שמו שמן על הרמפה ואז בשביל לספוג אותו שמו מלח גס

ai27

Well-known member
שמים מלח גס על כבישים כדי להגביר חיכוך: כדי למנוע היווצרות קרח.
מישהו חשב שיהיה קרח בחודש מאי?
 
שמים מלח גס על כבישים כדי להגביר חיכוך: כדי למנוע היווצרות קרח.
מישהו חשב שיהיה קרח בחודש מאי?
מלח גס על קרח בשביל להמיס אותו בלבד,לא בשביל חיכוך:
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
מלח גס על קרח בשביל להמיס אותו בלבד,לא בשביל חיכוך:
זה משהו אחר. כאן לא מדובר בקרח אלא במים וכאן לא היה כפור אלא חום. לא אגיד לך שהבחירה במלח הייתה נכונה אבל זה מה שנעשה.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אז ככה.
1. האיש צודק. אכן היה מלח גס והיה ניתן לראות זאת היטב בשידורי הטלוויזיה כבר ביום שישי בבוקר. הבחור לא גילה שום אמריצ'קה אבל לדעתי המלח לא פוזר בגלל שפוזר שם קודם לכן שמן. כי מי ישפוך שמן ולשם מה?
אחרי ששפכו שם מים לצינון הקהל הרב שעבר שם, ולאחר שכל הרצפה התמלאה בבקבוקי מים, שפכו מלח, כדי שיספוג את המים. האם השיקול היה נכון או שגוי? זו כבר שאלה אחרת. אבל האיש הלוא טוען שהיה שם שמן, אבל הוא לא מוכיח שאכן היה שם שמן. במידה שיוכיח, יתכן שנעשה שם מעשה זדון אכזרי, אבל הוא רק דיבר.

2. אכן הבמות נבנו בפרטאץ', וכבר דובר על כך שהביאו מהנדס ששילמו לו 2000 ש"ח, כדי שיחתום שהכל תקין. ואכן, כשמקימים במות ופיגומים, מהנדס אמור לחתום.
ואם המהנדס התרשל ולא בדק את איכות הבנייה, ובכל זאת חתם? יש לבדוק מיהו ומה הניאו לחתום על כלום ושומדבר. יש להפיל עליו חלק ניכר מהאחריות. נקודה.

3. אין לי מושג מה הקטע של המצלמות שהאיש דיבר על סילוקן, ונכון: גם המצלמות אמורות להציג אינדיקציה ברגעי אמת. אז אם סולקו? גם זה ליקוי.

4. אז יופי. הוא דיבר על תכנון מראש ועל קונספירציה. האמנם?

5. והלוא אחד מ"מנהלי המקום" טען שאין אשמים וכל מהות האסון מקורה ברצונו של בונה עולם. אין כאן שום טעות אנוש ואין איש שהוא אחראי. האחריות היא על הרשב"י ועל בונה עולם. נקודה.

ולחיזוק דבריו, בא הסר לביטחון פנים ואמר שהוא נוטל על עצמו את האחריות, אבל לא את האשמה.
ולחיזוק כל אלה, בל נשכח את דרעי הגאון, שלחץ על BB לאפשר כינוס כה גדול של צדיקים, אך לאחר האסון, הוא השתתק.
ולחיזוק כל אלה, גם האיש החלש שנעתר לכל לחץ הן בעבר והן בהווה, מר BB בכבודו ובעצמו, גם הוא סיכם דברים בכך שקבע שיום א' יהיה יום אבל לאומי ובזה סיים את דבריו.
אז לסיכום:
* פוזר מלח, כדי שיספוג את המים. האם השיקול כאן היה נכון או שגוי? את זה רק בונה עולם יודע.
** מנהדס חתם ברישול, אבל איש לא יחקור מי הוא האיש תאב הבצע שהסכים לחתם מבלי לבדוק דבר.
*** לא היו בשטח מצלמות שהיו אמורות להיות שם. מי היה האחראי לסילוקן? [לדברי העבדקן שבסרטון, היו אלה אויבי החרדים].
**** אחד מהמארגנים טען שמדובר אך ורק ברצונו של בונה עולם שאסון כה כבד ייפול על החוגגים, והנה נחשף האשם. זה היה רצונו וכשהוא רוצה, אין כל דרך למנוע זאת.
***** או חנה הצהיר שזה קרה באחריותו אך לא באשמתו. הוא רק בא בטוב.
****** ודרעי הצדיק, יחד עם BB עושה דברו? חחחח.... צדיקים גמורים המה.
כי אנו חיים בישראל. ביפאן, כבר היו נערכים כמה טקסי חראקירי. אבל כאן? כבוד לכל מי שלא נקף אצבע. כי אנו חיים במדינת הסמוך.

אז כעת מגיע תורו של שחר לשלול את דבריי.... יעלה ויבוא.
 
