר, שפל צהריים, עומס אחה"צ וערב) בקווי הקריות (בעיקר קווי קרית חיים וקו 23 לאז"ת) - ממש אין עומס על הקווים האלה. ב90% מהנסיעות אין בכלל אנשים עומדים אפילו.
עומס של אנשים עומדים יש בעיקר בשעות העומס של אחה"צ שאנשים מצטברים בתחנות הפיצפונות שבצמתים המרכזיות בכניסה לכל קריה וגם אז, אולי חמישה עומדים בסופו של דבר.
&nbsp
מה שכן, מצד שני זה כן יכול להיות מובן, כי התדירות של הקווים המזינים לעומת הקווים של פעם נמוכה יותר בשעות העומס, ככה שאולי בקריות אחרות הדבר מורגש יותר.
אבל בשעות השפל התדירות של קווי אגד עלתה
 
נכון ולא נכון.

אבל בשעות השפל התדירות של קווי אגד עלתה
נכון ולא נכון.
אני אתן לך את הדוגמה של קרית חיים, כי שם אני לרוב נוסע.
בשעות השפל אמנם יש עכשיו 7 אוטובוסים בשעה (4 של 13 ו3 של 26) לעומת 6 (3 של 13 ו3 של 51), אבל באופן קבוע בשעות XX:20 לאורך כל היום, קווים 13 ו26 יוצאים יחד ונוסעים יחד לכל אורך הדרך בקרית חיים.
אז הוסיפו אוטובוס, לא הוסיפו כלום לתדירות. להפך, המרווחים פשוט לא קבועים (או שמחכים 15 דקות או 5 דקות במקום המצב הקודם שהשישה אוטובוסים היו מתואמים בצורה נפלאה לכל 10 דקות).
קיצוני, אגב, הוא המצב בימי שישי בקרית חיים, בשעות הצהריים שאחרי 3.
כשבשעות 15:00, 15:30 ו16:00 יוצאים ביחד גם 13 וגם 26 - ככה שבפועל כמות האוטובוסים הוכפלה, אך התדירות נותרה כשהייתה - פעם בחצי שעה. טימטום שאין כדוגמתו, וזה ככה מעל שנה וחצי.
&nbsp
ועם כל הכבוד לאוטובוס הנוסף והמיותר בשעות השפל, בשעות השיא נגרעו לתושבי קריית חיים אוטובוסים.
כעת מקרית חיים לצומת בין 7 ל8 בבוקר יש רק 7 אוטובוסים במקום 10 בתקופה שלפני המטרונית, ומהצומת בשעות 15-19 יש רק 7 אוטובוסים במקום 8.
 

איטלקי8

New member
זה כי אתה מסתכל על זה מנקודת מבט של המקום הספציפי שלך

נכון ולא נכון.
אני אתן לך את הדוגמה של קרית חיים, כי שם אני לרוב נוסע.
בשעות השפל אמנם יש עכשיו 7 אוטובוסים בשעה (4 של 13 ו3 של 26) לעומת 6 (3 של 13 ו3 של 51), אבל באופן קבוע בשעות XX:20 לאורך כל היום, קווים 13 ו26 יוצאים יחד ונוסעים יחד לכל אורך הדרך בקרית חיים.
אז הוסיפו אוטובוס, לא הוסיפו כלום לתדירות. להפך, המרווחים פשוט לא קבועים (או שמחכים 15 דקות או 5 דקות במקום המצב הקודם שהשישה אוטובוסים היו מתואמים בצורה נפלאה לכל 10 דקות).
קיצוני, אגב, הוא המצב בימי שישי בקרית חיים, בשעות הצהריים שאחרי 3.
כשבשעות 15:00, 15:30 ו16:00 יוצאים ביחד גם 13 וגם 26 - ככה שבפועל כמות האוטובוסים הוכפלה, אך התדירות נותרה כשהייתה - פעם בחצי שעה. טימטום שאין כדוגמתו, וזה ככה מעל שנה וחצי.
&nbsp
ועם כל הכבוד לאוטובוס הנוסף והמיותר בשעות השפל, בשעות השיא נגרעו לתושבי קריית חיים אוטובוסים.
כעת מקרית חיים לצומת בין 7 ל8 בבוקר יש רק 7 אוטובוסים במקום 10 בתקופה שלפני המטרונית, ומהצומת בשעות 15-19 יש רק 7 אוטובוסים במקום 8.
זה כי אתה מסתכל על זה מנקודת מבט של המקום הספציפי שלך
ואולי תכננו את ה 26 בכלל בהקשר של באיזה שעה הוא יגיע לק. אתא ביחס לקווי ה 2X האחרים?
 

