שמעתם על מסרים?

pookulun

New member
שמעתם על מסרים?

הדיונים היחדים פה זה טל מה זה? אל תעשה לי ילד... ראבק שלחו מסר....תראו כמה שרשורים יש כאן על טל......: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=1081&msgid=73038837 http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=1081&msgid=73030355 http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=1081&msgid=73021317 http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=1081&msgid=72938425 וזה הכל מהיום ואתמול!!!!!
 

Gp3

New member
אחי אז מה שאתה אומר בעצם זה..

שכל הפורום יעבור לדבר במסרים!? כאילו זה הודעות למנהל הפורום שהוא גם בעל החנות וגם תוך כדי ששואלים אותו אנשים אחרים עם נסיון או ידע יכולים לעזור \ להגיב \לעזור.. ומה אתה כבד כולה 4 שירשורים.. אפשר לחשוב שכל הפורום זה הודעות לטל למרות שיש משו במה שאתה אומר וזה דיי נכון , אבל למצב עכשיו כמו שאני רואה זה לא עושה משו רע השירשורים האלו
 

regit knup

New member
../images/Emo127.gif../images/Emo45.gif יש לי רעיון, אולי...

בכל יום לפתוח שרשור שלאלות לטל.מי שרוצה לשאול שאלה איזו שהיא את טל אז הוא נכנס לפורום ובודק בפורום אם יש כבר שאלה או לא, אם אין הוא פותח שרשור חדש, וכולם כבר יכתבו לשרשור הזה את שאלותיהם.כדאי שיהיה קל לראות אם יש כבר שרשור או לא אז תהיה כותרת, אשר כתובה בנושא, היא יכולה להיות משהוא כזה:
שרשור שאלות לטל - יום (פה כותבים איזה יום).[זו רק הצעה, אפשר להחליט על משהוא אחר, זה לא קריטי.]בתוכן של אותה הודעה לא כותבים כלום, ואז אחרי זה מגיבים להודעה הזאת בשאלה, כמו בקישור שהכנתי. אז מה אתם אומרים???
 

pookulun

New member
תראו....יכול להיות שלא הבנתם

אותי נכון....אני לא בא להעביר לכם ביקורת...רק ציינתי שיש פה הרהב שרשורים בנוגע לשאלות לטל... והרעיון שזה שמעליי הציע טוב.
 

israelbmx

New member
פיפי

שמישהו יגיד לי איך עושים שרשור... אבל דווקא אני מעדיף שעוד אנשים יתנו פה את הדעה שלהם - הרי המחירים שלי מוכרים, והשאלות הן בעיקר טכניות.
 

The Black Rider

New member
אני לא יודע אבל יש אפשרות...

של לנעוץ כל מודעה שאתה מחליט אם אני לא טועה !!!
 
למעלה