שמועות טריידים

Or Amit

New member
שמועות טריידים

אז עברנו כבר חודשיים לתוך העונה(למעשה רבע כבר מאחורינו) ועם ההתקרבות לטרייד-דדליין (בפברואר, יש עוד זמן) והתבהרות תמונת המצב של הקבוצות מתחילים לשמוע שמועות על טריידים כאלו ואחרים (בינתיים בקטנה, מאד):
קליבלנד לפי הדיווחים מחפשת פאוור-פורוורד שמסוגל לקלוע. השמועה האחרונה מדברת על אנתוני ראנדולף מגולדן סטייט. הווריורס מצידם כנראה יסכימו לוותר על ראנדולף לכל קבוצה שתסכים לקחת את קורי מאגטי יחד איתו. ראנדולף ומאגטי מרוויחים יחד קצת פחות מ-11 מיליון, והחוזה הנגמר של זי בהחלט יכול לכסות אותו.
שם אחר שעולה בעניין של הקאבס הוא טרוי מרפי מאינדיאנה. עם ההשתפרות של טיילר הנסברו ורוי היברט אינדי כנראה ישמחו להוריד את המשכורת הגדולה של מרפי מהפיירול שלהם.
נייט רובינסון המיובש הביע עניין לעזוב את הניקס וטוען שלד'אנתוני יש משהו נגדו. בו זמנית הניקס מביעים עניין במיובש אחר - די.ג'יי אוגוסטין מהבובקאטס. הבובקאטס מחפשים שחקנים שיכולים לעשות נקודות, ככה שנייט רוב יכול אולי להתאים לתוכניות שלהם. במקביל נמשכות שמועות על עניין של הבובקאטס באל הארינגטון, חבר טוב של סטפן ג'קסון שרק הגיע לשם. השמועות האלו נראות חזקות יותר כשמכניסים למשוואה את התלונות של ג'קסון וג'ראלד וואלאס כלפי בוריס דיאו וטייסון צ'אנדלר שחולקים את הפרונט קורט של שארלוט. הבעיה היא שהניקס ככל הנראה לא ירוצו לטעון חוזים ארוכים, ולשארלוט אין חוזים משמעותיים שמסתיימים השנה. לעומת זאת אם הניקס מחליטים לדחות את התכנית שלהם בשנה לקראת קיץ 2011 אז יש לבובקאטס כמה חוזים שמסתיימים עוד שנתיים. הניקס גם לא פוסלים אופציה של ביי-אאוט לנייט רוב.
קבוצה שהביעה עניין בנייט רוב - אבל לא סביר שתבצע מהלך כלשהו עכשיו - היא סקרמנטו.
 
לא סתם קוראים לו קראש....

כבר דאגתי שג'רלד וואלס לא יחטוף מכות השנה, אז הלילה הוא החמיץ את המשחק מול הניקס עם כאבי ראש חזקים, אחרי שחטף 2 פיצוצים לראש במשחק מול יוטה... אני מאוד אתאכזב עם ראנדולף יעזוב את הווריירס (למרות שהפטרות ממאגטי תרכך את המהלומה), אבל אני אתאכזב כפליים אם הוא יגיע לקליבלנד. שחקן שצריך את הכדור בידיים שלו, ומרחב לטעות. ליד לברון הוא יאבד את הבטחון שלו. אם כבר ראנדולף עוזב את הווריירס, הוא צריך להגיע לקבוצות צעירות כמו OKC, הבולס, סקרמנטו, קבוצות שבהן הוא יקבל בטחון.
 

עידו17

New member
לדעתי קליבלנד זה הדבר הכי טוב שיכול לקרות לו

אני לא כל כך מתרשם מהפוטנציאל ההתקפי של רנדולף וחושב שאת השם שלו הוא יעשה בהגנה ובריבאונד. בכל מקרה, שחקן כזה, ובייחוד בגיל שלו, לא צריך את הכדור בידיים, אלא צריך שקט, צריך שיטה, וממנה יבוא הבטחון שלו. לי נראה שדווקא לשחק ליד לברון ושאקיל, שיורידו ממנו את כל הלחץ והציפיות, זו הסביבה האידאלית להתפתח בתוכה. אין הרבה שחקנים בליגה שהופכים את אלה שסביבם לטובים יותר כמו לברון ג'יימס, וסיכוי לתפקיד בחמישייה בקונטנדרית כמו קליבלנד, שמשחקת לסיבובים המתקדמים של הפלייאוף, עבור שחקן בן 20 - מי יכול לבקש יותר מזה?
 
