שמישהו יסביר לשועל מה מחפש קרליטו בגמר?

שמישהו יסביר לשועל מה מחפש קרליטו בגמר?


זייפן בחסד עליון שהביצוע הכי טוב שלו העונה נשמע קצת יותר טוב מקאריוקי, וגם הלוק שלו לא מי יודע מה.
אז מה לאלף כל השועלים, ותסלחו לשועל על הביטוי השועלי, הקרליטו הזה מחפש בגמר של X פקטור ארה"ב?
 

Uri04

New member
קרליטו הרוויח שם את מקומו

על פני RR הסתמיים, שאף פעם לא הצליחו להני הופעה אחת טובה באמת. הם היו ה"בייביז" המפומפמים של סיימון שלא סיפקו את הסחורה. ובכלל - אמריקה תמיד אוהבת להצביע לאנדרדוג. זה חדש לך?
 
השאלה איך הוא בכלל הגיע לחצי גמר? כשהיו כל כך

הרבה מתמודדים יותר טובים ויותר מוכשרים ממנו
 

Uri04

New member
זה אקס-פקטור.. הכל מסתכם במי שאוהבים יותר

ולקרליטו יש את מה שהרבה מסמסים (בעיקר מסמסות) אוהבים: נוכחות בימתית, קול סביר, שיק לטיני וטוסיק חמוד.
 
את מי בכלל מעניין הטוסיק שלו? זו תחרות שירה

אם כבר, השועל היה מבין אם היה מדובר בטוסיק של אחת מהבנות. אך הטוסיק של קליטו? בשביל זה העלו אותו לגמר? אם כך אמריקה באמת נפלה על כל הראש.
 

Uri04

New member
כן.. ההצבעות אף פעם לא נגועות במניעים זרים

 

Bar Ben David

New member
יש לזה הסבר מאוד פשוט..

ההפקה מנוהלת על ידי סיימון והוא רוצה שאלכס וסיירה ינצחו אז כהרף עים אחד אחרי השני עפו כל המתמודדות/מתמוודדים שאיימו על הצמד האהוב: רייצ'ל פוטר, קאיה כהן ,ג'וש לוי ואילונה סנטייגו והזוכה במקום השלישי והמכובד ג'ף גוט.

קרליטו זכה מין ההפקר אם ג'וש היה נשאר בתחרות הוא ביחד עם אילונה וג'ף היו מעיפים את הנבחרת של סיימון בלי למצמץ בכלל.

מעניים עם גם באקס פקטור ישראל המתמודדים החזקים משמע אבישחר ג'קסון ענבל ביבי ושני הצמדים יעופו בשלבים מוקדמים האחד אחרי השני.
 

juspan

New member
לא מבינה את ההודעות הקונספרטיביות האלה

הן תמיד מלאות סתירות ורעיונות מופרכים/לא הגיוניים.

ולא שאני טוענת שאין שם פוליטיקות מדי פעם ורצון של המנטורים לשמור על מתמודד אהוב שלהם על חשבון מישהו אחר.

אבל מה זה אומר בדיוק מבחינתך שכהרף עין עפו אחד אחרי השני אלה ואלה. שמה? שסיימון העיף אותם ויהי מה? שהסמסים הם שקריים?

שהרי את קאיה כהן הוא מאוד מאוד העריך ופרגן לה רוב הזמן לחלוטין מבחינת פוטנציאל וקריירה עתידית של זמרת בעולם האמיתי. איזו סיבה יש לו שמישהי כזו תעוף כ"כ מהר? הוא הרי עושה כסף גם ממוזיקה אמיתית, קרי לא רק ממשכורת על של שופט וכו' בתכנית טלוויזיה.
האם הוא אשם שהיא היתה כמה פעמים בתחתית ההצבעות? או שמא הכל שקר מבחינתך והיא לא היתה בתחתית אלא זה רק "סיימון" ואנשי ההפקה שרוצים לקדם דווקא מישהו לא מסחרי שלא יצליח בעולם האמיתי בשביל תכנית ומוניטין טלוויזיוני בלבד...(שהרי, לדידך, אלכס וסיירה לא שווים בכלל את אילונה ושות'. שמבחינתי זו שטות גמורה, וגם כנראה מבחינת מיליונים רבים שצופים בקטעי הוידאו שלהם ביוטיוב ומתים עליהם).

לקאיה למשל באמת יש בעיה גדולה של כריזמה, ולא רק לה. וייתכן שגם הסיפור הידוע על בנים שיותר מצליחים בתכניות כאלה בגלל שהמסמסות הצעירות נותנות את הטון (אם כי באמריקן איידול האחרון זה הופרך מצד אחד כשהיתה חמישיה סופית של בנות, ומצד שני הבן האחרון שנשאר אכן לא היה ראוי מעבר לעובדה שהיה בחור יפה ומראה ומגמגם שסחט הרבה אמפתיה).
 

