שמועה-בריטני עושה קאוור ל-JML

קרנוק

New member
שמועה-בריטני עושה קאוור ל-JML

אבוי לנו אם כן......בטח היא תגנח עם הקולות האילו שלה ותהרוס את כל השיר. ואיזה קליפ היא יכולה לעשות שיתעלה על הקליפ הכי סקסי ונועז שנוצר אי פעם?או שהיא תחקה אותה גם בזה? עם כל הכבוד שיש למדןנה אל בריטני(ואלוהים יודע למה)היא לא תאשר לה את זה בחיים. זה אחד השירים היקרים לה והוא גם לא צקריך רענון וקידום מחדש.האוסף של האייטיז ימשיך למכור מצויין גם בלי החידוש העלוב הזה.והכתבה- Sky News gossip guru Neil Sean delivers the latest showbiz news. Following the poor performance of Me Against The Music, will we now get to hear Britney's secret cover of Madonna's Justify My Love? The track was secretly recorded as part of an extra package for her new album The Zone. While her latest single with Madonna may have reached Number 2 here in the Uk, over in the US it failed to get any higher than 38. Drastic measures are needed I feel, hence the rumour that Britters is now keen to release her extra steamy version of the Madonna track. All well and good, but the one thing missing so far is the permission of Madonna who owns the song.
 

Human Nature

New member
../images/Emo5.gif |טל| †

כולי תקווה שמדונה לא תאשר את זה. אגב, אם אני לא טועה אסור לה לגעת בשיר בלי אישור ממדונה ולני קרביץ.
 

the bourgeoisie

New member
בריטני עברה תגבול!!!!!!!!!!!!!!!!!!

עד לפה בריטני... את לא נוגעת בקלאסיקות! אחרי מה שהיא עשתה ללייק אוירגין...
 

Material Boy

New member
איכס!!!

לבריטני יש קול מזעזע! אף פעם לא אמרתי את זה עד ששמעתי אותה שרה את LAV. כששמעתי אותה שרה את זה רק אז שמתי לב איזה קול מזעזע יש לה ואיך היא רק הורסת שירים!! דייייי!! היא יותר מגי נצמדה אליה בזמן האחרון! מה היא חושבת שמדונה היא איזה פדופילית? בכלל, אני לא מבין איך זמרת כזו מצליחה? אם כל הכבוד, אבל היא לא יודעת לשיר, וזה ממש נכון שאומרים שבלי מדונה השיר אני נגד המוזיקה לא היה מצליח בגרוש! אם (חס וחלילה) מדונה תאשר את השערוריה הזו, הדבר הבא שיגידו על בריטני בחדשות הוא "מתנקש רצח את הזמרת בריטני ספירס בזמן שזבחה זבח לאלילה מדונה"
 

ORENOREN11

New member
אתם יורדים על הקול של בריטני

אבל צריך לזכור שגם למדונה אין קול כזה מדהים...(בטח יותר טוב משל בריטני). ובאמת, המלצה למדונה- תעזבי את בריטני! היא לא בליגה שלך....
 

Human Nature

New member
אני שונא את הקטע הזה. |טל| †

אני לא מדבר על מספר האוקטבות שהזמר או הזמרת מסוגלים להגיע אליהם. זה, באמת, לא משנה. סלין דיון, לדוגמה, מגיעה למספר מדהים של אוקטבות- אבל היא לא יודעת לשיר בצורה מעניינת. מדונה, לעומתה, מסוגלת להגיע למספר מועט של אוקטבות- אך היא יודעת לבצע את השירים שלה בצורה מעניינת.
 

Material Boy

New member
תנוחו...

אני לא דיברתי על מספר האוקטבות אליהן מדונה או בריטני מגיעות. אין קשר בעייני בין מספר האוקטבות לבין קול יפה... ותסלחו לי מאוד, אבל בריטני נשמעת כמו קרפדה.
 

MM22

New member
Human Nature - הצחקת אותי ..

סלין לא שרה בצורה מעניינת ??? סלין היא הזמרת בעלת הקול הכי מדהים בעולם והיא שרה בצורה מעניינת ביותר . אני מציע שתקשיב לכמה שירים שלה , לפני שאתה מפרסם שטויות .
 

