שמועות

easy swissa

New member
שמועות

מרוב שמועות נראה שלא הצליחה לעבור השמועה שהגיע לאזני מכמה מאות שייטים שחזרו זה עתה ממסע מדהים, שיצא מתל אביב לכיוון מצריים, הים האדום ולאילת. קיבלנו מתנה מאלוהים ויצאנו לפאוזה מנותקת מהחיים והמציאות השיגרתית פתאום יש שלום חם ואמיתי בנינו לבין חברינו המצריים, פתאום כך סתם, הפלגנו לפורט סעיד, עיר מדהימה שוקקת ויפה הסמוכה לישראל, טיילנו והרגשנו בטוחים הוזמנו לחאפלה עם רקדניות בטן וזמר מצרי ששר שירים בערבית מאצרית, השומרים ואנשי הממשל, היו הרבה יותר מכל מחמאה שניתן לתאר במילים. עברנו בתעלת סואץ, לכל אחד והמשמעויות שלו... פגשנו דולפינים שגם עברו בתעלה, וגם להם משמעויות משלהם, אפילו יאכטה אדליין תפסו דג בג'ורג'רה מול מוצב המזח . כך פתאום בחודש מרץ, חבורה של כמה מאות שייטים נחושים ומקצועיים, מתנהלים להם כמו צבא קטן, נעים לכיוון היעד ומפלסים דרך בים לא קל, מנווטים בין ריפים, מגדלאורים ואסדות קידוח. הרבה יותר טוב מלהיות במשרד בחודש מרץ, שזה דבר ידוע שבחודש מרץ ממש אין מה לעשות במשרד. השמועות על הרציפים הצליחו להדהים אפילו אותי, שאני מבין גדול בשמועות היום שמעתי שהספינה שלי נגררת לתל אביב.??!! על עופרה שאושפזה בבית חולים מצרי, ועל תורן שנפל ולא נמצא עד היום. אחת המסקנות העיקריות שלי מקריאת הפורום הנהדר הזה היא שנושא המידע העדכני וההתעניינות של ציבור השייטים מחייבת, אנו מצידינו מבטיחים לפתח שיטה הרבה יותר מקצועית לעדכן אותכם און ליין בשעות קבועות ישירות לאתר. כך נפעל ברד מד מאילת לאשקלון. נכון לנקודת הזמן הזו, 46 יאכטות הגיעו מתל אביב לאילת, עוגנות בתוך הלגונה על רציף הולידי אין, מאות שייטים יותר מנוסים ויותר עשירים חזרו הביתה עם שק מלא חוויות והרפתקאות, שייזכרו לנצח. היאכטה ג'ול 2 נמצאת בדהאב, הצוות עושה חיים משוגעים, יורם שרת אחראי על הבירות ועל ההנדיקייפ, אמיר לנגוס אחראי על מיון משלוחי המזון ממלון הילטון הסמוך. היאכטה פולסטאר בפיקודו של רונן לוי, הנווט של המשט. יוצאת עם אור ראשון לכיוון דהאב, כשעל סיפונה מכונאי וחבל גרירה. היאכטה סמדר נמצאת עדיין בשארם עם תקלת מנוע, נבדקות מספר אפשרויות, אנו בקשר רצוף עם כל הגורמים הישראליים והמצריים הרלוונטיים לפתרון. בקשר לדרגון לאנס, אני מאד ממליץ לכל המומחים והיועצים להתאזר בסבלנות עד שכל עינייני הביטוח יסתיימו בין כוכב לבין חברת הביטוח. כל מלה מיותרת. בידידות איזי
 

soso_sami

New member
../images/Emo140.gif../images/Emo45.gif יישר כח גדול ותודה

כיף לקרוא ניתוח פשוט ישר ומשכיל. מסכים עם הלקחים שהצגת ותודה על העדכון.
 

yamyamon

New member
שלומלום ../images/Emo151.gif

סוף סוף מישהו מדבר בהיגיון , איזי ואיתן, היה משט מדהים היתה אוירה מדהימה צוות mermeid נהנה מכל רגע ורגע לי בכל אופן חבל שלא אוכל להצטרף לדרך חזרה .
 