בוא נסכים לא להסכים על כלום

אנתוני ראנדולף הוא שחקן שצריך המון בטחון בשלב הזה של הקריירה. זה אומר שהוא צריך את המקום לעשות טעויות, מה שבקונטנדרית לא יהיה לו, בטח לא בקליבלנד, כשטעות אחת בהגנה תשלח למשחק בולדוגים כמו ורז'או. בנוסף, הוא כבר הראה בליגת הקיץ שהוא צריך להוביל התקפות. קליעה טובה מבחוץ, הובלת כדור, ראיית משחק טובה, יש לו הכל. כדי שזה יתחבר, הוא צריך זמן. ליד לברון ושאקיל הוא יהפוך לסוג של ורג'או מוכשר יותר. הוא יקלע כתוצאה מהתנועה שלו וריבאונד התקפה, אבל לא יגע בכדור. והמשפט השני שלך זה בדיחה. "אין הרבה שחקנים בליגה שהופכים את אלה שסביבם לטובים יותר כמו לברון ג'יימס". על מה הוא מבוסס? לברון ג'יימס מגביל את הנגיעות של שחקנים שלידו בכדור בזמן שהוא בונה התקפות לבדו. הוא גורם לזה שכאשר הם כבר נוגעים בכדור הם קרים וחסרי ביטחון בקליעה שלהם. וזה מה שקרה לקליבלנד כששיחקה לברון ועוד 4 מול אורלנדו. בכל מקרה מכיוון שאתה תמיד צודק, זה ויכוח מיותר. אני אתן לMNM לעשות את העבודה כאן, אם יש לו כוח. אני בטוח שלארי יוז, שאקיל אוניל, דרו גודן, ועוד חברה שנעלמו ליד לברון ונהפכו ל"זבלים" יסכימו איתך.
 

עידו17

New member
התחפשת לsomone במקרה?

לא, אני לא תמיד צודק, ולא, אני לא חושב שאיזשהו ויכוח הוא מיותר, גם אם לך לא בא להכנס אליו. מאחר שהחזקתי ממך קצת יותר משאר הילדים כאן, אפשר לשאול מה אמרתי שמגיעה לי תגובה כזו?
 

somone141

New member
למה ההתגרות הפעם?

כשמעצבנים אותי אני עצבני, תהיה נחמד אליי ותקבל יחס יפה, תנסה, במקום להחזיר בקטנות כל הזמן.
 
נהיית רגשי?../images/Emo8.gif

לא ציפיתי לתגובה כזו ממך
התגובה שלי היא לאור דיוני עבר. יכול להיות שאני טועה, אבל להרגשתי אתה מגן על צדקתך בכל מחיר, ומתיש את המתדיינים. מצטער, לא התכוונתי לפגוע.
בכל מקרה, 90% מהתגובה שלי הייתה עניינית.
 

עידו17

New member
ואני לא ציפיתי להודעה כזו ממך

לא יודע לאיזה דיוני עבר אתה מתכוון, אבל אני הגנתי על צדקתי כשחשבתי שאני צודק, ומן הסתם אמשיך לעשות זאת. כמוך. גם עכשיו. בכל מקרה, 100% מהתגובה שלי היתה עניינית. שויין. לעניין, ואשתדל לקצר - הדברים שאתה אומר לגבי רנדולף נכונים, בהנחה שהאינדיקציה היחידה למדוד התקדמות היא כמות הנקודות. רנדולף הוא שחקן התקפה די מוגבל כרגע, ולמרות שיש לו המון מקום לשיפור, אני לא רואה כאן כישרון יוצא דופן ברמות הגבוהות באמת, והאפקט העיקרי שלו תמיד יהיה בהגנה. כן, ואני יודע מה הוא עשה בליגת הקיץ, אפילו הייתי שם. לברון היה ויהיה השחקן הדומיננטי של קליבלנד מן הסתם, אבל כשהשחקן הטוב ביותר שלך, שמושך כל כך הרבה תשומת לב מההגנה, הוא גם אחד המוסרים הכי טובים בליגה (8 אסיסטים למשחק) וגם שחקן לא אנוכי מטבעו, דברים טובים יקרו. רנדולף בן 20, הוא לא צריך את הכדור בידיים ואף פעם לדעתי לא ממש יהפוך לשחקן שיוצר התקפה בעצמו, אלא צריך לעבוד על היסודות שלו, את הנקודות הוא יעשה מריבאונד התקפה ומסירות של אחרים, ובזה אין הרבה שטובים יותר מלברון. ביום שיממש את הפוטנציאל ויהיה אול סטאר בליגה הזאת, זה יהיה בזכות ההגנה, החסימות והריבאונד. במילים אחרות, אני לא רואה בו את למאר אודום, אלא יותר את מרקוס קמבי. וחוצמזה, לשחק ליד השחקנים הטובים בעולם, להתנסות בשלושה סיבובי פלייאוף, זה בזה אפקט מנטלי שמבגר שחקן יותר מ-3 שנים בגולדן סטייט. להזכיר את שאקיל ויוז זה לא רציני - יוז שחקן שנוטה לפציעות וחוסר יציבות לפני ואחרי שהגיע לקליבלנד, ושאקיל בכל זאת בן 38. שניהם שחקנים שלא בנויים לשחק עם לברון, אז התפקיד שלהם קטן יותר, כמו שהיה קורה אם היו משחקים כרגע ליד קובי, ובכל מקרה, אני יכול לתת רשימה נגדית של שחקנים שדווקא הסתדרו מצויין ליד שחקן שמסדר להם מצבי קליעה, כמו שאמרת בעצמך. דרו גודן גם הוא דוגמא לא טובה. יש לו פוטנציאל, אבל חוסר היציבות שלו ידוע לכולם, וזה לא שהוא בדיוק התפוצץ אחרי שעזב את קליבלנד. מקווה שלא התשתי.
 
