שמעו מה קרה לי--

שמעו מה קרה לי--

סתם רציתי לשתף אתכם במשהו מוזר שקרה לי אתמול. קמתי הבוקר בערך ב-06:15 וניגשתי לשטוף את הפנים, לצחצח שיניים והתחלתי ללכת לכיוון המטבח להכין לי כוס קפה. בדקתי מאחורי הדלת אם העיתון של הבוקר כבר הגיע ולא מצאתי אותו. לא ייחסתי לזה חשיבות כי חשבתי שאולי עדיין מוקדם והנער שמביא את העיתונים כל יום פשוט מאחר. סידרתי את התיק שלי של העבודה והתחלתי להתלבש. התפלתי שאני לא שומעת שום רעש מכיוון הבית של השכנים ובכלל היה שקט כל כך שזה לא התאים לי למה שקורה בדרך כלל בימים רגילים. ואז זה קרה.-- הדלקתי את הטלוויזיה כדי לראות רשת על הבוקר ובמקום זה מה אני רואה? שום חדשות ושום כלום--ופתאום נדלקה לי הנורית בראש והבנתי שיום שבת היום! הלכה לי השבת בגלל זה וכמובן שלא יכולתי לחזור לישון כי העייפות כבר הלכה לי. אז ככה רק שתדעו הלך לי יום שישי לאיבוד.
והשבת נהרסה לי אפוקו העייפה
 

blue love

New member
אפוקו...

לך נעלם יום אחד בשבוע..לי נעלמה פעם שנה שלמה...
אבל ברצינות... אני ממליץ על דר´ אייזנשטאוור מומחה לבעיות סכיזואקרובטיות פיזית אותנטית..חחחחחחח הוא יפתור לך את הבעיה אפוקו
blue
 

חיוכית

New member
חחחחח

לפני שנתיים בחופשת הקיץ התארחתי בקבוץ חודשיים ועבדתי שם כמו כולם ובוקר אחד התעוררתי נרעשת כי כבר מאוחר התלבשתי בבגדי עבודה חבשתי כובע ויצאתי בריצה לכוון מקום העבודה שלישןמרי הלילה מהקיבוץ פגשו אולי ושאלו משועשעים לאן את רצה??? ואמרתי להם לעבודה מה כאילו איחרתי לא נעים ןהם בהתקף תחוק אמרו לי אבל שבת היום חזרי לישון ... זה מה שספורך הזכיר לי חח עד היום אני משועשעת מהסיפור הזה..
 

עדןe

New member
שבת ראשון כולם ימים

את יכולה להתנחם קלטת את הטעות בבית.אני כשלמדתי הייתי משוכנעת שכולם שכחו אותי בבית.דממה, שקט.לבשתי את החולצה הפוך,נעליים ביד,ילקוט,בריצה ללא הפסקה לבית הספר, כל הדרך מקללת את אחי שלא העיר אותי גם(טוב אם לא על זה אז על משהו אחר).מגיעה לביצפר,רואה את כל השכנים שלי חוזרים מבית הכנסת,מסתכלים עליי ומחייכים,ואני חושבת לעצמי כולה לבשתי חולצה הפוך מה הקטע שלהם? ואז אחד אומר לי " חמודה: את יודעת שהיום שבת?" .שנה לא יצאתי מפתח הבית.ואני שואלת אותך,למה אז לא היה רשת על הבוקר? הכל התקשורת אשמה!
 

dani09

New member
הגילוי...

שזה בעצם סופשבוע דוקא נחמד - את לא חושבת? אני אוהבת הפתעות כאלו....................
 
למעלה