שמעתם על פייסבוק?

LifeUnborn

New member
גוגל כאלוהים

בתחושה שלי - מה שקורה בזירה הגלובלית בתחום "צמצום הפרטיות והכרזת מלחמה על האנונימיות ברשת" זה שוד ושבר. מכל מקום, אני תמיד דוגל במינימום חשיפה הכרחית היכן שלא צריך. מצחיק אותי האופן בו אנשים כמהים להעלות תמונות חושפניות ושלל פרטים רגישים אודות חייהם... האינטרנט איננו המקום לכך. "מחלת החשיפה"... ולגבי ג'ימייל - העצה שלי - להיזהר בהעברה של מידע רגיש... האח הגדול צופה ממרומי אי-שם
 
אתר לא זמין ואי אפשר לבדוק דוא"ל../images/Emo2.gif

זה קשור?
בחיים לא קרה לי. תמיד האתר זמין ותיבת הדוא"ל של ג'מייל פשוט נפלאה בעיני...
 
הדוא"ל שלי בגוגל היה לא זמין, כעת הסתדר.

תודה. זה מעולם לא קרה לי וחשבתי שזה קשור למה שאת כתבת. חשבתי שאולי כל הדוא"ל של גוגל התמוטט או משהו...
 

ויקי65

New member
יש כמה וכמה סיפורים מפחידים שם

בארה"ב מישהי תבעה את חברת הביטוח הרפואי שלה בשל מצב נפשי ירוד. הם נכנסו לפייסבוק והורידו תמונות שלה מבלה עם חברים כשהיא מבלה צוחקת ועליזה, ותבעו את התובעת על הונאה. מה שלא היה המצב בכלל. נורא פשוט נורא. והמגוחך שגולשים שותפים בתמימותם לניצול פרטיותם.
 

lahadam

New member
שמעתי ואף הזהרתי

לשנות את הגדרות הפרטיות. יחד עם זאת, כשנכנסתי בעצמי לשנות אותן הופיעה הודעה מטעם פייסבוק שמדובר בשקרים. מכיוון שני לא ממש מוטרדת מנושאי פרטיות, לא התעמקתי בעניין. הרבה הרבה יותר מטריד אות המאגר הביומטרי. פייסבוק זה משחק בשבילי.
 
לפחות חלק ממה שפורסם אמת

שכן אנשי חברת פייסבוק שינו את הגדרות הפרטיות של משתמשי אתר פייסבוק בפרמטרים רבים. מדובר בלא פחות מפגיעה מובהקת בפרטיות המשתמשים בפייסבוק. אגב, לפני כשנה היה סיפור דומה גם כאן בתפוז. לדעתי, כדי להגן על הציבור, ולהרתיע חברות בעתיד מלנקוט בפעולות דומות- * במידה שמדובר בהפרת חוק, רצוי שתוגש כנגדם תביעה ייצוגית. * אם הדבר אינו מהווה הפרת חוק, רצוי לחוקק חוקים מתאימים שיאסרו על חברות לשנות באופן חד צדדי את הגדרות הפרטיות של המשתמשים. וגם אם סעיפים בתקנון האתר מאפשרים זאת, יש לקבוע שסעיפים אלו אינם תקפים, כפי שמצוי בדיני חוזים. על חקיקה כזו להיות מלווה בסנקציות מכאיבות שיעשו את הפרתה לבלתי כדאית מבחינה כלכלית.
 
למעלה