שמעתם? ראיתם?

CibiHeart92

New member
שמעתם? ראיתם?

הבוקר שמעתי את הידיעה ברדיו על החיילת שסבלה התעללות כי גילו בבסיס שבוא היא משרתת שהיא לסבית. הכתבה המלאה בלינק למטה זה פשוט מגעיל, פשוט פשוט מגעיל, אני בדיוק היום ממלאת את המנילה, ומה, עכשיו אני אמורה לעבור תהליכי שיבוץ ולחשוב לעצמי "זה מה שמחכה לי בצבא?" פשוט גועל
 

ayala65

New member
דיברנו על זה בבצפר

והתגובה של הילדים שלי בכיתה הייתה שלהיות לסבית זה מחלה
המ, לא היה שיעור משהו מבחינתי >_<
 

CibiHeart92

New member
הקטע הזה קצת מפחיד אותי

לקראת הגיוס והכל, כי בבית הספר שלי יש סביבה מאוד תומכת (יש שמה אנשים שונים הרבה יותר בכל מקרהP: ) וללכת לצבא שבוא קוראים דברים כאלה אחרי שגדלים בסביבה כזו זה די מפחיד..
 

Dancing mad

New member
אני בכלל לא מופתע.

נגעל, אבל ממש לא מופתע. צבא זה צבא זה צבא. מאחורי כל המסכות ויפויי האמת, עדיין מדובר באירגון מילטינטי ודורסני, שאין בו הרבה מקום לאנשים שונים. זה במיוחד נכון כשמשרתים בו הרבה יותר מדי ילדים שגילם הכרונולוגי הוא אמנם בין 18 ל21, אך גילם השכלי\נפשי קרוב יותר לבין 8 ל11.
 
../images/Emo34.gif זה עצוב..=[

או!! כל כך נורא!! אבל הסיפרו הוא כבר ישן!! נכראה עכשיו פירסמו אותו בשניצ או שעשו אותו דבר חעדו חיילת?... אוך!! עכשיו אני מפחד ללכת לצבא... או אבל מישו אמר לי שאם אומרים לצבא שאתה הומו אתה לא מתקבל לצבא...זה נכון?
 

Dancing mad

New member
זה לא נכון.

זה גם מעוגן בחוק שנטיה מינית לא משפיעה על השיבוץ. עם זאת, עדיין יכולות להיות בעיות בקבלת סיווג בטחוני אם אתה בארון, כי אדם שמפחד מאוד שיגלו את סודותיו הוא לא אדם טוב לתת לו לשמור על עוד סודות, כי הוא מטרה קלה לסחיטה. כלומר, הם לא יגידו לך "לא עברת את התחקיר הבטחוני כי אתה הומו", אלא ימצאו איזו סיבה מחורטטת ללא לתת לך סיווג. כל זה רק בתאוריה, במציאות אני לא בטוח מה קורה, כי אני לא בצבא.
 

G a l 5

New member
לא נכון.

הצבא יודע עליי, ואני עדין מתגייס ודברים.
 
איזה עצובבבבב! דיברנו על זה בביה"ס

וכל החברות הסטרייטיות שלי לא הביעו שום דאגה/חמלה/ הזדהות איזה ביצ'יות יא אלללה!! אני לא מצליחה להבין למה מחלק איכפת ומחלק לא?! כולנו פאקינג אנשים וכל אחד שמתעללים בו זקוק לחיבוק ועזרה! זה לא משנה מי!!!! הכל... אבל הכל מבורווווות! מסכנה החיילה פשוט לשלוח לה חיבוק מכאן!!
 

MeetLofe

New member
אחותי לסבית בצבא

והיא נראית לסבית ולא נראה לי שממש מסתירה את זה וכולם מתים עליה שם וגם יש לי ידיד שהיה בצא וידעו עליו והיה בסדר גמור הכל תלוי באנשים כן,לצערינו יש אנשים טיפשים:/
 

Big Jeff

New member
כיף לך..

הרבה יותר קל להיות בן הומו אחרי שאחותך לסבית..
 

livia

New member
איכס

קראתי גם בדיוק שהייתי בבסיס,אחד מהדברים העצובים /: באמת הכל תלוי באנשים שמשרתים איתך..
 

another גיא

New member
זה דווקא מפתיע...