נערך לאחרונה ב:
אז ככה.
1. האיש צודק. אכן היה מלח גס והיה ניתן לראות זאת היטב בשידורי הטלוויזיה כבר ביום שישי בבוקר. הבחור לא גילה שום אמריצ'קה אבל לדעתי המלח לא פוזר בגלל שפוזר שם קודם לכן שמן. כי מי ישפוך שמן ולשם מה?
אחרי ששפכו שם מים לצינון הקהל הרב שעבר שם, ולאחר שכל הרצפה התמלאה בבקבוקי מים, שפכו מלח, כדי שיספוג את המים. האם השיקול היה נכון או שגוי? זו כבר שאלה אחרת. אבל האיש הלוא טוען שהיה שם שמן, אבל הוא לא מוכיח שאכן היה שם שמן. במידה שיוכיח, יתכן שנעשה שם מעשה זדון אכזרי, אבל הוא רק דיבר.

2. אכן הבמות נבנו בפרטאץ', וכבר דובר על כך שהביאו מהנדס ששילמו לו 2000 ש"ח, כדי שיחתום שהכל תקין. ואכן, כשמקימים במות ופיגומים, מהנדס אמור לחתום.
ואם המהנדס התרשל ולא בדק את איכות הבנייה, ובכל זאת חתם? יש לבדוק מיהו ומה הניאו לחתום על כלום ושומדבר. יש להפיל עליו חלק ניכר מהאחריות. נקודה.

3. אין לי מושג מה הקטע של המצלמות שהאיש דיבר על סילוקן, ונכון: גם המצלמות אמורות להציג אינדיקציה ברגעי אמת. אז אם סולקו? גם זה ליקוי.

4. אז יופי. הוא דיבר על תכנון מראש ועל קונספירציה. האמנם?

5. והלוא אחד מ"מנהלי המקום" טען שאין אשמים וכל מהות האסון מקורה ברצונו של בונה עולם. אין כאן שום טעות אנוש ואין איש שהוא אחראי. האחריות היא על הרשב"י ועל בונה עולם. נקודה.

ולחיזוק דבריו, בא הסר לביטחון פנים ואמר שהוא נוטל על עצמו את האחריות, אבל לא את האשמה.
ולחיזוק כל אלה, בל נשכח את דרעי הגאון, שלחץ על BB לאפשר כינוס כה גדול של צדיקים, אך לאחר האסון, הוא השתתק.
ולחיזוק כל אלה, גם האיש החלש שנעתר לכל לחץ הן בעבר והן בהווה, מר BB בכבודו ובעצמו, גם הוא סיכם דברים בכך שקבע שיום א' יהיה יום אבל לאומי ובזה סיים את דבריו.
אז לסיכום:
* פוזר מלח, כדי שיספוג את המים. האם השיקול כאן היה נכון או שגוי? את זה רק בונה עולם יודע.
** מנהדס חתם ברישול, אבל איש לא יחקור מי הוא האיש תאב הבצע שהסכים לחתם מבלי לבדוק דבר.
*** לא היו בשטח מצלמות שהיו אמורות להיות שם. מי היה האחראי לסילוקן? [לדברי העבדקן שבסרטון, היו אלה אויבי החרדים].
**** אחד מהמארגנים טען שמדובר אך ורק ברצונו של בונה עולם שאסון כה כבד ייפול על החוגגים, והנה נחשף האשם. זה היה רצונו וכשהוא רוצה, אין כל דרך למנוע זאת.
***** או חנה הצהיר שזה קרה באחריותו אך לא באשמתו. הוא רק בא בטוב.
****** ודרעי הצדיק, יחד עם BB עושה דברו? חחחח.... צדיקים גמורים המה.
כי אנו חיים בישראל. ביפאן, כבר היו נערכים כמה טקסי חראקירי. אבל כאן? כבוד לכל מי שלא נקף אצבע. כי אנו חיים במדינת הסמוך.

אז כעת מגיע תורו של שחר לשלול את דבריי.... יעלה ויבוא.
רואים בסרטון שהוא מחליק עם הרגל ולכן ברור שזה שמן ולא מים - מים היו כבר מתאדים - הוא הגיע בבוקר והיה חם ביום ראשון(3 ימים אח"כ),

כל המים אמורים היו להתאדות מזמן.

עם זאת אתה צודק שהוא לא טרח מספיק להוכיח שזה שמן.

אין סיבה לשים מלח גס על מים - שמים שלט סכנת החלקה או מחכים בסבלנות שיעבור.

גם עם הדוחק הענק שהיה שם המים מתפזרים בין כל האנשים וכל אחד סופג רק מעט מים יחסית.

לעומת זאת שמן נשאר הרבה זמן וגם אחרי שפיזרו את המלח עדיין היה קצת שמנוני.

ממתי אתה פיזרת מלח על מים במשטח? בחיים לא.

שמים מים/תפו"א/אורז בבישול אם שמנו בטעות יותר מידי מלח - בשביל הטעם.

 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
רואים בסרטון שהוא מחליק עם הרגל ולכן ברור שזה שמן ולא מים - מים היו כבר מתאדים - הוא הגיע בבוקר והיה חם ביום ראשון(3 ימים אח"כ),

כל המים אמורים היו להתאדות מזמן.

