שמעתם על מקרה????

ESU Boscorelli

New member
שמעתם על מקרה????

לפני כמה שנים, רק אתמול ראיתי את זה בכתבה על יחידת המו"מ (אגב איך מתקבלים אליה בכלל? למי היא שייכת?) היה איזה חייל שגנב טנק והתחיל לנסוע איתו בעיר אשכרה GTA! מישהו זוכר מה לעזאזל הלך שם??? ואיך זה קרה?!
 
היה על זה אתמול בחדשות...

לא זוכרת איזה ערוץ.. כל מה שאני הולכת לכתוב פה עכשיו זה מה שאני זוכרת מאתמול..לא מתחייבת על הדיוק והאמיתות של הדברים שלי. יח' המו"מ של המשטרה
יח' שהוקמה לפני X זמן. רוב הפעילות שלה זה לנהל מו"מ עם אנשים לפני התאבדות (כשהם עולים על הגג למשל..) וכו'. יש לה,ליח' המו"מ של המשטרה, יח' מקבילה בצבא. אבל אין לי מושג איך קוראים לה... החייל שגנב ת'טנק...קרה לפני בערך 9 שנים (אני לא סגורה 100%), והוא נסע בו להנאתו (?!) כשהוא גורם להרס ולנפגעים. יח' המו"מ (של המשטרה) הצליחה לגרום לו להפסיק ולהסגיר את עצמו.. זה כל מה שאני זוכרת. אבל אתה בטח כבר יודע את זה (אם ראית אתמול את הכתבה..) בכל אופן..הנה לך הקפצה..
 

GuestOfHonor

New member
יחידת מו"מ בצבא - לפי העיתון

היתה כתבה על ה"יחידה" הנ"ל בידיעות, בעקבות (איך לא) הסיום הסופר-מוצלח של חטיפת אליהו גוראל. היחידה מורכבת רובה ככולה ממילואימניקים שעובדים באזרחות במקצועות רלוונטיים - מזרחנים, פסיכולוגים, וכו'. אם אני זוכר נכון מה שהיה כתוב ביחידה יש רק אחד או שניים קצינים בסדיר (לא חובה, סדיר) כאשר המפקד הוא ראש מחלקת נעדרים בחמ"ן או משהו כזה (בעיתון גם היה כתוב שהוא פיקד על הכוח של סיירת מטכ"ל שפרץ לבית בו החזיקו את נחשון וקסמן) עד כאן הזיכרון הקלוקל שלי.
 
למעלה