ושאף אחד לא יגיד אחרת?
כל הכבוד. את\ה (אין לי כח להודעות "דבר ראשון אני בת!!!" מפגרות, אוקיי, אולי את בת, אני כתבתי בצורה כללית, לא ניסיתי להעליב אותך ואני לא זוכר את מינם של כל באי הפורום בעל פה) ממש פותח\ת דלת לדיון... למה שאף אחד לא יגיד אחרת? אני לא זכאי לדעה משלי? את\ה לא מסוגל\ת להגן על דעותיך? אוקיי, את חייבת לי חצי מליון דולר ושאף אחד לא יגיד אחרת!!! נ.ב. אני אישית לא סובל את רד הוט צ´ילי פפרס, ואם אתם רוצים תגידו אחרת. השירים שלהם יותר מדי "קופצים" כאלה, אני לא אוהב את הקצביות המסויימת שלהם. ובקליפורניקיישן זה נשמע קצת כאילו זה הכל ווריאציות על אותו שיר עם ליריקה שונה.