ההבדל הגדול בינינו הוא שאני כן רואה בו

כשרון יוצא דופן. יש לו יכולות של שלוש (קליעה, מהירות, הובלת כדור), וגובה של 4, והוא רק בן 20. הוא מוגבל בעיקר כי מגבילים אותו (בדקות ובכדורים שהוא מקבל). הוא צריך לקבל כדור ראשון בהתקפה. יש לו יכולת ליצור לעצמו, ולאחרים מצבי זריקה, ויש לו ראיית משחק מעולה. הוא יודע לסחוט עבירות והוא קלע עונשין מעולה. הבעיה היא שבגולדן סטייט יש את מונטה שעסוק בעיקר בלצעוק, ואת מגטי שעסוק בעיקר בלנפח סטטיסטיקות, וביום שלמדו בקט סל למסור הוא כנראה היה פצוע (לא יפתיע אותי בכלל).. אם האפקט העיקרי שלו הוא בהגנה, למה קליבלנד צריכה אותו? יש להם כבר שחקן הגנה פי 5 יותר טוב ממנו כבר עכשיו (ורז'או), ואין להם שום צורך לחכות לראנדולף שיתפתח וילמד את המשחק. אני לא יודע כמה פעמים ראית אותו, אבל אני משתדל לצפות בגולדן סטייט למרות הסבל הרב שזה גורם לי. ראנדולף שומר אישי גרוע, במיוחד עכשיו כשהוא משחק מול סנטרים שגדולים עליו ב5 מידות. אין לו את הכוח להתמודד איתם בפוסט, והדבר היחידי שהוא יודע לעשות זה ליפול ולקוות שהשופטים ישרקו לו. גם עם רוב ה4 בליגה הוא לא יסתדר. הוא ריבאונדר רע, ומסתמך בעיקר על הקפיצה שלו, אבל מתמקם גרוע, וסוגר גרוע לריבאונד. הוא חוסם מעולה, אבל נוטה לעשות פאולים, וחסימות בדרך כלל באות מהעזרה, ולא מהשחקן ששומרים עליו. הוא ישפר את הדברים האלה (אני מקווה) בשנה שנתיים הבאות, אבל זה יקח זמן, והוא צריך מקום לטעות. מקום שלא ינתן לו אצל קונטנדרית. למה לקליבלנד להמר על הפוטנציאל שלו כשיש לה את ורז'או שהוא שומר מעולה, זז נפלא בהתקפה, מכיר את השיטה, את לברון ואת המאמן, ואפילו למד לקלוע ג'אמפר? ראנדולף כרגע לא יהיה שיפור, אלא אם כן יתנו לו לעשות דברים שורז'או לא עושה. אם הוא בא בשביל לעשות את אותם דברים, ורז'או טוב ממנו. מרקוס קמבי? אני מאוד מקווה שלא. ג'וש סמית' משולב עם אודום ובוש. שמע לי יותר טוב. לדעתי יש לו את הפוטנציאל, אבל זה לא יקרה אם הוא ישחק בקונטנדרית או בקבוצה שאין לה זמן לפתח אותו. לברון עושה שחקנים קטנים גדולים, ושחקנים גדולים קטנים. זו דעתי. זה מה שראיתי מקליבלנד בשנים האחרונות. רול פליירס פורחים לידו כי אין להם צורך לעשות משהו יותר ממה שהם יכולים. שחקנים טובים הופכים לרול פליירס לידו, כי אין מספיק כדורים במשחק. מו וויליאמס הוא היוצא דופן, אבל בגלל שכשהוא משחק טוב לברון משחק אוף דה בול, יש הנעת כדור, קליבלנד נראית אחרת. ברגע שמו לא מורגש, ולברון משתלט על המשחק, קליבלנד נראית רע.
 

