שמחה לאיד ברחבי הרשת ובכלל

הטוקבקיסטים מייצגים את הצדדים הקיצוניים ביותר

רבים מהם ילדים ונערים. הם ממש לא מדגם מייצג של החברה הישראלית.
 

MayFebruar

New member
גם לא מסקרים מוסלמים שגינו את הפיגועים

בכל מקום יש קיצונים לכאן ולכאן.
 
אפילו בארץ סיקרו על מוסלמים מקומיי שגינו את הפיגועים באירופה

חשוב לדעת האם יש תומכים בפיגועים באירופה איפה וכמה.
 

forglemmigej

New member
חזרתי מארץ הקיבוש אתמול

הבאתי איתי עגבניות, תפוזים ומנדרינות ,אין לי מושג איפה גידלו אותם מי קטף אותם אבל הם כל כך טובים שאני אומרת שמי שמחרים את הירקות והפירות תוצרת הארץ מפסיד בגדול ,אבל זה סיפור פוליטי כנראה אז שיסתפקו בתוצרת מהחממות בספרד שכל הירקות והפירות יש להם טעם של קרטון.
החרם הזה הוא לא לגמרי פוליטי למרות שיש לו שם כזה ,הם יודעים טוב מאד שהירקות בארץ והפרחים פי מיליון יותר טעימים ויפים אז הם ממציאים כיסוי פוליטי לזה וככה חוסמים את היבוא , הרי רוב המוצרים בחנויות באירופה הם מסין (לא אוכל) ושמה הם ממש חסידי אומות העולם אז למה את סין לא מחרימים, מה עם הנפט ממדינות המפרץ הוא יותר זול מזה שמופק בנורבגיה אז למה אותו ממשיכים לקנות ,הם גם מתיחסים לשכניהם ולעובדים הזרים באצילות ראויה בקיצור הכל אינטרסים ,אני לא אומרת שאנחנו מתיחסים יפה לפלסטינאים אבל זו בעיה פנימית של ישראל ורק ישראל מתמודדת איתה כבר הרבה שנים ,ועוד לא ראיתי אף אחד שהולך להקריב את חייו על אדמת סוריה כי למי אכפת מהערבים שיהרגו אחד את השני , למי אכפת מאפריקה גם שם הורגים אחד את השני בלי סוף מישהו מגנה אותם בכלל , לא.
אתמול פגשתי מישהו שנתקע בהמבורג באותה צרה כמוני ושמעתי שהוא מדבר עם מישהו אחר שהוא מפלסטין , אז אמרתי לו איזה יופי אנחנו שכנים מאיזה מקום אתה בפלסטין שאלתי לתומי והוא אמר מחיפה וואו זו עיר נהדרת אמרתי לו ,איפה בחיפה שאלתי אותו אז הוא אמר ,לא נולדתי בחיפה בכלל נולדתי במחנה פליטים בלבנון אבל כנראה הסבא של הסבא של הסבא שלו ברח מחיפה מתישהו למרות שלמיטב ידיעתי רוב הערבים בחיפה דוקא כן נשארו ולא גורשו אבל יתכן ואני לא לגמרי מעורה בהיסטוריה , זה כאילו שאני אגיד שאני מוורשה כי אבא שלי נולד שם וגם במידה מסוימת גורש משם..
 

MayFebruar

New member
כשהיינו בדנמרק לא היו לנו תלונות על איכות הפירות והירקות

גם אצל החנויות של בני הדודים הכל חסר טעם? כי כאן זה ההיפך (אני זוללת מלא אפרסמונים ותפוזים בימים אלו- כולם מצויינים).

מסכימה עם ההודעה שלך.
 

שמוצקין

New member
זה יעבוד הפוך


זה יעלה את האנטישמיות ויקרר את היחסים , אבל עם כל ה"כבוד" לדאעש
כרגע ממשלת ישראל מפחידה אותי הרבה יותר . לכן אני עושה מאמצים לשחזר את האיזרחות האירופית של רבים מבני משפחתי ולומד גרמנית בשיעורים פרטיים ,כמה פעמים בשבוע . מדינת ישראל מתפוררת בחסות ההון שלטון .
 

CANADA101010

New member
את צודקת במאת האחוזים

את צודקת במאת האחוזים
לאט אבל בטוח במהדורות החדשות מטפטפים הפחדות בנוגע לאירופה
אידאליזציה של ישראל כמקום הבטוח עלי אדמות נרקם
הדבר המעניין הוא שככל שישראל נעה לכיוון ימין גרף האנטישמיות עולה
להרבה אנשים קשה להסתכל במראה
ממליץ לראות ביוטיוב THE WAVE
צריך להיות חובה בכל בית ספר
 
למעלה