Uri04

New member
בגדול אני מסכים איתך

אני מאמין שההפקה מתערבת בעיקר בשלב הליהוק, אבל אחרי זה, בעיקר המסמסים קובעים (למרות שבגרסאות המקומיות של תכניות שירה למיניהן אני תמיד חשדן יותר, מה לעשות - לא מאמין פה לאף אחד). לכן אני אני גם לא מאמין לכל הקונספירציות המופרכות לפיהן סיימון העיף את רייצ'ל כי היא איימה על הקבוצות שלו ובלה בלה בלה... בואו נודה בזה - רייצ'ל לא היתה טובה מספיק ושידרה חוסר אמפתיה, אילונה היתה שיבוט מהלך עם קול בוסרי, שהתנהגה כבר כמו כוכבת בינלאומית שמרוויחה מיליוני דולרים, לריון מעולם לא היה באמת סיכוי, טים היה חנון צפוי ומשעמם ושיבוט של הרבה זמרים אחרים בתכניות שירה מינוס הכריזמה (למרות שיש לו קול מצויין ופוטנציאל רב), ג'וש עוד צריך להתבגר ולהתפתח, לילי לא הצליחה לרגש ורסטלס רואד פשוט לא טובים ביחד. אני באמת ובתמים מאמין שכל שלושת האקטים שהגיעו לגמר הצליחו לעשות זאת כי הם בעלי הפוטנציאל הרב ביותר שגם הצליחו לעשות עם זה משהו לאורך התחרות (הקצרה כשלעצמה עם כל ההדחות הכפולות והמשולשות האלה), ושלושתם הרוויחו את לחמם, כל אחד בדרכו.
 

israelmiv

New member
אני לא מת על

הצורה שבה אתה קוטל מתמודדים. אם קרליטו היה מפסיד הייתי יכול לומר "התפקיד הקבוע של מגנט הבנות עם הקול הממוצע" ועל ג'ף "עוד רוקיסט עם קול מחוספס".
כי בסופו של דבר על פי מה אתה הופך את כולם לכלום? אם על פי ביקורת השופטים, חלק מהמתמודדים שהזכרת קיבלו ביקורות מאוד(!) חיוביות לאורך העונה. אם על פי ההצבעות, אני לא חושב שיש אינדיקציה שהשלישייה הזוכה הייתה בהפרש ממש ענק מהשאר.

הנקודה שלי: גם למתמודדים שנפלו יש את האיכויות שלהם. ולכל בן אדם שצופה בתכנית יש את הפייבוריטים שלו . אני אישית חיבבתי ברמה זו או אחרת כמה מהשמות שהזכרת וחלק מהנקודות שמנית לחובתם הן מעלות בעיני. זכותך לפייבוריטים משלך, אבל אני חושב שזה קצת קיצוני לומר שמלבד שלושה נבחרים כל שאר המתמודדים לא שווים שום דבר.

ואגב, נחמד שאפשר לדבר על התכנית בצורה אינטליגנטית. (מופנה אליך ואל שאר חברי הפורום)
 

Uri04

New member
חלילה, לא התכוונתי להעליב

את בעלי הפייבוריטים פה בפורום, מאחר והמתמודדים האמריקאים לא יקראו את הפוסטים שלי בחיים. ציינתי את דעתי האישית ודעתי האישית בלבד. אני גם לא בא לזלזל, אני מתייחס למה שראיתי ולמה ששמעתי ואני מתייחס לצורה בה אותם מתמודדים סיימו את הופעתם בעונה הזאת, ומדגיש את העובדה שאלה שהגיעו לגמר, לדעתי - הרוויחו שם את מקומם, לאו דווקא כי הם מוכשרים יותר או פחות (איך מודדים כישרון בכלל?), אלא כי הם שיחקו את התפקיד שלהם בצורה שגרמה לכמה שיותר אנשים להצביע עבורם.
 

israelmiv

New member
אלה שהגיעו לגמר הרוויחו את מקומם

עם זה אני לגמרי מסכים.
 

Uri04

New member
אה, ולגבי איידול

אני אני דווקא מאמין שכן היתה התערבות של ההפקה בליהוק של העונה האחרונה, לטובת עונת בנות ולבת זוכה. ההתערבות פשוט נראתה מחשידה מאוד הפעם, והם עשו זאת במטרה ברורה למנוע זכייה נוספת (שנה שישית ברציפות) של בחור לבן עם גיטרה. לראייה - בחורים רבים עם פוטנציאל אדיר הודחו עוד בשלבים המוקדמים של הליהוק, ללא סיבה ברורה לעין. אחד מהם, אגב (שאפילו לא נכנס בעריכה לתכנית), היה כנראה זוכה בוודאות אם היה מתמודד בה, וזהו אלכס, מ'אלכס וסיירה'. במקומם נכנסו לתכנית מספר בחורים שלא היה להם מלכתחילה פוטנציאל גדול לזכות - והא לך עונת בנות. אגב - זה לא שאותן בנות היו גרועות, חלילה (קנדיס
), אלא המטרה היתה לסכל מראש עוד בחור (לבן) זוכה, והם גם עשו את זה בצורה מאוד לא מחוכמת לטעמי.
 

juspan

New member
דיייי, אלכס היה באודישן ועוד בלי סיירה? קטע

הוא הגיב לזה? קראת משהו מעניין בנושא ששווה לי לחפש?