אני אשמע אולי לא פוליטיקלי-קורקט, ואולי קצת סקסיסטי- אבל זה מפתיע אותי שזה קרה. לא הייתי מתפלא אם זה היה גבר שהיה הומו והיו עושים לו את המוות, אבל לסבית? זה לא אמור להיות חלומו של כל סטרייט? כאילו, רק המחשבה על 2 נשים ביחד מרגשת אותם, לא? ובלי שום קשר לכך (ועם זאת עם המון קשר)- מקרה מזעזע. זה רק מראה כמה החברה שלנו מפגרת ולא מתקדמת, ולא מוכנה לקבל את השונה. וכמה צריך להיות חזק (פסיכולוגית) כדי להתעלות על כל האימבצילים האלה, ולהיות שלם עם עצמך ועם האורח חיים שלך.
 

heaven is here

New member
זה נורא כל כך

ישנן סיבות שבגללן אני לא אלך ואספר לחברות מהכיתה שלי אפילו שאני מה שאני ומה שקרה לאותה אחת בצבא היא אחת מהן.. השפלה זה דבר נוראי והלוואי ויכלתי לעודד את האחת שסבלה מהאנשים האלה בצבא
כאילו מה, הם אמרו לה שהם מחכים שהיא תמות.. איזה מן דבר זה להתאכזר לאדם בגלל נטיותיו?
 
זה רק מראה על המינימליזם של בני אדם

שמקבלים אנשים רק על פי סטנדרטים מסויימים,ואלה שלא עונים עליהם מקבלים יחס הפוך.אני מתבייש לראות שהחברה שלנו היא כזו ומקווה שיהיה איזה מהפך בנוגע לעניין,ואני לא מדבר רק על הומוסקסואלים ולסביות,אלה על כל מה שנחשב ל"שונה" ע"פ הרבה אנשים,בישראל בפרט.גאד דמט איך הפכנו להיות כאלה גזענים!??!?!?! לגבי המקרה-אני מאוד מצטער בשביל אותה הבחורה כי בהחלט לא הגיעה לה,ולא מגיע לאף אחד אחר, לעבור את העינויים שהיא עברה.שוב,מינימליזם.מה שנראה לי הכי נורא,והכי קריטי זה היחס של המפקדים של אותה הבחורה למקרה-איך הם יכלו להתעלם מהעניין???!?!?איזה "אבא ואמא"?!?!?!כמו אבא ואמא,המפקדים אמורים לעזור לכל חייל וחיילת לא משנה מה.זה חלק מהתפקיד.מה,הצבא היה צריך ש"ידיעות אחרונות" יפרסם כותרת בעמוד הראשון על המקרה כדי להתייחס??!?!?ב-ו-ש-ה!זה רק גורם לי לתהות האם כדאי או לא כדאי לזייף בצו הראשון דווקא כדי לא להתקבל לצבא מהזורגג שלנו,שלא יודע לטפל בשום עניין כמו שצריך,ותמיד דופק מישהו בסופו של דבר~אאאאאההה אני זועם!~. מצד שני-זה גם תלוי בבן אדם מהספציפי.אם הומוסקסואל\לסבית יצאו מהארון ולא יתנו לאחרים לרדת עליהם או לפגוע בהם יותר קשה,סביר להניח שחלקם יבקל יחס טוב מהחברה,אפילו מזו ההומובופית,שבדרך כלל במקרים כאלה מתנהגת בסנוביות ופשוט "מנסה להתעלם".אני לא בטוח מה היה במקרה הספציפי הזה(כתבה בעיתון בהחלט לא מספיקה לי) אבל יש הקשר. אני מקווה שהמפקדים למדו לקח מהמקרה ואני לא מדבר על מפקדי הבסיס הזה אני מדבר על כל הבסיסים,ומקווה שזו הפעם האחרונה שאני מתעורר ורואה כתבה כזו בעיתון.
 
../images/Emo34.gif אוך...

אוך המדינה התדרדרה עד כדי זה..אנחנו הפכנו אני לא רוצה להגיד אתץ זה אבל ממש למה שעשו הנאצים (ולא אני לא משווה את מה שעשו ליהודים כי אם אתם לא יודעים גם עשו דברים להומוסקסואליים ולאחרונה גם משעתי שמשכב זכר בעצם כבר היה מותר באירופה לפני עיית היטלר והוא זה שאסר עליה..) אני מקווה שיבינו שהמדינה לשנו צריכה קידום בכמה תחומים =/
 
למעלה