עם זאת אתה צודק שהוא לא טרח מספיק להוכיח שזה שמן.

אין סיבה לשים מלח גס על מים - שמים שלט סכנת החלקה או מחכים בסבלנות שיעבור.

גם עם הדוחק הענק שהיה שם המים מתפזרים בין כל האנשים וכל אחד סופג רק מעט מים יחסית.

לעומת זאת שמן נשאר הרבה זמן וגם אחרי שפיזרו את המלח עדיין היה קצת שמנוני.

ממתי אתה פיזרת מלח על מים במשטח? בחיים לא.

שמים מים/תפו"א/אורז בבישול אם שמנו בטעות יותר מידי מלח - בשביל הטעם.

אז שוב אגיד לך: לא הייתי שם ולא ראיתי שרידי שמן או מים. והצחקת אותי מאד... "שמים שלט סכנת החלקה". בזמן אמת, במעבר כל כך צר וצפוף ובחושך, שמים שלט. מה? מי ישים? מתי והיכן? על ראשי ההולכים? חה!
חוצמזה? מתי הלכת פעם על משטח פח מהסוג הזה? גם ללא שמן, ללא שתן וללא מים אתה עלול להחליק עליו ומאד יתכן שזה גם מה שקרה. די בנעל חלקלקה, די בדחיפה קלה ואתה עף. ואם מעדת מהמדרגה האחרונה למשטח? בטוח שתעוף. אז יתכן שפיזור המלח לא היה בגלל שמן וגם לא בגלל מים. פיזרו מלח אך ורק כדי למתן את חלקלקות הפח. גם זו אפשרות. אבל לא אתה ולא אני היינו שם ונוכל לדעת זאת רק אם יבוא מי ששפך ויסביר מדוע שפך.
 
אז שוב אגיד לך: לא הייתי שם ולא ראיתי שרידי שמן או מים. והצחקת אותי מאד... "שמים שלט סכנת החלקה". בזמן אמת, במעבר כל כך צר וצפוף ובחושך, שמים שלט. מה? מי ישים? מתי והיכן? על ראשי ההולכים? חה!
חוצמזה? מתי הלכת פעם על משטח פח מהסוג הזה? גם ללא שמן, ללא שתן וללא מים אתה עלול להחליק עליו ומאד יתכן שזה גם מה שקרה. די בנעל חלקלקה, די בדחיפה קלה ואתה עף. ואם מעדת מהמדרגה האחרונה למשטח? בטוח שתעוף. אז יתכן שפיזור המלח לא היה בגלל שמן וגם לא בגלל מים. פיזרו מלח אך ורק כדי למתן את חלקלקות הפח. גם זו אפשרות. אבל לא אתה ולא אני היינו שם ונוכל לדעת זאת רק אם יבוא מי ששפך ויסביר מדוע שפך.
האמת יותר פשוטה השוטרים בנו לחץ של המון אנשים ואז ברגע ששיחררו אותו מי שברמפה נפל על מי שבמדרגות.

הרי ברגע שיש המון אנשים אי אפשר להחליק.

השמן היה כדאי שמי שעל הרמפה יהיה קשה לו לטפס למעלה ולברוח.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
האמת יותר פשוטה השוטרים בנו לחץ של המון אנשים ואז ברגע ששיחררו אותו מי שברמפה נפל על מי שבמדרגות.

הרי ברגע שיש המון אנשים אי אפשר להחליק.

השמן היה כדאי שמי שעל הרמפה יהיה קשה לו לטפס למעלה ולברוח.
אם זוהי הסיבה להנחת השמן, שיהיו בריאים (אבל לא להרבה זמן).
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
כמו שאומרים בקסטליאנית
como las ovejas que van al corrales.
והפירוש? כמו הכבשים שהולכות למכלאות
יש לציין שלא חשבתי רחוק מכך: דומה היה הדבר לעדר פרים שהולכים בשביל הצר לקראת סכינו של השוחט. מצמרר.
 

ai27

Well-known member
והפירוש? כמו הכבשים שהולכות למכלאות
יש לציין שלא חשבתי רחוק מכך: דומה היה הדבר לעדר פרים שהולכים בשביל הצר לקראת סכינו של השוחט. מצמרר.
לא בדיוק למכלאות. למכלאות מהן לא חוזרים...
 

כוכבית מצויה

Well-known member
רואים בסרטון שהוא מחליק עם הרגל
רואים בסרטון שהוא מזיז את הרגליים, בכלל לא ברור שחלק שם.
מה שלא רואים זה סימנים אופיינים לגבולות כתמי שמן.
הוא טוען שיש שם שמן אבל לא מביא שום הוכחה לכך..
אם שפיכת שמן נועדה לגרום להחלקה ומלח גס למנוע אותה אם רצו שאנשים יחליקו לא היו אמורים לשפוך מלח גס, כלומר אפילו "הראיות" שלו לא תומכות בטענות שלו.
 
למעלה