וברור שבשלב הליהוקים הם עסוקים כל הזמן ב"משבצות" ובעניינים מעצבנים כאלה, כי כל עוד מישהו לא נכנס לתכנית ממש ונושר עוד בשלב האודישנים, תמיד יש לו סיכוי לגשת לאודישנים בעונה הבאה (הפעם אולי לא תהיה כבר
) ואולי אפילו לזכות (ע"ע ג'ף, בפוטנציה, גם קנדיס אם אני לא טועה, נכון? והיו עוד).

ומסכימה איתך לגבי ההפקות הישראליות, במיוחד טדי הפקות וכוכב נולד לדורותיה, שגם מבחינתי אני מתייחסת אליה אחרת לגמרי ועם הרבה יותר ספקנות וחשדנות, שהרי תעשיית המוזיקה כאן היא כזו צרה ולא משמעותית להבדיל מתעשיית הפסטיגלים ומגישי תכניות והשטויות מסביב, והם מחפשים תמיד מישהו כזה שיכניס להם כסף מכל המסביב ולא באמת את הזמר המצליח הבא שיכנס תוך דקה להקליט משהו).

אגב, מה עם קנדיס? אני אף פעם לא עוקבת אחרי התכניות האלו מה קרה למתמודדים, ורק אם הם ממש מצליחים וזה מגיע אלי במקרה אני יודעת משהו. אז משהו קורה איתה?
 

Uri04

New member
לא ממש ברור...

הוא כנראה עבר את האודישן הראשון והספיק להתבלט לטובה, כך שההפקה השקיעה בלהפיק לו את סרטון ה"בדרך להוליווד", אבל מה קרה אחרי זה לא ממש ברור. אלכס לא ממש יכול לדבר על זה, כי מדובר באותה רשת טלוויזיה (פוקס), אבל אני חושב שסך הכל הוא הרוויח מזה. לדעתי האישית, הוא הודח מסיבות לא ענייניות בכלל, אלו שציינתי בהודעה הקודמת, וכנראה זאת היתה דרך עקיפה של הפקת 'איידול' להיפטר מבנים לבנים עם גיטרה - פשוט אמרו לחלק מהם מראש - 'תקשיבו, אין מצב שניתן למישהו כמוכם לזכות השנה כי אנחנו לא רוצים זוכה שישי ברציפות שהוא שיבוט של הקודמים', אבל הם עשו את זה בשושו וכמובן לא לפני המצלמות. אולי לאלכס הם מייד הציעו להשתתף ב'אקס פקטור' במקום, והוא הקשיב להם


לגבי קנדיס - האלבום שלה אמור לצאת בקרוב אחרי שהיציאה שלו נדחתה פעמיים. בינתיים היא שחררה סינגל ראשון - Cried שהוא חביב ומדגיש את היכולות הווקליות שלה. אני אישית מחזיק לה אצבעות, אבל לא עוצר את נשימתי לכך שהיא תזכה לקריירה ארוכת טווח.
 

juspan

New member
הבנתי, תודה

תמיד מעניין אותי למה אלה שזוכים בהצלחה משמעותית אחרי התכניות האלה בעצם זוכים לה, ואחרים לא...
נו, ברור שזה הכל חמקמק כל סוד ההצלחה בתעשיית המוזיקה בכלל, ושצריך שירים טובים והרבה מזל וכו' וכו', ובכ"ז יש כל מיני מתמודדי עבר סופר מצליחים שתהרגו אותי אני לא מבינה למה דווקא הם (אבל אני באמת לגמרי לא קליינטית של רוב המוזיקות הרלוונטיות שיוצאות מהתכנית).
 

juspan

New member
אוקיי, מצאתי את הוידאו של אלכס מאיידול

רק שלא הבנתי אם זה הדבר היחידי שבעצם הראו שלו (או שאפילו את הקליפ הזה "בדרך להוליווד" לא הראו אף פעם בתכנית), ואם אני מבינה נכון זה היה בעונה שבה סיימון לא השתתף (בדיוק העונות שפרשתי מצפיה באיידול, בגללו כמובן, חזרתי במקרה לעונה האחרונה).
 
למעלה