שמעתם? ראיתם?

Big Jeff

New member
דייי..

עם כל השטויות האלה.. נכון, יש הומופוביה אבל די להשוות אותה לנאצים. נכון, זה מקרה עצוב אבל אין המון מקרים כאלה, וכן, אנחנו צריכים לדעת איך לעמוד על שלנו אבל די להגיד "איך המדינה הידרדרה", כי זה לא יהיה שונה בשום מקום אחר אני מבטיח לכם. אתם סתם מחפשים סיבה להגיד "אנחנו מסכנים" וזה ממש מסריח. תהיו גאים בזה שאתם הומואים, לא בזה שכולם מתנקלים אליכם.
 

SmartToyBoy

New member
קראתי התחלחלתי !

אין מילה אחרת לתאר את זה. כעס, עצב, הלם, משמשים יחדיו. איך קורה דבר כזה? איך אנשים שיש בהם (אפילו שבריר) צלם אנוש מסוגלים לעשות כך לאדם אחר?! מה היא אשמה? במה היא פגעה בהם? כשקראתי את הכתבה בידיעות, בי נשבעתי שאני אעקוב ואחכה (ואתפלל) שכל מי שהיה אחראי לזה יענש! אני פשוט לא הייתי מסוגל לקרוא את זה ולעבור לסדר היום , להמשיך. זה פשוט נורא! שלא נדע.
 

0 דורון 0

New member
ממממ מה הייתי עושה להן

איזה חוצפניות תאמינו לי ניראה לי שהיא לא תישכך את זה המון המון זמן
 

Mister Pinto

New member
אני פשוט עצבני!!!

הכתבה הזאת העלתה לי את כל העצבים, אני כל כך מתפלל שיעיפו את החיילים האלה מהשירות הצבאי ויתקעו אותם עמוק בתוך הכלא!!! כלבים בני כלבים זונות שימותו. מעצבן אותי לראות כשמתעללים במישהו בגלל משהו שהוא שונה בו!!! ואל תבינו לא נכון, מבחינתי הומואים ולסביות זה לא שונה! רק נראה שונה- לאחרים... אני בסביבה בבית הספר שכולם מקבלים את זה ואומרים לי להיותג אה בעצמי, אף אחד לא קילל אותי או אמר לי משהו הומופובי... ועכשיו כשאני חושב על זה- אם אני אתגייס וישמעו על זה, מה יקרה לי אז? זו לא תהיה אותה הסביבה. אני כל כך גאה בחיילת הזאת! כל הכבוד לה!!! ושתהיה חזקה, מקווה מאוד בשבילה.
 

MRSHIVER

New member
דיברנו על זה אתמול באיגי

וניראה לי שהגענו למסקנה די ברורה.. כל אחד, בתוך הסביבה הקטנה שלו - צריך להפסיק את האלימות בכל דרך! פשוט דיייייייי!! נמאס מאלימות, הומופובית או לא!
 
מסכנההה.....:\

אני לא סיפרתי לאף אחד.. רק לאחת שהייתה איתי בטירונות והיא קיבלה את זה בסבבה.. ועכשיו אני במשרד עם 2 בנות ואני מעדיפה לשתוק:\ שנתיים של שתיקה. חחחחחחחחחחחחחחחחחח
 
למעלה