Human Nature

New member
למה אתה חושב שלא הקשבתי? |טל| †

וכן, טרחתי לשמוע אלבומים שלה (למרות שהם ממש לא שווים את הזמן שלי). היא מבצעת שירים בצורה מאוד משעממת ורגילה. היא חסרת רגש. לא פלא שהשיר המוצלח היחיד שלה ("My Heart Will Go On") יהיה הקלסיקה היחידה שלה. ואגב, הייתי מציע לך להיות קצת יותר פתוח-מחשבה. זה שלי יש דעה שונה משלך, לא אומר בהכרח שאני אומר "שטויות" או שבכלל לא טרחתי להתעמק בנושא עליו אני מדבר.
 

dor307

New member
להסביר לך משהו

אני הראשון שטוען שלמדונה אין קול גדול!! ואנשים מתוכיים איתי אם ין לה קול איך היא מצליחה? אבל מדונה בעצמה אמרה שהיא נכנסה למוזיקה לא בגלל שהיא חשבה שיש לה כישרון מיוחד או משהו בגלל שיש לה משהו להגיד לעולם!!! ואני חושב שהיא אמרה אותו!! ובטני עד האלבום הזה אפילו לא כתבה את המילים בעצמה!! ובאמת צריך לכתוב למשרד של מדונה או משהו מכתב מהמעריצים שדי אם ברטני כבר קלטנו ת'קטע!!
 

SacredShadow

New member
../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif

MATM הצליח בגלל מדונה
איפה אתה חי
בטח, בריטני חייבת את מדונה בשביל שיהיו לה להיטים גדולים כמו אמריקן לייף, הוליווד ושאר השירים הלא מצליחים של מדונה... לדעתי MATM רק עוזר למדונה.. זה לא שהיא כזאת מצליחה עכשיו. והקול של בריטני הרבה, אבל הרבה, יותר יפה משל מדונה. לפחות לדעתי.
 

Human Nature

New member
הממ... |טל| †

הקריירה של מדונה בנויה מעליות וירידות. והיא תמיד חזרה למעלה, הכי חדשה, הכי שווה והכי מוערכת. אז, לצערי, נסיון להשוות בין מדונה ובריטני יוציא את השנייה חיוורת ועלובה. לא שיש מקום להשוות ביניהן. שתיהן שונות לחלוטין.
 

SacredShadow

New member
לא ממש השוותי...

אני מדבר על מי שיותר מצליחה עכשיו בכללי וזאת בריטני. לא משנה לי שמדונה בנויה מעליות וירידות, אני מדבר איתך על MATM. וזה שבריטני תיצא "חיוורת ועלובה" בהשוואה זאת רק הדעה שלך. למרות שאני דווקא אוהב את מדונה.. וברור שסך הכל היא הרבה יותר גדולה מבריטני
 

