שמעו, אם אין מתנדבות למפגש סוכות

niritcat

New member
שמעו, אם אין מתנדבות למפגש סוכות

אולי אפשר לקבוע להיפגש בגן הלאומי ברמת-גן? זה מקום יפה, מוצל, עם דשא, אגם, ברווזים, שולחנות פיקניק וכניסה חינם. נשמע טוב? נירית
 

zimes

New member
למה דווקא בגוש דן המהביל?

אני מציעה לנסות שוב לעלות צפונה. אפשר אצלי בבית. אפשר טיול קל (אולי במקום לא כל כך רחוק - רמות מנשה, או בכרמל, או אפילו שוב זיכרון/בנימינה). ואפשר כמובן להשאר בקונספט הפיקניק (באיזורים הנ"ל). אפשר גם ים (או שלא, לטובת היונקים הצעירים) מה אתן אומרות? חוצמזה - אפרת - בחג השני של סוכות את כבר כאן? ובערב החג? > מנסה לחשוב על תאריך <
 
בקשה כרמל/חיפה! אני מתה להפגש איתכן

ועניין הנידות הוא מקל בגלגלים! אני מבינה שאתן רוצות רק מניקות אבל אין לי סבלנות לחכות חודש וחצי, ביחוד אם מתקבצים בקרוב.... אפשר להגיע לאוניברסיטה - יש מדשאות ענק שהילדים הגדולים יכולים לרוץ בהם מבלי שהאמהות יזיזו רגל (או אצבע), אויר נפלא, שורת עצים שמצילה, לא עולה, לא חול.... מה דעתכן?
 
זה נשמע טוב אבל כאשר יש לך אנשים

מכל הארץ בפורום הזה אז משתדלים תמיד שיהיה במקום אמצע ומה לעשות שתל-אביב על נספחיה יותר קורצת לאנשים. אני אומנם חיפאית אבל למשל לא אסע למפגש אצל צימס כי זה רחוק לי נורא וזה למרות שהילדים שלי נוסעים נהדר ברכב. וגם בתוך המרכז יש דברים שלוקח לי חצי שעה להגיע לכן הפארק ברמת גן נשמע חלומי.
 

אפרת00

New member
../images/Emo160.gifאנחנו מגיעים ב 27.9

בשבת ה 28 יש לנו את הבלאגן המשפחתי (לא היינו בארץ מיוני 2001) וכ-ו-ל-ם באים לראות את תום. כך שלמעט השבת הזו רק תגידו שעה, יום ומקום.
 

לאה_מ

New member
אז זה יוצא כבר אחרי סוכות, לא?

לנו לא ממש אכפת איפה. אנחנו נשתדל לבוא לכל מקום. הפארק הלאומי נוח לנו, כמו גם כל מקום אחר באיזור המרכז. גם חיפה וסביבותיה זה מצויין (וכמובן, כל מה שבדרך בין ת"א וחיפה). וגם הבית של צימעס הוא בר הגעה. בקיצור - תגידו מתי ואיפה.
 

inbale

New member
גן לאומי המקום האהוב עליי

תמיד צוחקים עליי שאני אוהבת את המקום הזה עם השלולית הענקית שקוראים לה אגם. אבל דיברנו על מפגש בסוכות בגדרה... כמה קופצות יש על מפגש בגדרה?
 

niritcat

New member
בתור תושבת רחובות, גדרה

נשמע טוב. יש מיקום? נירית
 
גם אני בעד גדרה

לא לשכוח שאני בלי רכב ובעלי יהיה במילואים- אז כמה שיותר קרוב- יש יותר סיכוי שאני אגיע.
 

הילהל

New member
אני אני אני!!!

לצפון לא נגיע, בעיקר כי זה בלתי נסבל לנסוע עם יונתן יותר משעה שעה וחצי רצוף. גדרה יהיה פשוט חלומי וגם לרמתן גן או ת"א נתאמץ ונגיע.
 

נירית1

New member
כן גם אני בעד גדרה - אני כלכך רוצה

שפעם אחת יהיה מפגש קרוב שאני אוכל להגיע לבד עם הבנות.
 

שקדון

New member
הפארק ברמת גן מצוין ../images/Emo45.gif

אמנם אנחנו ממנועים, אבל מצריך לוגיסטיקה רצינית כדי להגיע עד הצפון. וכמובן, כתושבת ר"ג לשעבר, ו"בוגרת" הפארק נשמח להפגש שם...
 

דלית 3

New member
מספר אופציות חליפיות:

1. נחל השופט ליד יוקנעם. לא הייתי אבל יש המלצה חמה משני ספרים (מומלץ מפה) וחברים. מוכנה לבדוק באחת השבתות הקרובות. 2. איזור בנימינה: אני ממליצה על פארק אלונה ולידו יש גן עם חורשה קטנה ומדשאה. זה טוב אם יהיה חם, והשנה סוכות מוקדם, כי אפשר להתפצל ואחד ההורים יכול להיכנס לפארק עם הילדים הגדולים. אנחנו נכנסנו בהרכב מלא עם מינשא. זה קטע של 300 מניקבה שהובילה מים לקיסריה ומאד חוויתי לגדולים וקטנים. משהו דומה לניקבת השילוח רק יותר ארוך, נקי ומסודר (מואר). יש הסבר, סרט והדרכה. 3. איזור מכמורת: שמורת נחל אלכסנדר. 4. הוד השרון: פארק ארבע עונות. פארק מקסים עם המון מיתקנים לכל הגילאים ומדשאות ענקיות. זה נראה לי "מקום טוב באמצע" שלא נורא רחוק לדרומיות וקצת יותר מתחשב בצפוניות. 5. פתח תקוה - ראש העין: פארק מקורות הירקון בצומת ירקונים. המון דשא וצל וגם אופציה לטיול רגלי קצר לאורך הנחל - זה קטע נקי שלו. אפשרות נוספת היא אתר מבצר אנטיפטרוס שלי קיבוץ גבעת השלושה ממש בין פ"ת וראש העין.
אני מציעה שכל אחת תשרשר תגובה עם מספרי האופציות שבאות בחשבון בשבילה ונעשה ספירה. לשם כך אני מוסיפה את מה שהועלה מקודם: 6. גדרה 7. רמת גן 8. יערות הכרמל 9. זיכרון - גני רמת הנדיב
 
למעלה