עידו17

New member
לגבי רנדולף, נסכים שלא להסכים

אני אכן רואה בו כישרון יוצא דופן, אבל לא סוג של שחקן שיוזם מהלכים. אתלטי, מוכשר? זה כן. אבל כדור בידיים זה פשוט לא סוג השחקן שהוא, וראיתי אותו דווקא לא מעט בשנתיים האחרונות, כולל בליגת הקיץ, מפרק תחרות ברמת המכללות. את זה עשה גם ג'ו סמית', עוד מקביל עתידי. לא מבין את הפואנטה לגבי ההגנה שלו - זה שהוא רזה וחלש זה ידוע, זו עובדה. ממתי זה נחשב לחיסרון? הרי הילד יגדל, כולנו היינו צעירים פעם. הוא לא משחק 5 כי שם הוא צריך להיות, אלא בלית ברירה, אז מה אתה רוצה ממנו? ועוד דבר, הגוף שלו מקשה עליו בריבאונד אבל האיש הוא אחד הריבאונדרים ההתקפיים הטובים בליגה, וכשיתחזק קצת וייעשה טיפה יותר חכם במיקום, הוא יהיה שחקן של 12 ריב' למשחק. מה שאתה אומר לגבי לברון נכון לגבי כל סקורר מוביל שיוזם התקפות בעצמו, רק שאף אחד אחר לא מוכשר כמו לברון במסירה, ולמעטים יש את הנכונות שלו לוותר על הכדור. רנדולף, מהיותו שחקן פנים, תמיד יהיה תלוי באחרים, לא? ואם אתה שואל מה ייצא מזה לקליבלנד, אז מדובר באחלה קלף לשווק ללברון בסוף העונה, ועדיין, 25 דק' ממנו הם עדיין יותר ממה שיקבלו השנה מאיזה ג'ייג'יי היקסון. ורז'או הוא חיה, אבל הוא יהיה כזה גם כגבוה השלישי, שמחליף בקו הקידמי ונותן אנרגיה והגנה.
 
בבקשה תפסיק להזכיר שחקנים

אתה מעביר בי חלחלה כשאתה משווה אותם לאנתוני ראנדולף (ג'ו סמית' במיוחד). אולי בגלל שאני מעריץ של הווריירס אני רואה את מה שאני רוצה לראות (גם אור קטן יותר טוב מאפילה מוחלטת), אבל אני מאמין שהילד הזה יהיה שחקן כדורסל שלם, גם בהגנה וגם בהתקפה, ויהיה אחד מ20 השחקנים המובילים בליגה. ראנדולף לא שחקן פנים במובן הקלאסי. הוא יותר 3 ביכולות מ4. בגלל זה הוא גם מוביל המון פעמים את ההתקפות של הווריירס, במיוחד אחרי ריבאונד שהוא מוריד. מה שאני אומר לגבי לברון נכון לגבי לברון. קובי היה שם ושינה פאזה. הוא עסוק בהתחלות משחקים בלהכניס חברים למשחק, ורק אחרי זה בסקורינג. אני לא ממש ראיתי אותו השנה, אז אני מדבר על שנה שעברה בעיקר. גם מייקל בזמנו. היה דואג שכולם יהיו במשחק, ורק אחרי זה נותן את שלו. אצל לברון זה לא ככה. הוא מחזיק בכדור, עושה את כל המהלך, ומשאיר את שאר החברה עם הזריקה בלבד. ברגע שמדובר בקלעי שלא נגע בכדור כבר חמש דקות, ועכשיו יש לו שלשה חופשית, רוב הסיכויים שיחטיא. אתה אומר יותר מהיקסון, ויותר מורז'או, אבל מצמצם את ראנדולף למה שהם כבר עושים. הגנה, תנועה בהתקפה, וריבאונד בשני צידי המגרש, אז לא ברור למה הם צריכים את ראנדולף.
 