Ccyclist

Well-known member
אוטובוסי האפרטהייד בספרד זה 2 אוטובוסים כל חצי שעה

נכון ולא נכון.
אני אתן לך את הדוגמה של קרית חיים, כי שם אני לרוב נוסע.
בשעות השפל אמנם יש עכשיו 7 אוטובוסים בשעה (4 של 13 ו3 של 26) לעומת 6 (3 של 13 ו3 של 51), אבל באופן קבוע בשעות XX:20 לאורך כל היום, קווים 13 ו26 יוצאים יחד ונוסעים יחד לכל אורך הדרך בקרית חיים.
אז הוסיפו אוטובוס, לא הוסיפו כלום לתדירות. להפך, המרווחים פשוט לא קבועים (או שמחכים 15 דקות או 5 דקות במקום המצב הקודם שהשישה אוטובוסים היו מתואמים בצורה נפלאה לכל 10 דקות).
קיצוני, אגב, הוא המצב בימי שישי בקרית חיים, בשעות הצהריים שאחרי 3.
כשבשעות 15:00, 15:30 ו16:00 יוצאים ביחד גם 13 וגם 26 - ככה שבפועל כמות האוטובוסים הוכפלה, אך התדירות נותרה כשהייתה - פעם בחצי שעה. טימטום שאין כדוגמתו, וזה ככה מעל שנה וחצי.
&nbsp
ועם כל הכבוד לאוטובוס הנוסף והמיותר בשעות השפל, בשעות השיא נגרעו לתושבי קריית חיים אוטובוסים.
כעת מקרית חיים לצומת בין 7 ל8 בבוקר יש רק 7 אוטובוסים במקום 10 בתקופה שלפני המטרונית, ומהצומת בשעות 15-19 יש רק 7 אוטובוסים במקום 8.
אוטובוסי האפרטהייד בספרד זה 2 אוטובוסים כל חצי שעה
סיקרתי את זה בפורום לפני שנה. ברשות המוניציפלית שלי הכפילו לפני שנתיים את מספר האוטובוסים מ2 בשעה ל4, אבל במקום שנקבל אוטובוס כל 15 דק' על הכביש הראשי בתחום הרשות שני האוטובוסים יוצאים לדרכם ב X:00 ו X:30, עוצרים בכל אותן התחנות, לקו הישן עולים רק מי שנוסעים לעייירה השכנה כי בניגוד למצב בעבר הוא לא מוריד ברשות שלנו, והדבר היחיד שהקו החדש עושה זה להפריד נוסעים בתחומי הרשות שלנו מהנוסעים לעיר השכנה, באוטובוס שממש לפניו בכל תחנה.
&nbsp
האבסורדים האלו לא ייחודיים לישראל.
 

איטלקי8

New member
אז אולי זה כי אתה גר באיזור שיחסית המטרונית הטיבה עימו.

תשובה
מצד אחד אני לא מבין על מה אתה מדבר.
כאחד שנוסע יום יום בשעות משתנות (עומס בוקר, שפל צהריים, עומס אחה"צ וערב) בקווי הקריות (בעיקר קווי קרית חיים וקו 23 לאז"ת) - ממש אין עומס על הקווים האלה. ב90% מהנסיעות אין בכלל אנשים עומדים אפילו.
עומס של אנשים עומדים יש בעיקר בשעות העומס של אחה"צ שאנשים מצטברים בתחנות הפיצפונות שבצמתים המרכזיות בכניסה לכל קריה וגם אז, אולי חמישה עומדים בסופו של דבר.
&nbsp
מה שכן, מצד שני זה כן יכול להיות מובן, כי התדירות של הקווים המזינים לעומת הקווים של פעם נמוכה יותר בשעות העומס, ככה שאולי בקריות אחרות הדבר מורגש יותר.
אז אולי זה כי אתה גר באיזור שיחסית המטרונית הטיבה עימו.
בקריית אתא רואים משמעותית יתרון עצום לקווי אגד.
 
כי בקרית אתא נוסעים רוב קווי הקריות של אגד

אז אולי זה כי אתה גר באיזור שיחסית המטרונית הטיבה עימו.
בקריית אתא רואים משמעותית יתרון עצום לקווי אגד.
כי בקרית אתא נוסעים רוב קווי הקריות של אגד
כל קווי ה-2X בקריות נוסעים בקרית אתא והכיסוי שהם נותנים בקרית אתא טוב יותר מזה של קו 2 של המטרונית.
המבנה של קרית אתא יחסית למבנה של הקריות האחרות הוא כזה שקו ראשי אחד לא נותן לה כיסוי טוב ולכן יש בה יתרון לקווי אגד.
 

