שמתם לב שהעלו את מפות קווי הרקל והמBRT לאתר

מצב
הנושא נעול.
שמתם לב שהעלו את מפות קווי הרקל והמBRT לאתר

שמתם לב שהעלו את מפות קווי הרקל והמBRT לאתר
העלו את מפות קווי הרקל והאר"ק בגוש דן לאתר המפות הממשלתי.
אלן וסיקליט ישארו מחוסרי תעסוקה :)
 
הקו הסגול נראה הזוי, יקח קרוב לשעה מבקעת אונו

שמתם לב שהעלו את מפות קווי הרקל והמBRT לאתר
העלו את מפות קווי הרקל והאר"ק בגוש דן לאתר המפות הממשלתי.
אלן וסיקליט ישארו מחוסרי תעסוקה :)
הקו הסגול נראה הזוי, יקח קרוב לשעה מבקעת אונו
לתל אביב.
אני מקווה שיתעשתו ויעבירו את הקו במסלול שמגיע מבר אילן וממשיך באופן מקביל פחות או יותר לשדרות ירושלים וכצנלסון ברמת גן וגבעתיים בהתאמה.
 
איך הקו הסגול יגיע מבר אילן לשדרות ירושלים

הקו הסגול נראה הזוי, יקח קרוב לשעה מבקעת אונו
לתל אביב.
אני מקווה שיתעשתו ויעבירו את הקו במסלול שמגיע מבר אילן וממשיך באופן מקביל פחות או יותר לשדרות ירושלים וכצנלסון ברמת גן וגבעתיים בהתאמה.
איך הקו הסגול יגיע מבר אילן לשדרות ירושלים
ולכצנלסון? הוא לא מתוכנן כקו תת-קרקעי. ברמת עמידר ובדרום בני ברק אין מקום לדחוף סיכה.
 
אז צריך להעביר אותו בתור קו עילי או תחתי

איך הקו הסגול יגיע מבר אילן לשדרות ירושלים
ולכצנלסון? הוא לא מתוכנן כקו תת-קרקעי. ברמת עמידר ובדרום בני ברק אין מקום לדחוף סיכה.
אז צריך להעביר אותו בתור קו עילי או תחתי
המסלול הנוכחי שלו הזוי ולא יעיל
 
תחתי הוא לא יהיה (אפילו במרכז ת"א הוא לא

אז צריך להעביר אותו בתור קו עילי או תחתי
המסלול הנוכחי שלו הזוי ולא יעיל
תחתי הוא לא יהיה (אפילו במרכז ת"א הוא לא
מתוכנן כרגע כתחתי).
ועילי? מי יסכים לרכבת אפילו רכבת קלה מעל המרפסת שלו? אתה מדבר על אזור שבנוי בצפיפות גבוהה ובדיוק באזור שאתה מדבר עליו בין בר אילן לבין שדרות ירושלים יש גם בניינים גבוהים.
אם היו חושבים לחפור מנהרות באזור הזה היו עושים זאת כבר עבור כביש 471 שיגיע עד לאיילון ולא יסתיים בכביש 4. 471 מסתיים שם ולא מגיע עד תל אביב בדיוק מאותה סיבה.
ודרך אלוף שדה היא ציר תחבורה הרחב שמתאים הן לקו הסגול והן כמעין המשך ל-471.

ולמה המסלול שלו לא יעיל?
המטרה של הקו הזה היא לחבר את בקעת אונו ואת מרכז פתח תקוה למרכז תל אביב ואת שכונת דרום מזרח תל אביב למרכז הישן של תל אביב. הקו הזה לא נועד למרכז רמת גן ולמרכז גבעתיים.
 
לדעתי קישור מהיר בין בר אילן רמת גן וגבעתיים

תחתי הוא לא יהיה (אפילו במרכז ת"א הוא לא
מתוכנן כרגע כתחתי).
ועילי? מי יסכים לרכבת אפילו רכבת קלה מעל המרפסת שלו? אתה מדבר על אזור שבנוי בצפיפות גבוהה ובדיוק באזור שאתה מדבר עליו בין בר אילן לבין שדרות ירושלים יש גם בניינים גבוהים.
אם היו חושבים לחפור מנהרות באזור הזה היו עושים זאת כבר עבור כביש 471 שיגיע עד לאיילון ולא יסתיים בכביש 4. 471 מסתיים שם ולא מגיע עד תל אביב בדיוק מאותה סיבה.
ודרך אלוף שדה היא ציר תחבורה הרחב שמתאים הן לקו הסגול והן כמעין המשך ל-471.

ולמה המסלול שלו לא יעיל?
המטרה של הקו הזה היא לחבר את בקעת אונו ואת מרכז פתח תקוה למרכז תל אביב ואת שכונת דרום מזרח תל אביב למרכז הישן של תל אביב. הקו הזה לא נועד למרכז רמת גן ולמרכז גבעתיים.
לדעתי קישור מהיר בין בר אילן רמת גן וגבעתיים
יותר חשוב
 
אבל לא בהכרח הפתרון לזה הוא קו עתיר נוסעים

לדעתי קישור מהיר בין בר אילן רמת גן וגבעתיים
יותר חשוב
אבל לא בהכרח הפתרון לזה הוא קו עתיר נוסעים
אפשר להגדיר קו אוטובוס רגיל שיתן קישור מהיר כזה, אבל בכל מקרה קיימת המגבלה של האזור הבנוי שלא יעקפו אותו לא מלמטה ולא מלמעלה, אלא מהצד, דרך אלוף שדה.
זה אילוץ נתון.
 
