שמעו, אם אין מתנדבות למפגש סוכות

inbale

New member
למישהי יש רעיון להפעלה?

חשבתי על משהו כמו ג´ימבורי במפגש. יש לנו בפורום מדריכת ג´ימבורי שמתנדבת? תיאטרון בובות? משהו?
 
יש לי רעיון- אם עינת תסכים

לשלם לה קצת- ובתמורה היא תעביר לנו סדנת רפלקסולוגיה ועיסוי לתינוקות... מה את אומרת עינת??? ומה אתן- מניקות יקרות- חושבות על זה???
 
בטח שאני אשמח

ללמד עיסוי תינוקות ומעט רפלקסולוגיה. זה תמיד נחמד גם לאילו שמכירות עיסויים לשמוע עוד תיאוריות ושיטות ולתת לאחרות מהידע שלהן. ולגבי תשלום - זה מביך אותי ונראה לי שהתשלום מיותר. אני אשמח לתרום מהידע שלי. עינת.
 

She Dolphin

New member
אנחנו גם נשמח לבוא ../images/Emo140.gif

לא משנה כל כך איפה, העיקר שיהיה מפגש. במפגש הקודם היינו צריכים ללכת מוקדם, וכמעט לא הספקנו לראות את כולם ולעשות כיף... תגידו מתי ואיפה - ונבוא!
 

zimes

New member
../images/Emo124.gif מיניקות יקרות - כולן

יש לי תחושה שזה הולך להיות מפגש גדול.... בואו נשאר עם הפארק הלאומי או פארק הירקון? (ו - דרומיות - אתן חיבות לנו
המפגש הקודם היה אצלכן ) אני רוצה להזכיר, שכל המפגשים הם עבור כל משתתפי הפורום. ותיקות, חדשות, זיו, אבות ... (או אחרת: על מפגשים פרטיים לא מדברים בפומבי
) וגם - המפגשים הם משפחתיים (כולל אבות ואחים גדולים). מה קורה עם תאריך? סוכות? שבוע אח"כ, כדי שאפרת00 תשתתף? מי מרכזת מידע על העדפות תאריכים? האם אנחנו נשאר במתכונת יום שישי? (למי שלא הבחינה - יש פה די הרבה בנות דתיות, וכדי שיוכלו להשתתף, המפגשים בד"כ בשישי בבוקר).
 

דבורי

New member
../images/Emo45.gif מסכימה עם צימס

לגבי המיקום (מרכז). לגבי התאריך: איזשהו בוקר בחול המועד. יום ששי של חוה"מ דוקא פחות נוח השנה, כי זה גם הושענא רבא. אני מעדיפה כל בוקר אחר בחול המועד.
 

הילהל

New member
לגבי תאריך

אם זה חול המועד, אולי אפשר אחה"צ, לטובת העובדים חצאי ימים? אם לא בחגים, אז יום שישי בבוקר בהחלט מועדף.
 
הצעה-

אולי בחול המועד סוכות נפצל את המפגשים: אחד בגדרה ואחד בצפון כמובן שלא באותו היום כדי שמי שרוצה להגיע לשניהם תוכל ,ואחרי סוכות עוד מפגש במרכז (בגן הלאומי למשל)כדי שגם אפרת שמגיעה אלינו מארה´´ב הרחוקה תוכל להשתתף? להצעה הזו אני קוראת הצעה 12 למפגשובואו נראה מה מרגיש הרוב לגבי ההצעה הזו. נראה לי שזה הכי נכון לעשות. עינת.
 

דלית 3

New member
../images/Emo124.gifסיכום ביניים וריכוז תיזמון

אז ככה, הצביעו 17 בנות: 14 נקודות - 7 פארק ר"ג 11 נקודות - 7 גדרה (פארק או אצל עינת) 10 נקודות - 4 הוד השרון, 5 פתח תקוה 6 נקודות - 11 בנימינה (שוני) 4 נקודות - 1 נחל השופט, 2 בנימינה (פארק אלונה), 3 נחל אלכסנדר, 8 כרמל, 9 זיכרון. קובץ אקסל מצורף. עדכנו אותי בשינויים ואנא שרשרו בהצבעה רק מיספרים כדי שלא אצטרך "לדוג". הערות רישמו לחוד. לגבי הזמן - והםעם אותיות לשם גיוון: א - חול המועד א-ה בוקר ב - חול המועד א-ה אחה"צ ג - שישי חול המועד בוקר ד - שישי חול המועד אחה"צ
 
איך זה ששכחת אותי ?../images/Emo12.gif

אני מתנדת לארח אתכן ואת שוכחת אותי.אל תדאגי אני לא כועסת. אני מצביעה לגדרה (7) כמובן ולגבי הזמן-א,ב,ג,ד. מתי שנוח לכן זה נוח גם לי . (עם פארק בגדרה יש לי מעט בעיה אני צריכה שירותים צמודים אבל יש כאן שני גני משחקים לא רחוקים-אחד ממש ממש קרוב- ויש גם משחקים בחצר.) עינת.
 
למעלה