עידו17

New member
אני לא רואה בו הרבה יותר מג'ו סמית'

סמית' בשיאו היה שחקן מעולה, וגם רנדולף יהיה, אבל זה לא בהכרח אומר שהוא צריך ליצור מהלכים עם הכדור ולקבל חופש בהתקפה. זה שהוא יותר מגוון ואתלטי זה נכון, אבל אלה יכולות שלא יהיו רלוונטיות ככל שהוא יתבגר ויוסיף משקל. גם סמית', אגב, כשהיה צעיר, שיחק לא מעט כסמול פורוורד לפני שהכיוון שלו התגבש. אני לא מצמצם את רנדולף לורז'או והיקסון, אין ספק שהוא שחקן התקפה יותר מוכשר משניהם, אבל התקרה שלו בהתקפה יותר נמוכה לדעתי ממה שאתה חושב, זה הכל. ולגבי הקבוצה - זנב לאריות, עם סיכוי להיאבק על טבעת אליפות, לפעמים יותר טוב מלהיות ראש לשועלים, מה גם שאני חושב שזה רק יקדם אותו כשחקן וימקד אותו לעשות את הדברים שאני חושב שהוא יתמקצע בהם בסוף ההתפתחות שלו.
 
זה תגובה גם למה שכתבת לMNM

מעטים הכוכבים הגדולים שצמחו בקבוצות שהיו ראש לאריות. בראש עולים לי מג'יק ולארי, וורת'י. המון כוכבים אחרים צמחו בקבוצות קטנות, מדקות שהם קיבלו במתנה על מגש, והפכו את אותן קבוצות קטנות לגדולות יותר. לברון למשל, מייקל, ארינאס, איגודלה, ושתי הדוגמאות הכי בולטות כרגע, ברנדון רוי, וקווין דוראנט. שניהם אומנם סיימו כרוקי העונה, אבל בקבוצות רעות עד רעות מאוד שכבר בתחילת אוקטובר נלחמו על מקום טוב בלוטרי. שניהם הסריחו את הפארקט לא פעם ולא פעמיים, ועדיין נשארו עליו 40+ דקות. דוראנט קיבל את המפתחות לOKC ברגע שנבחר בדראפט. רוי לקח אותם בעונתו הראשונה בליגה. אם ראנדולף יגיע לקליבלנד הוא יתקע בתפקיד ספציפי, וזה התפקיד שישחק בNBA כל חייו. אתה ממש לא יכול להשוות אותו לג'ו סמית' הצעיר. סמית' הגיע לליגה שחקן בשל ומוכן, עם קבלות מהמכללות, ועם אופי משחק. השאיפות שלו דיי הסתכמו בחוזה הבא. השאיפות של ראנדולף גבוהות מאוד, וכבר בעונת הרוקי הוא דיבר על זה שהוא רוצה להיות אול אוף פיימר. הסקיל סט שלו שונה לגמרי. הוא עדיין ילד, ויש לו לאן להתפתח. 4 באנגר הוא בחיים לא יהיה. זה לא הסגנון שלו, ולא הסקיל סט שלו. והכי חשוב, ראנדולף בקליבלנד ישחק בערך 5-10 דקות בממוצע למשחק. טעות שתיים, והופה לספסל, כי יש טבעת להשיג.
 

עידו17

New member
הכל נכון, אבל לא רלוונטי

כמה דמגוגיה בהודעה אחת. "השאיפות של סמית' הסתכמו בחוזה הבא", "רנדולף אמר שהוא רוצה להיות הול-אוף-פיימר" - (אתה רציני? רנדולף באמת אמר את זה?),"בקליבלנד הוא ישחק 5 דקות", ומה שייך מג'יק ובירד לדיון על אנתוני רנדולף? הסקיל סט של רנדולף קיים אבל לא על זה תקום או תיפול הקריירה שלו, ואני לא הזכרתי בשום שלב באנגר. שים לב כמה פעמים אתה מייחס לי דברים שלא התכוונתי ולא אמרתי. אני עדיין חושב שכמה שהוא מוכשר בהתקפה, האפקט המשמעותי יהיה בהגנה ובריבאונד, וקבוצה שתסתמך על ההתקפה שלו תישאר בגדר גולדן סטייט. בקליבלנד, מעבר לכל היתרונות שכבר נמאס לי לחזור עליהם, רנדולף יוכל להתפתח בלי לחץ כנוכחות הגנתית, ואופציה שניה-שלישית בהתקפה. יותר מזה הוא הרי לא יהיה לעולם (הבנתי שאתה חושב אחרת, זכותך), אבל אם זה יקרה, לקאבס יהיה בדיוק את אותו אינטרס לקדם אותו, ככה שהמשפט האחרון שלך הוא עוד דמגוגיה. אם ג'יי.ג'יי היקסון, שחקן שנה שניה שלא מגרד את הפוטנציאל של רנדולף, משחק שם 20 דק' ועולה בחמישייה, אל תגיד לי שכישרון כמו רנדולף לא יקבל לפחות את אותו מעמד. ואם הוא יעשה טעות... ובכן, שלא יעשה יותר מדי טעויות, זה בדיוק העניין.
 