בטייפה ובנגקוק בנו מסילות רקלת על גשרים באיזו

אבל לא בהכרח הפתרון לזה הוא קו עתיר נוסעים
אפשר להגדיר קו אוטובוס רגיל שיתן קישור מהיר כזה, אבל בכל מקרה קיימת המגבלה של האזור הבנוי שלא יעקפו אותו לא מלמטה ולא מלמעלה, אלא מהצד, דרך אלוף שדה.
זה אילוץ נתון.
בטייפה ובנגקוק בנו מסילות רקלת על גשרים באיזו
בטייפה ובנגקוק בנו מסילות רקלת על גשרים באיזור עירוני לא פחות צפוף.
אפשר גם ברמת גן גבעתיים אם מנהרה יקרה מידי.
 
טכנית אפשר לעשות הרבה דברים, מעשית זה לא יקרה

בטייפה ובנגקוק בנו מסילות רקלת על גשרים באיזו
בטייפה ובנגקוק בנו מסילות רקלת על גשרים באיזור עירוני לא פחות צפוף.
אפשר גם ברמת גן גבעתיים אם מנהרה יקרה מידי.
טכנית אפשר לעשות הרבה דברים, מעשית זה לא יקרה
 

alantan

New member

amit1270

New member
מרתק

ניצן, אחת החלופות שנבדקו היתה דרך שדרות
ירושלים. אתה יכול לקרוא את המסמך המרתק (באמת) ב-PDF שבתחתית העמוד הבא:
http://www.nta.co.il/content/תכנית-אב-לתחבורה
מרתק
ומה שמדהים בכל הסיפור הזה הוא שהעבודה על תכנית האב התקיימה במקביל לעבודה על הארגון-מחדש של קווי האוטובוס (נתיבי איילון) אבל לגמרי במנותק.
 

droriko

New member
לא לא שמנו לב

שמתם לב שהעלו את מפות קווי הרקל והמBRT לאתר
העלו את מפות קווי הרקל והאר"ק בגוש דן לאתר המפות הממשלתי.
אלן וסיקליט ישארו מחוסרי תעסוקה :)
לא לא שמנו לב
אולי פשוט תגיד איפה מצאת את זה במקום להתכתב עם עצמך?
 
הנה:

לא לא שמנו לב
אולי פשוט תגיד איפה מצאת את זה במקום להתכתב עם עצמך?
הנה:
האמת שזה נמצא שם מזה זמן:
באתר המפות הממשלתי govmap.gov.il.

בלשונית "שכבות" יש ללחוץ על "שכבות מידע נוספות", ולבחור "תחבורה". שם ניתן לבחור שתי שכבות רלוונטיות:
* קווי מערכת הסעת המונים בגוש דן
* תחנות מערכת הסעת המונים בגוש דן
לאחר שנבחרו השכבות, צריך גם להפעיל אותן כדי שיוצגו
 

droriko

New member
אני לא מבין למה אין תחנה בצומת גהה

הנה:
האמת שזה נמצא שם מזה זמן:
באתר המפות הממשלתי govmap.gov.il.

בלשונית "שכבות" יש ללחוץ על "שכבות מידע נוספות", ולבחור "תחבורה". שם ניתן לבחור שתי שכבות רלוונטיות:
* קווי מערכת הסעת המונים בגוש דן
* תחנות מערכת הסעת המונים בגוש דן
לאחר שנבחרו השכבות, צריך גם להפעיל אותן כדי שיוצגו
אני לא מבין למה אין תחנה בצומת גהה
שהרי זה אמור להיות מקום החלפה לקוים הבינעירונים. או שאולי הם טעו ברישום.
 
קצת מזרחית למחלף גהה הקו האדום נכנס לקטע

אני לא מבין למה אין תחנה בצומת גהה
שהרי זה אמור להיות מקום החלפה לקוים הבינעירונים. או שאולי הם טעו ברישום.
קצת מזרחית למחלף גהה הקו האדום נכנס לקטע
התת-קרקעי שלו ולכן תחנות יהיו מזרחית ומערבית למחלף (ממזרח - תחנה על פני הקרקע וממערב תחנה תת קרקעית).
כמו כן תהיה לשלוחת הקו האדום תחנה צפונית למחלף.
 

droriko

New member
מסתבר שהוא יסע דרך כל יוספטל

הנה:
האמת שזה נמצא שם מזה זמן:
באתר המפות הממשלתי govmap.gov.il.

בלשונית "שכבות" יש ללחוץ על "שכבות מידע נוספות", ולבחור "תחבורה". שם ניתן לבחור שתי שכבות רלוונטיות:
* קווי מערכת הסעת המונים בגוש דן
* תחנות מערכת הסעת המונים בגוש דן
לאחר שנבחרו השכבות, צריך גם להפעיל אותן כדי שיוצגו
מסתבר שהוא יסע דרך כל יוספטל
כשלפני זה דיבור על יצחק שדה. אם כך אז צריך לבטל את 40,לצד 51 כמובן
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה