שמתם לב לצירוף המקרים בהדחות?

yaakii

New member
שמתם לב לצירוף המקרים בהדחות? ../images/Emo58.gif

בתוכנית ביום חמישי, בסוף המשימה הראשונה, רן ומוריה נשארו אחרונים לעמוד בפני השופטים להחלטה מי מהם עוזב את התוכנית. מוריה היא זו שעזבה, אבל במשימה הבאה רן עזב גם. בתוכנית בשבת, בסוף המשימה הראשונה, איציק ומוסא נשארו אחרונים לעמוד בפני השופטים להחלטה מי מהם עוזב את הנבחרת. מוסא הוא זה שעזב, אבל במשימה הבאה גם איציק הודח.
 

yaakii

New member
אני חושב שזו הוכחה לכך שהלחץ הוא גורם

מאד משמעותי בהצלחה של המתחרים. הרבה אנשים מאד מוכשרים ויכולים לבשל ולאפות ברמות גבוהות, אבל כשזה חלק מתחרות, וכל עם ישראל צופה בכל שלב בתהליך הכנת המנה, יש הרבה שיכולים לאבד ידיים ורגליים. ואם איציק ורן היו רגע לפני הדחה הבייתה במשימה הראשונה, זה יכול להשפיע מאד על הלחץ וסיכויי ההצלחה שלהם במשימה השנייה.
 

Haad Yao

New member
נכון, גם לחץ וגם עוד גורמים נקודתיים

שאינם קשורים בהכרח לכישרון הבישול. אפשר לראות את זה לא רק באירועי הדחה, אלא גם באירועים שלא הביאו להדחה. לחץ: איציק ורן חווים כמעט - הדחה במשימה הראשונה ונכשלים במשימה השנייה. אביבה מקציפה חלב (אבל מספיקה להילחץ מזה). סמדי כמעט זורקת מנה שהכינה, משקיעה זמן רב במנה חדשה ובסוף מגישה את המנה שנזרקה. ויש גם "מחלה" נוספת - זחיחות הדעת: איציק, שמסוגל להכין מנות מורכבות ומסובכות ביותר, מרגיש מספיק בטוח (בתכל'ס, היו לו כל הסיבות להיות בטוח) לשחק עם רעיונות למנה שבסוף מובילים לכישלון גם מבחינת ההגשה וגם מבחינת איכות המזון. אינה מקבלת ביקורות מעולות ותואר "מצטיינת" ומגישה ריזוטו לא מבושל. גל מבצע משימת שחזור ולא מקפיד על כמויות בסיסיות. או שאולי לכל אחד יש ימים טובים ורעים, לא יודעת.
 

yaakii

New member
../images/Emo45.gif ומוסא שהגיע ל165 מעלות אבל לא קרא את

המשך המשפט.
 

gils33

New member
זה דיי הגיוני

השני מקבל עוד הזדמנות, אך הגיוני שאם הוא לא משתפר הוא עף הבייתה
 

yaakii

New member
תקנו אותי אם אני טועה,

אבל במקרה של רן ומוריה , לא אמרו ששניהם היו הכי פחות טובים. במקרה יצא שלשניהם השופטים נתנו את התוצאות אחרונים.
 
למעלה