the mnm factor

New member
מסכים כמעט לחלוטין בנוגע ללברון

ודבר אחד אוסיף, או אשאל, ואפנה אותו לעידו: אתה התכוונת שרנדולף יוכל ללמוד יסודות ליד לברון או שיוכל ללמוד יסודות מלברון עצמו? כי ללמוד יסודות מלברון אי אפשר, האיש לא יודע איך נבנה מהלך כדורסל ואפילו לחכות לחסימה לפיק אנד רול הוא לא יודע. זאת אחת הבעיות המרכזיות של לברון ולטעמי הדבר נובע מדילוגו (החופזני, לטעמי) על המכללות.
 

עידו17

New member
לברון הוא לא מורה לכדורסל

רוב השחקנים הצעירים צריכים משמעת, צריכים מסגרת מקצועית שתפעיל עליהם לחץ למצויינות, ואת זה הוא לא יקבל בקבוצה שתיתן לו דקות על מגש של כסף ותיתן לו את הכדור כדי שילמד לבד. יסודות זה מוסר עבודה, זה חיזוק הגוף, זה אינטנסיביות בהגנה, זה משמעת טקטית, ואת זה הוא יקבל כשישחק עם הטובים ביותר יום יום וייאלץ להלחם על המקום שלו, וכן, כשידע ששחקנים טובים אחרים מחכים לקחת לו את המקום. קשה להבין את נפש האדם וכל שחקן מגיב אחרת ללחץ, אבל אני לא מאמין גדול בלתת לשחקן קרדיט מוגזם ולקוות שיהיה טוב. בקליבלנד יש לרנדולף תחרות קשה אבל נקודת פתיחה טובה, וגם חבורת שחקנים חיובית בלי אגו, שרק רוצה לנצח. אין הרבה קבוצות שיוכלו להעביר לו את המסר הזה טוב יותר. לא מסכים עם אף מילה כמעט לגבי היסודות של לברון. האיש הוא גאון כדורסל, ומה שנראה כעיגול פינות, בא פשוט כיוון שהוא כל כך מוכשר וכל כך דומיננטי פיזית, שהוא יוצר את הכדורסל בסטנדרטים שרק הוא מסוגל לעמוד בהם. למכללות אין שום קשר בעיני, המכללות כבר הרבה שנים לא פונקציה ללמוד בה אלא פשוט לעשות וי ולהמשיך הלאה, ללברון יש אינטיליגנציית כדורסל כל כך גבוהה שזה לא היה משנה כלום, ובגיל 21, אחרי 3 שנים בליגה, הוא היה שחקן יסודי וטכני בהרבה מאשר יכול היה להיות היה מתבזבז 3 שנים במכללה.
 

the mnm factor

New member
לברון גאון כדורסל?