קראת לי? ../images/Emo13.gif

אחלה לכם על המשט
שלומלום
 

Sail

New member
תגובה לאיזי-שמועות

איזי-כתבת שצוות הגו'לס 2 עושה חיים משוגעים.מדובר בפרי דמיונך בלבד.לפחות אל תזרה מלח על הפצעים.....ממליצה לא להסחף וכל מלה נוספת אכן מיותרת.
 

easy swissa

New member
dear sail

מובן שכתבתי שהג'ול עושים חיים היו דברי הלצה, מדיווחים שקיבלתי אחרה"צ היום, ידוע לי ש 2 מחברי הצוות ירדו לכיוון ישראל, דרך היבשה, אני אכן חרד לשלומם של יורם ואמיר, ואני עסקתי רוב היום יחד עם חברי בתאום והכנת כלי שייט לחילוץ וסיוע לג'ול.
 

בת ים

New member
עדכונים בזמן אמת../images/Emo26.gif

איזי, ברוכים השבים. כמי שישבה כאן שעות רבות מול המסך מנסה להתמודד עם הודעות רבות של משפחות וחברים מודאגים ועם ים של שמועות,הרגשתי חסרת אונים לחלוטין בחוסר היכולת שלי לעזור או לנדב מידע כלשהו-אמיתי מהשטח. אלון חברי לניהול, ניסה ליצור קשר אתכם ולא הצליח. שמחה לשמוע שהסקתם מסקנות בעניין. הצמא למידע בלתי יאמן וברור מאליו, כך יש להתיחס אליו. שים לב כמה חברים חדשים נכנסו לפורום בתקופת המשט...ולצערי כמעט אף פיסת מידע אמיתית מהשטח לא הגיע אלינו. מקווה שנתקן את המצב בדרך חזרה. אשמח לעזור בעניין. וכל הכבוד כבר אמרתי?
 

Alex33

New member
בהחלט הזמן לשמוע דברים ברורים../images/Emo45.gif

על המצב, לפחות כעת וכתמונת מצב ביניים "נכון להיום". כצפוי מנסיון ראשון בארגון משט בינלאומי גדול באיזור לא ממש שגרתי ואפילו בעייתי זה, ודאי יהיו לקחים ומסקנות רבים איך לשפר דברים בפעם הבאה. כצופה מהצד באירוע זה ("צופה" שרק גם חזר זה עתה מחו"ל..) אני שולח ברכות למארגנים שדאגו ועדיין דואגים לנהל את האירוע בצורה הטובה ביותר האפשרית בנסיבות אלה וכמובן לכל המשתתפים שעברו במשט זה ימים בחלקם מלהיבים בהחלקם...בהחלט לא קלים ולא " שגרתיים"..
נמשיך ללוות ולדאוג לכם מ"כאן" גם בהמשך.
 

הולנדי

New member
שמועות וסיפורי שיטיים

כבר בצעדי הראשונים על הרציפים לימדו אותי להאמין רק ל 50% מהסיפורים
.הבעייה היום, שכל סיפור כזה, זוכה להד עצום בחלל הוירטואלי. מעניין מהיכן צומחות השמועות. בררתי לדוגמא לגבי התורן והפציעה של עופרה, והסתבר לי, שהכותב נער אשר כתב את הידיעה בתום לב - (והצטער צער רב על כך בדיעבד)- שמע זאת מחבר של חבר שהפליג באחת הספינות. החווייה אכן היתה מענינת , כאשר רוב הזמן סבלנו מגלים תוקפניים, שפריצים ,רטיבות,וחדירת מים קור, תקלות מנוע , גשם וכו' , וקיללתי את הרגע הטיפשי שבו החלטתי להצטרף למשט. המדהים בכל העניין שבאופן די מוזר גם נהנתי מכך
, אבל זה התברר לי רק באילת, ביום ראשון בבוקר.
 
../images/Emo140.gif אולי זו ההזדמנות להפליג בשבחיה

של עופרה כימאית מדהימה בכל הבט - מעולה כמו גבר בהבנה טכנית (לא לקפוץ, פמיניסטיות...), וכמו אישה במטבח
, וכיפית במצב הרוח (כל רוח...). גם שאר אנשי הצוות הנהדרים: עודי שמכיר כל קצה ריף, צרפתי - מכונת עבודה בלתי נלאית, גילי יקימוב אנליטיקן, יעיל ואנרגטי, רן סטרול שהוריד לנו פיקסים כאילו אין GPS והתמקם על המכ"מ כאילו הוא עדיין מפקד פלגה, בייבי-אוטומטי שמשביתה את ה- AUTOMATIC PILOT, ואנקה הפסיכיאטרית שמתחילה לצבור שעות ים והצחיקה אותנו כמו נערות בפנימיית בנות. תודה לכולכם שהפכתם את ההפלגה לכיף אמיתי. ואחרונה, חביבה ביותר - B. de la Femme - אין, פשוט אין כמוה !!!
 
למעלה