שמעתי שיש שיחה בבקו"ם עם קצין מיון

beatman

Member
שמעתי שיש שיחה בבקו"ם עם קצין מיון

ושם קיימת אפשרות לבקש תפקיד מסויים שאתה רוצה(למשל איזה ג'וב טוב) ואם צריכים לשם אנשים אז יכול להיות לוקחים אותך. זה נכון ? או שנגזר גורלי לתותחנים ?
 

xxMichaelxx

New member
רוב הסיכויים ש...

נגזר גורלך לתותחנים. "פעם תותחן,תמיד חרש"
 

WrathAngel

New member
תשובה

ביום החיול שלך תהיה לך שיחה עם קצין מיון. הוא ישאל אותך אם אתה מוכן להתפנות לתותחנים או לא. אם תגיד לא אתה תצטרך לעבור כמה ימים של טרטורים בבקו"ם ויחס משפיל מאוד. אבל אחרי שתעבור את זה ישאלו אותך לאן אתה רוצה ללכת. הבעיה היא שאתה רוצה להיות ג'ובניק וזה בעיה כי יש לך פרופיל קרבי...
 

YONILA

New member
אני באותו מצב!!!!!!

אני 97 פרופיל... מגוייס ביום גיוס של תותחנים ומבקש ג'ובניק.... מה אני יצטרך להגיד לקצין מיון???
 

DXT

New member
תתכונן להיות מושפל ולשבת בכלא..

תחליט עם עצמך האם זה שווה את זה.. אפילו אם תחזיק ולא תשבר, בסוף תקבל את הג'וב הכי מסריח שהם ימצאו.
 

WrathAngel

New member
תשובה

זה כבר באמת תלוי בך. אתה פשוט צריך לסרב להתפנות פשוט. הם אולי ישימו אותך במעצר לכמה זמן. ואתה בכל אופן לא מתפנה. בסוף בסוף הם יציעו לך כמה תפקידים של ג'ובניק. או אם יש לך בעיה רפואית אז הגיע הזמן לשחק איתה... בכל אופן אני רק רוצה להבהיר שאני בעד קרבי ולא מועדד ג'ובניקיות :)
 

I d o AL

New member
פחחח... ישאל...

קציני מיון לא אמורים להעלות את שאלת ההתפנות באופן עצמאי למתגייס, כי אז הם יורים לעצמם ברגל ("מה, יש לי אופצייה לא להתפנות? טוב לדעת"). השיחה שלך עם קצין המיון ביום הגיוס תערך בערך ככה: "שלום X, אתה מתגייס היום לחיל התותחנים. שיהיה לך בהצלחה בשירותך הצבאי!" עידו.
 

נוביצקי

New member
די !!! תפסיקו כבר עם הבכי הזה !!!

מה נסגר אתכם ? מה הבעיה שלכם להגיע לתותחנים ? אמנם, תותחנים זה לא סיירת מטכ"ל (ובואו אני אחדש לכם משהו גם גבעתי/צנחנים/נח"ל הם לא ! ) אבל זה מקום סבבה שאפשר בכיף להעביר בו את השירות עם אנשים שהם הרבה יותר מסבבה !!!!! אז תרימו את הראש ותפסיקו להגיד כל הזמן "נגזר/איזה באסה (וכו') ללכת לתותחנים ".
 

beatman

Member
אני יודע,זה לא הכי נורא להגיע לשם.

אבל היציאות,הפעילות קרביות... ג'וב עדיף ובמיוחד בשבילי כי אני שקט,בלי כושר ולא נוהג להסתכן-להמר. החתימה שלך
 

beatman

Member
הבנתי..

איך אני יכול להוריד פרופיל או לצאת משם בעתיד ?
 

yaron18m

New member
שמעו קצין מיון בבקו"ם = לכלום

הוא לא עושה כלוםםםםםםםם נאדה חבל על המילים והדיבור איתו כולו רוח וצלצולים גורלכם נחרץ ברגע שעזבת את לשכת הגיוס (צו ראשון עד לסיום כל המבחנים מבדקים) וזה משתנה בהתאם גם לקורס...
 
למעלה