איטלקי8

New member
קו ראשי יכל לתת לה כיסוי מצויין.

כי בקרית אתא נוסעים רוב קווי הקריות של אגד
כל קווי ה-2X בקריות נוסעים בקרית אתא והכיסוי שהם נותנים בקרית אתא טוב יותר מזה של קו 2 של המטרונית.
המבנה של קרית אתא יחסית למבנה של הקריות האחרות הוא כזה שקו ראשי אחד לא נותן לה כיסוי טוב ולכן יש בה יתרון לקווי אגד.
קו ראשי יכל לתת לה כיסוי מצויין.
מצומת ק. אתא עד מרכז ק. אתא יש די והותר מקום גם כדי לסלול מסלול למטרונית, ואולי גם ברחוב העצמאות עד רחוב חנקין.
מעשית אפשר בהחלט לחבר את המסלול המוצע הזה לציר הקיים וכך אולי גם להפוך את קו ק. אתא - קיריון של אגד, לקו מטרונית.
&nbsp
הבחירה להעביר את המטרונית בק. אתא בציר רבין שהוא ציר שכוח אל שאין לידו בכלל בתי מגורים היא החלטה תמוהה, או שאולי פשוט בנו על זה שעוד 30 שנה החלק החקלאי שמהצד השני של הציר יהפוך לשכונת מגורים?
 
סיפור ארוך

קו ראשי יכל לתת לה כיסוי מצויין.
מצומת ק. אתא עד מרכז ק. אתא יש די והותר מקום גם כדי לסלול מסלול למטרונית, ואולי גם ברחוב העצמאות עד רחוב חנקין.
מעשית אפשר בהחלט לחבר את המסלול המוצע הזה לציר הקיים וכך אולי גם להפוך את קו ק. אתא - קיריון של אגד, לקו מטרונית.
&nbsp
הבחירה להעביר את המטרונית בק. אתא בציר רבין שהוא ציר שכוח אל שאין לידו בכלל בתי מגורים היא החלטה תמוהה, או שאולי פשוט בנו על זה שעוד 30 שנה החלק החקלאי שמהצד השני של הציר יהפוך לשכונת מגורים?
סיפור ארוך
.
 
התכנון המקורי של מסלול קו 2 (מטרונית)

קו ראשי יכל לתת לה כיסוי מצויין.
מצומת ק. אתא עד מרכז ק. אתא יש די והותר מקום גם כדי לסלול מסלול למטרונית, ואולי גם ברחוב העצמאות עד רחוב חנקין.
מעשית אפשר בהחלט לחבר את המסלול המוצע הזה לציר הקיים וכך אולי גם להפוך את קו ק. אתא - קיריון של אגד, לקו מטרונית.
&nbsp
הבחירה להעביר את המטרונית בק. אתא בציר רבין שהוא ציר שכוח אל שאין לידו בכלל בתי מגורים היא החלטה תמוהה, או שאולי פשוט בנו על זה שעוד 30 שנה החלק החקלאי שמהצד השני של הציר יהפוך לשכונת מגורים?
התכנון המקורי של מסלול קו 2 (מטרונית)
מסלול קו 2 של המטרונית המקורי היה לאורך שדרות ההסתדרות עד צומת קרית חיים.
בצומת קרית חיים פניה ימינה לרחוב העמקים בקרית ביאליק והמשכו ברחוב ביאליק עד הצומת
בקרית אתא של רחוב העצמאות/חנקין ופניה שמאלה לדרך יצחק רבין וימינה ליוספטל.
אפילו יש בתוכנית המקורית תחנת מטרונית על מחלף אתא צפון (עוקף קריות), וכן תחנת כפר ביאליק, ותחנת העמקים (ברחוב העמקים קרית ביאליק)
ויש סימנים בשטח:

<font>לפני צומת קרית חיים הוכשר נתיב נוסף מימין לנתיב בו נוסע קו 1 של המטרונית.</font>
<font>לצופה מתחנת המטרונית בצומת קרית חיים לכיוון חיפה יראה בנתיב המטרונית שלושה נתיבים,</font>
<font>שניים מהם בכיוון צפון ואחד לכיוון חיפה.</font>
<font>אלא שלא כך היה בפועל.</font>
<font>בצעדים מהירים הוקמה תחנת המטרונית בצומת קרית אתא כפי שקיימת כיום,</font>
<font>ללא כל התשתיות המיוחדות ומסלול מיוחד, וכן מסלול המטרונית איננו על מסלול מיוחד עד דרך יצחק רבין בקרית אתא.</font>
 