Human Nature

New member
הנה, בריטני יוצאת "שזופה". |טל| †

נסיון- מדונה: יותר מ-20 שנה כותבת שירים ומופיעה. בריטני: ארבע שנים (ו"מועדון מיקי מאוס" לא נחשב. זה כמו שאני אתן קרדיט למדונה על הפקות בית-ספר). הערכה- מדונה: "מלכת המוזיקה", "ממציאה את עצמה מחדש בכל תקליט" ושאר הערכות ביקורתיות, שלא לדבר על ההערכה הכללית כלפיה. בריטני: אפס. אולי אי-שם, בימי "בייבי". קליפים- מדונה: כל קליפ חגיגה אמנותית; החל מ-"Papa Don't Preach" וכלה ב-"Hollywood" המדהים והכל-כך לא מיינסטרימי. בריטני: קליפי מסיבה, רעשניים, די זולים ובעיקר חסרי-טעם. קלאסיקות- מדונה: "Holiday", "Lucky Star", "Like a Virgin", "Material Girl", "Crazy for You", "Into the Groove", "Live to Tell", "Papa Don't Preach", "Open Your Heart", "La Isla Bonita", "Like a Prayer", "Express Yourself", "Cherish", "Vogue". וזה היה כיסוי של פחות מעשר שנים
בריטני: "...Baby One More Time", "Oops! I Did it Again". קצת קשה לי לחשוב על עוד שירים שלה שישדרו ברדיו סתם כך
סטייל- מדונה: מראה הקאובוי, התכשיטים הזולים, הטומבוי, הפרוצה המתוחכמת, אוויטה ועוד. בריטני: מראה הילדה התמימה, הפרוצה, הפרוצה והפרוצה חסרת הטעם. התבטאויות- מדונה: לא נתפסה מעולם כפוסטמה. להפך, חלק מהאמירות שלה נתברכו בשנינות מיוחדת. בריטני: "אני חולה על המוזיקה הספרדית... מקיילי מינוג ועד פאולינה רוביו!" ושלל התבטאויות שמראות על ידע עולם נרחב, כשההתבטאות הכי מטומטמת שלה היא הבאה: "תקשיבו למנהיגים שלנו, והכל הסתדר". אוקיי, חמודה, את זה שאין לך דעה משלך הבנו- אבל ללמד את המעריצים שלך לא לחשוב? הגזמנו. מכירות- מדונה: מעל 180 מיליון. בריטני: 20 מיליון?
מספיק?
 

SacredShadow

New member
כבר ב1 טעית....

בריטני כבר 5 שנים פה... לא 4.. מי יודע כמה שאר הפרטים האחרים מדוייקים
לא קראתי הכל, אבל הסתכלתי קצת.. 1 הוציא לי קצת את החשק לקרוא. אבל: הערכה
מדונה הייתה נחשבת לזונה מטומטמת בהתחלה שלה אבל זה השתנה לפי מה ששמעתי אחרי בערך 5 שנים שהיא התחילה. וקליפים: זה לדעתך ובשבילך... כמו שאתה מלקק למדונה עם התיאורים שלך, אני יכול להגיד על בריטני, Baby One More Time: הילדת בית ספר הסקסית המתגרה חחחח או איך שאנשים כמוך (עיתונאים
) מדברים. אני יכול גם להגיד על I'm A Slave 4 U כמה הוא היה מיוחד ושונה בשבילה, ופתח לה דברים חדשים בלה בלה בלה.. זה תלוי מי אומר את זה. אני לא מבין למה עשית בכלל את ההשוואה הזאת, אמרתי בעצמי שזה ברור שמדונה הרבה יותר גדולה מבריטני בהרבה דברים ואז אתה כאילו מראה לי במה? וכל הציטוטים והשטויות האלה שהבאת.. אתה די מעודכן יחסית למישהו שלא מעוניין בבריטני
ואתה יודע שבריטני יכולה להיות לא פחות גדולה בזה שהיא שונה ממדונה? והציטוט ההוא שהבאת "תקשיבו למנהיגים שלנו, והכל יסתדר" - במה שאני קראתי היא אמרה שברגעים האלה צריכים לתמוך במנהיגים ואיך היא חסרת דעה אם יש לה אומץ להגיד שהיא תומכת בכל השטויות האלה על עירק? רק מראה מה אתה מבין... גם כל הסטייל האלה זה רק מה שאתה חושב.. צא מזה... לא מה שאתה חושב זה מה שכל העולם צריך לחשוב. תודה.
 

SacredShadow

New member
חחחחחחחחחחחחחחח

בדיוק קראתי שגם כתבת שבריטני מכרה 20 מיליון... אל תדבר אם אתה לא מבין. היא כבר מכרה 55 מיליון (מאלבומים). וכולל סינגלים זה בערך 80-90 מיליון. ואתה ממש אומלל אם אתה כל כך שונא מישהי שאתה לא מכיר בכלל.
 

pika17

New member
אני מאוד

מקווה שלא יש שירים שאסור להיתעסק איתם וזה אחד מהם דרך אגב למה תמיד אומרים ש jml הוא הקליפ הכי נועז ממש לא מישהו ראה את ארוטיקה של מדונה .
 
למעלה