לארי בירד גאון כדורסל, לברון ג'יימס הוא אתלט בריון שלוקח את הכדור ובלי תרגיל בלי כלום נכנס לסל בכח בלתי ניתן לעצירה ומאלתר מצוין כשהוא נתקע. זה לברון ג'יימס. ומה שאני מדבר עליו זה לא עיגול פינות, זה פשוט חוסר הבנה, או ילדותיות, לגביי איך פועל משחק הכדורסל. לא אחת ראיתי את לברון קורא לחסימה ואז שובר אותה לחלוטין, אבל לא באופן שבו הוא מחליט לוותר על החסימה, אלא באופן שבו הוא בכלל לא מבין את משמעותה של חסימה וגורם לה להיות מה שמאמן הכדורסל בתיכון שלי היה קורא "חסימה נעה". לברון פשוט לא יודע איך פיק אנד רול מבוצע כהלכה, ובאותו האופן הוא לא יודע מה זה בול פיק, חסימה מדורגת, משחק בין גבוהים והגנה איזורית נכונה. האיש פשוט לא יודע את יסודות הכדורסל כי מהרגע בו הוא בן 16 הוא גדול יותר וחזק יותר מכל מי שעומד מולו. והוא יודע לכסות את בורותו בכך שיש לו ראייה מרחבית רחבה וידיים טובות למסירה. וזו בדיוק הסיבה מדוע הדיוטיותו עדיין לא משפיעה, אבל בעוד 5 שנים זה ישפיע. ואם עד אז ללברון תהיה טבעת הוא יצטרך לנשק את הרגליים של מו ווילימאס כי אם הוא לא היה מגיע לקליבלנד וגומל אותו מהובלת הכדור כמו שגומלים תינוק מהמוצץ שלו הוא לעולם לא היה מוותר עליו, ורק בעזרת לימוד משחק קבוצתי אמיתי, ולא 7-8 אסיסטים למשחק כמו שיש לאייברסון ובארון דייויס הלא קבוצתיים בעליל, לברון ייקח טבעת, ולא בעזרת הגוף שלו והכשרון שלו. לגביי רנדולף אני לא מתייחס כי אני לא מכיר אותו מספיק טוב. לגביו אני יודע להגיד שיש לו שני גבוהים להתחרות עימם על משבצת הPF. זה היקסון וזה ורז'או. היקסון הוא צעיר אתלטי שמקבל דקות השנה וורז'או תפור על לברון ועל שיטת המשחק שלו ולכן לא הייתי ממליץ לעוד PF להכנס עליהם.
 

עידו17

New member
אתה רציני?

להגיד שלברון הוא רק אתלט זה הדבר הכי רדוד ושטחי, על גבול המגוכח, ששמעתי הרבה זמן, שאני לא יודע מאיפה להתחיל להתייחס. על קצה המזלג, מבלי שום כוונה להכנס לדיון על זה, לברון הוא שחקן אינטיליגנטי לא פחות מאף אחד מהשחקנים שציינת, לפי כל אינדיקציה - יכולת טכנית, ראיית משחק, יכולת מסירה, קבלת החלטות ואיך שלא תסתכל על זה. אני לא אוהב לצטט שחקנים אבל במקרה הזה, שאקיל או'ניל, שכבר שיחק עם כמה שחקנים אינטיליגנטיים בחייו, אמר על לברון לא מזמן שמדובר בשחקן הכי חכם ופיקח שהוא נתקל בו בחיים, שיכול, עם אינטיליגנציית המשחק שלו, לאמן בליגה כבר עכשיו. אני לא לוקח ברצינות את מה ששאקיל אומר בדרך כלל, אבל הסופרלטיבים על אינטיליגנציית המשחק של לברון, מצד כל מי שאי פעם אימן אותו, הם כבר קלישאה ברורה מאליה. אגב, מייק ששבסקי, שאימן את לברון בנבחרת ארה"ב ואין סיבה לחשוד בו בחוסר אובייקטיביות, אמר גם הוא את אותו דבר. לגבי רנדולף, ההנחה היא שאם הוא יגיע, זה יהיה על חשבון אחד מהשניים שנמצאים שם עכשיו.
 