התכנון המקורי של מסלול קו 2 (מטרונית)

התכנון המקורי של מסלול קו 2 (מטרונית)
מסלול קו 2 של המטרונית המקורי היה לאורך שדרות ההסתדרות עד צומת קרית חיים.
בצומת קרית חיים פניה ימינה לרחוב העמקים בקרית ביאליק והמשכו ברחוב ביאליק עד הצומת
בקרית אתא של רחוב העצמאות/חנקין ופניה שמאלה לדרך יצחק רבין וימינה ליוספטל.
אפילו יש בתוכנית המקורית תחנת מטרונית על מחלף אתא צפון (עוקף קריות), וכן תחנת כפר ביאליק, ותחנת העמקים (ברחוב העמקים קרית ביאליק)
ויש סימנים בשטח:

<font>לפני צומת קרית חיים הוכשר נתיב נוסף מימין לנתיב בו נוסע קו 1 של המטרונית.</font>
<font>לצופה מתחנת המטרונית בצומת קרית חיים לכיוון חיפה יראה בנתיב המטרונית שלושה נתיבים,</font>
<font>שניים מהם בכיוון צפון ואחד לכיוון חיפה.</font>
<font>אלא שלא כך היה בפועל.</font>
<font>בצעדים מהירים הוקמה תחנת המטרונית בצומת קרית אתא כפי שקיימת כיום,</font>
<font>ללא כל התשתיות המיוחדות ומסלול מיוחד, וכן מסלול המטרונית איננו על מסלול מיוחד עד דרך יצחק רבין בקרית אתא.</font>
התכנון המקורי של מסלול קו 2 (מטרונית)

מסלול קו 2 של המטרונית המקורי היה לאורך שדרות ההסתדרות עד צומת קרית חיים.
בצומת קרית חיים פניה ימינה לרחוב העמקים בקרית ביאליק והמשכו ברחוב ביאליק עד הצומת
בקרית אתא של רחוב העצמאות/חנקין ופניה שמאלה לדרך יצחק רבין וימינה ליוספטל.
אפילו יש בתוכנית המקורית תחנת מטרונית על מחלף אתא צפון (עוקף קריות), וכן תחנת כפר ביאליק, ותחנת העמקים (ברחוב העמקים קרית ביאליק)
ויש סימנים בשטח:
לפני צומת קרית חיים הוכשר נתיב נוסף מימין לנתיב בו נוסע קו 1 של המטרונית.
לצופה מתחנת המטרונית בצומת קרית חיים לכיוון חיפה יראה בנתיב המטרונית שלושה נתיבים,
שניים מהם בכיוון צפון ואחד לכיוון חיפה.
אלא שלא כך היה בפועל.
בצעדים מהירים הוקמה תחנת המטרונית בצומת קרית אתא כפי שקיימת כיום,
ללא כל התשתיות המיוחדות ומסלול מיוחד, וכן מסלול המטרונית איננו על מסלול מיוחד עד דרך יצחק רבין בקרית אתא.
 

איטלקי8

New member
מה זה קשור?

התכנון המקורי של מסלול קו 2 (מטרונית)

מסלול קו 2 של המטרונית המקורי היה לאורך שדרות ההסתדרות עד צומת קרית חיים.
בצומת קרית חיים פניה ימינה לרחוב העמקים בקרית ביאליק והמשכו ברחוב ביאליק עד הצומת
בקרית אתא של רחוב העצמאות/חנקין ופניה שמאלה לדרך יצחק רבין וימינה ליוספטל.
אפילו יש בתוכנית המקורית תחנת מטרונית על מחלף אתא צפון (עוקף קריות), וכן תחנת כפר ביאליק, ותחנת העמקים (ברחוב העמקים קרית ביאליק)
ויש סימנים בשטח:
לפני צומת קרית חיים הוכשר נתיב נוסף מימין לנתיב בו נוסע קו 1 של המטרונית.
לצופה מתחנת המטרונית בצומת קרית חיים לכיוון חיפה יראה בנתיב המטרונית שלושה נתיבים,
שניים מהם בכיוון צפון ואחד לכיוון חיפה.
אלא שלא כך היה בפועל.
בצעדים מהירים הוקמה תחנת המטרונית בצומת קרית אתא כפי שקיימת כיום,
ללא כל התשתיות המיוחדות ומסלול מיוחד, וכן מסלול המטרונית איננו על מסלול מיוחד עד דרך יצחק רבין בקרית אתא.
מה זה קשור?
אני יודע היטב שבשלב מסוים התכנון של המטרונית לאורך ציר ק. אתא ביאליק יצא לפעול.
זה עדיין לא קשור למה שכתבתי על כך שהמטרונית נותנת שירות גרוע לתושבי קריית אתא.
 
