שמעתם שמוניקה סקס מתחברים שוב?!

L.B.R.H

New member
שמעתם שמוניקה סקס מתחברים שוב?!

ו... בלי קשר, רד הוט הם להקה טובה, עם מוסיקה יפה ! ושאף אחד לא יגיד אחרת!
 

פלונטר

New member
בוקר טוב...

איך החיים מתחת לסלע? וברצינות, מוניקה התאחדו כבר מזמן, והדיסק החדש שלהם כבר יצא בשבוע שעבר...
 
רד הוט

רד הוט היו טובים בשנות ה80 אבל אז הם התמסחרו והתחילו לעשות מוזיקה מחורבנת למיינסטרים
 
ושאף אחד לא יגיד אחרת?

כל הכבוד. את\ה (אין לי כח להודעות "דבר ראשון אני בת!!!" מפגרות, אוקיי, אולי את בת, אני כתבתי בצורה כללית, לא ניסיתי להעליב אותך ואני לא זוכר את מינם של כל באי הפורום בעל פה) ממש פותח\ת דלת לדיון... למה שאף אחד לא יגיד אחרת? אני לא זכאי לדעה משלי? את\ה לא מסוגל\ת להגן על דעותיך? אוקיי, את חייבת לי חצי מליון דולר ושאף אחד לא יגיד אחרת!!! נ.ב. אני אישית לא סובל את רד הוט צ´ילי פפרס, ואם אתם רוצים תגידו אחרת. השירים שלהם יותר מדי "קופצים" כאלה, אני לא אוהב את הקצביות המסויימת שלהם. ובקליפורניקיישן זה נשמע קצת כאילו זה הכל ווריאציות על אותו שיר עם ליריקה שונה.
 

L.B.R.H

New member
אני התכוונתי כאן...

שאף אחד לא ישנה את דעתי, לא מנעתי ממך להביע דעה משלך... אם מישהו לא הבין... ובקשר לקליפורניקיישן - את השיר הזה אני ממש לא אוהבת, רק שתדע! השירים הישנים שלהם יותר טובים מהחדשים... לדעתי לפחות...
 

חולוני

New member
תגיד, איפה אתה חי ?

הם חזרו כבר לפני שנה מארה"ב, וכבר הוציאו את "יחסים מסוכנים", שלפני השירים ששמעתי ממנו, הוא ממש אלבום מצוין !
ורד הוט, תיקון, היו טובים. עכשיו הם די גרועים למען האמת.
 
לחדש של מוניקה קוראים יחסים פתוחים

לא יחסים מסוכנים ורק שתדעו הוא עולה 79 80 שקל לדיסק לא תודה לפחות לא בישבילם
 

L.B.R.H

New member
דבר ראשון - וזה לכולם:

תרשמו - אני בת!!! ודבר שני, אתה צודק בקשר לרד-הוט, עכשיו הם באמת פחות טובים
 

red hot

New member
יחסים פתוחים יצא כבר לפני שבוע

במקרה שמישהו עוד לא יצא מהחור העמוק שחפר לעצמו באדמה. הדיסק עולה 60 ש"ח... אין לי מושג לאן הלכת אבל בטוואר רקורד זה עולה 60. ובקשר לרד הוט הם היו מעולים בשנות ה80 ובבלוד שוגר אבל אז כשג´ון עזב המוזיקה שלהם הידרדרה. אי אפשר לומר שקליפורניקיישן הוא דיסק חרא אבל הוא ממש לא ברמה של החומר שהם היו עושים בעבר.. הדיסק החדש שייצא שלהם יהיה יותר פאנקי ודומה לדיסקים הישנים (לפחות ככה אמר ג´ון)
 
Animals

אבל כעקרון אפשר להגיד שיש להם 6 אלבומים שהם הכי טובים שלהם, והם באותה רמה בערך... והם: Animals The wall The Final Cut Wish You Were Here Dark Side Of The Moon The Piper at The Gates of Dawn גם מדל יכול להכנס לרשימה בכיף
 

xflil

New member
התעוררת?

אתה נורמלי?
מוניקה סקס כבר כמה שנים התאחדו יחדיו אחרי שם חזרו מניו יורק ב-97 נדמה לי
 

untitled

New member
הם לא כמה שנים יחד

כי יהלי סובול הוא דיסק סולו לבד ב 99 אני חושב הם התאחדו רק השנה ואחותי קנתה את החדש שלהם. דיסק סביר ומטה. הדיסק הקודם ממש טוב אני חושב, אבל יחסים פתוחים גרוע. פשוט ככה. וכששמעתי אותם בהופעה הם ביצעו דברים הרבה יותר טוב יש שם כמה דברים שדפקו אותם כשעשו להם עיבוד מחורבן
 

חולוני

New member
נכון, יהלי סובול הוציא אלבום סולו

קוראים לו "סוס". ומהחדש של מוניקה אהבתי את "גשם חזק". שיר בהחלט טוב. וגם "מלכת היופי" שיר נחמד ביותר.
 

untitled

New member
חבל

שאלו השירים הטובים היחידים בדיס קיש גם את איש קש, שהוא שיר נחמד מאד, אבל עם עיבוד עלוב בדיסק. בהופעה שלהם שראיתי הוא היה הרבה הרבה יותר טוב. וזהו ודר"כ האלבום של יהלי סובול "סוס" הוא דווקא נחמד
 
למעלה