the mnm factor

New member
רדוד ושטחי, על גבול המגוחך

אתה כנראה לא שונה בהרבה מהחבר'ה פה, אוהדי הלייקרס, שאתה כל כך סולד מהם, אם מספיק לטעון למולך טענות לגופו של עניין שיעצבנו אותך ואתה כבר תתנפל עם העלבות חסרות תוכן ממשי. אפשר לדעת מה אני כתבתי למולך שמגיע לי סגנון כתיבה שכזה? יש לך בכלל מושג כמה פעמים אני ראיתי את לברון ג'יימס משחק? יותר ממך זה בטוח, ולמעשה אני מוכן להתערב שאני בין 5 האנשים הישראלים שראו את לברון ג'יימס בהכי הרבה משחקים. מדובר על מספר תלת ספרתי של משחקים. ומה שעוד יותר מרתיח את הדם זה שאת כל הביקורת השלילית הזו כלפיי ההודעה שלי אתה כותב בעקבות הפתיח "להגיד שלברון הוא רק אתלט זה הדבר הכי..." נראה שאתה כלל לא קראת את מה שכתבתי. כתבתי שלברון הוא רק אתלט? לא. אז למה אתה מכניס לי מילים לפה? עוד ראייה לכך שאתה בכלל לא קראת את מה שכתבתי, ואני מתחיל לחשוב שתאכלס פשוט קראת את המשפט הראשון שלי והחלטת לתקוף כמו איזו ארטילריה, היא שכתבת ש"לברון הוא שחקן אינטיליגנטי לא פחות מאף אחד מהשחקנים שציינת". מה?? אני ציינתי את לארי בירד בתחילת ההודעה בהקשר לאנטלגנציה שלו וזה הכל. את מו וויליאמס ציינתי בהקשר לכך שהוא לקח ללברון את הכדור, אבל אתה בכלל לא קראת את ההודעה. ובהקשר של שאקיל אוניל אני יכול רק לגחך (ודווקא לא עלייך, שכנראה תיקח את כל ההודעה הזאת אישית, אלא על שאקיל): שאקיל אוניל בסך הכל משחק עם לברון ג'יימס חצי שנה והוא בעצמו יודע שמה שהוא אמר זה בולשיט, אבל שאקיל אוניל גם יודע שזה הסיכוי האחרון שלו לקחת טבעת, ושהוא זקן ושהורמו הרבה גבות לגביי ההגעה שלו לקליבלנד, ועדיין מורמות גבות שטוענות ששאקיל רק החליש את הקאבס. שאקיל גם יודע שלפסיכולוגיה יש מקום חשוב מאין כמוהו בספורט, ושאקיל יודע כמה כוכב רוצה להרגיש כמו כוכב וכמה האגו שלו ירוסק אם הוא פתאום יפסיק להרגיש כמו כוכב. אז שאקיל אמר את מה שהוא אמר בדיוק כמו שכשהוא שיחק עם וויד אז הוא היה השחקן הכי טוב בעולם והגיע לו MVP, וכשהוא שיחק עם נאש אני משוכנע שהוא אמר דברים דומים. זה שאקיל, וכשהוא לא משחק מי יודע מה הוא מספיק פיקח ויודע לתמרן את התקשורת ואת השחקנים שלידו בעזרת הפיקחות שלו. למעשה אני מהמר ששאקיל אמר את הדברים האלה, אם הוא אמר את הדברים האלה, דווקא בגלל שהוא רואה שחכמת המשחק של לברון היא עקב אכילס שלו, ושזה הצד שצריך לחזק אצלו באגו.
 

עידו17

New member
ידידי, אף אחד לא תקף אותך

כתבתי "להגיד... זה הדבר הכי רדוד". ההתייחסות היא לטענה ולא אליך, בלי שום כוונה להעליב או להתנפל. כשהתייחסתי ל"אתלט", לא ייחסתי את זה למשהו שאמרת אלא לתפיסה הכללית שלברון מצליח בזכות היכולות הפיזיות שלו - "האיש פשוט לא יודע את יסודות הכדורסל כי מהרגע בו הוא בן 16 הוא גדול יותר וחזק יותר מכל מי שעומד מולו. והוא יודע לכסות את בורותו בכך שיש לו ראייה מרחבית רחבה וידיים טובות" - את זה אתה אמרת, לא אני, במה זה שונה מהתגובה שלי בדיוק? עם כל הכבוד (תתפלא אבל דווקא יש אליך יותר מאשר לאחרים שאני סולד מהם, כדבריך), אז להגיד על הMVP, ולא משנה מי הוא, שעושה דברים שגם מג'יק ובירד לא עשו, שיש לו "חוסר הבנה, או ילדותיות, לגביי איך פועל משחק הכדורסל", זה משפט שלא ממש גורר התייחסות רצינית, תסכים איתי. ולגבי נושא החסימות והפיק-אנד-רול, שהתעכבת עליו, אז אתה צודק - לברון לא מכיר חסימות, לא משתמש בהן ולא רוצה אותן, אבל זה לא כי הוא "לא מבין" או "לא יודע", אלא כי הוא לא צריך. שחקן התקפה שמסוגל ליצור מהלכים בלי חסימה זו המחמאה הכי גדולה והחלום הרטוב של כל מאמן, שפותח בפניו אינסוף אפשרויות. לגבי שאקיל, גם אני כתבתי שלא לוקח את זה יותר מדי ברצינות, אז כנראה שגם אתה לא קראת עד הסוף. היה עוד מישהו שאמר דבר דומה, אם הגעת עד סוף התגובה שלי, אתה יודע מיהו.
 
למעלה