התחנה הלא-מקורית בצומת קרית אתא

מה זה קשור?
אני יודע היטב שבשלב מסוים התכנון של המטרונית לאורך ציר ק. אתא ביאליק יצא לפעול.
זה עדיין לא קשור למה שכתבתי על כך שהמטרונית נותנת שירות גרוע לתושבי קריית אתא.
התחנה הלא-מקורית בצומת קרית אתא
טובה לתושבים בסביבת רחוב יוספטל והרחובות הקרובים למסלול הנסיעה של המטרונית.
אולי ישנם אזרחים שיעדיפו לרדת מקו 22 בצומת קרית אתא ולהחליף למטרונית ולהגיע מהר יותר ליוספטל?
 

איטלקי8

New member
מה הקשר בכלל בין התחנה הלא מקורית בצומת ק. אתא

התחנה הלא-מקורית בצומת קרית אתא
טובה לתושבים בסביבת רחוב יוספטל והרחובות הקרובים למסלול הנסיעה של המטרונית.
אולי ישנם אזרחים שיעדיפו לרדת מקו 22 בצומת קרית אתא ולהחליף למטרונית ולהגיע מהר יותר ליוספטל?
מה הקשר בכלל בין התחנה הלא מקורית בצומת ק. אתא
לבין רחוב יוספטל?
&nbsp
אתה גם שוכח שהתחנה "הלא מקורית" היא תחנה שנמצאת כמה מטרים מהתחנה הכן מקורית של BIG ששם יעבור קו 1 לכשיושלם ציר ביאליק.
&nbsp
רחוב יוספטל הוא רחוב אחד מתוך כל העיר, ורובו לאורך כל שנים בכלל לא נהנה מתחבורה ציבורית, חלקו האחר נהנה מתחבורה ציבורית פחות תדירה כשהיה קו 62. כך שלכל הדעות המטרונית לא ממש משרתת את תושבי ק. אתא... במיוחד כי היא נתקעת בפקק אין סופי בציר ביאליק. בכלל כל העבודות שם עומדות במקום. שום דבר לא זז.
 
כנ"ל לקרית ים בשד' ירושלים בלבד (קו 3)

מה הקשר בכלל בין התחנה הלא מקורית בצומת ק. אתא
לבין רחוב יוספטל?
&nbsp
אתה גם שוכח שהתחנה "הלא מקורית" היא תחנה שנמצאת כמה מטרים מהתחנה הכן מקורית של BIG ששם יעבור קו 1 לכשיושלם ציר ביאליק.
&nbsp
רחוב יוספטל הוא רחוב אחד מתוך כל העיר, ורובו לאורך כל שנים בכלל לא נהנה מתחבורה ציבורית, חלקו האחר נהנה מתחבורה ציבורית פחות תדירה כשהיה קו 62. כך שלכל הדעות המטרונית לא ממש משרתת את תושבי ק. אתא... במיוחד כי היא נתקעת בפקק אין סופי בציר ביאליק. בכלל כל העבודות שם עומדות במקום. שום דבר לא זז.
כנ"ל לקרית ים בשד' ירושלים בלבד (קו 3)
 

arielguelman

New member
הוא נחשב ראשי כציר מקשר

רחוב ירושליים הוא רחוב ראשי בקריית ים.
רחוב יוספטל אינו רחוב ראשי בקריית אתא.
הוא נחשב ראשי כציר מקשר
בין דרך רבין לתוך השכונות ומרכז שביט וכל האיזור של בן עמי ואסף שמחוני
 

איטלקי8

New member
אז אולי לא שמת לב לזה שהתחנה היחידה שבה המטרונית מורידה או

הוא נחשב ראשי כציר מקשר
בין דרך רבין לתוך השכונות ומרכז שביט וכל האיזור של בן עמי ואסף שמחוני
אז אולי לא שמת לב לזה שהתחנה היחידה שבה המטרונית מורידה או
מעלה עומס היא התחנה בחנקין.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה