"שם כל האדם"..

"שם כל האדם".. ../images/Emo79.gif

תהייה עלתה במוחי.. השיר הזה מאוד הצליח כשהוא יצא ברשת ג'.. השמיעו אותו המון. אני חושבת שגם בגלגל"צ אבל מה שעצוב הוא שאני לא זוכרת..
וחשבתי על זה.. אם אני נותנת למאיר המון המון קרדיט השיר הזה הופיע בפלייליסט של ההופעות אולי 10 פעמים מאז שהוא יצא.. הוא בקושי מבצע אותו, לא התראיין לגביו, הוא לא היה קשור בשום צורה שהיא לאלבום שבדרך.. וניסיתי להבין מה היה הרעיון
אם הוא היה מתראיין לגביו/ מדבר עליו/ מבצע אותו בהופעות ומשמר אותו בצורה כזו או אחרת זה איכשהו היה מובן.. אבל הוא לא עשה את זה.. אם לומר את האמת, כפריקית של "הצבעים משתנים" זה גרם לי לתהות אם זה המצב שהיה גם אז.. וכמו שהיום הוא מסרב מסיבה לא ידועה להכניס אותו לפלייליסט אולי גם אז היה לו הרבה יותר פשוט ללכת לישן ולמוכר.. (ציפור לחשה לי ששירו של שפשף עדין לא זז מילימטר ממקומו..). אני רואה היום- אין אדם שאני מכירה לו את "הצבעים משתנים" ולא מתאהב באלבום הזה.. (ועשיתי את זה עם המון אנשים..) אז נכון שהוא קשה אבל אני חושבת שהבעיה שלו לא הייתה המוזיקה שבו אלא יחסי ציבור.. וכמובן התפיסה המעוותת שהקהל אוהב מוכר ורק מוכר.. הקהל אוהב מוכר, זה נכון.. אבל אפשר להכיר לו עוד.. צריך למצוא את האיזון.. בכל אופן, גלשתי כהרגלי.. יש לכם מושג מה למען השם היה הרעיון של "שם כל האדם" והאם גם אתם מוצאים הקשר כלשהו ל"הצבעים משתנים" ו.. ו.. נכון שכל התהיות שלי מעידות על כך שנולדתי להיות אשת יחסי הציבור שלו
(לא אמרתי כלום
) זהו, שתפו אותי במחשבותיכם בעניינים אלו..
 

yosil24

New member
שאלה במקומה

השיר הזה יצא לאור בשנת 2005 משום שמספר שנים מאיר לא הוציא אלבום חדש וגם לא היה צפוי שהוא יוציא אלבום שכזה בתקופה שאחריה. כדי להשאיר את מאיר רלוונטי החליטה חברת התקליטים להוציא שיר קצבי שלא אמור להיכנס לתקליט חדש בהפקתו המוזיקלי של מרק סמוליאן שעובד גם עם מוש בן ארי. לטעמי השיר אינו מעובד בצורה טובה והפזמון שלו "נסחב" מדי. מאיר אומנם שילב את השיר בהופעתו, אך הביצוע המוזיקלי של השיר היה כושל וקשה היה לשיר להתרומם. לדעתי את השיר הזה קשה לשלב בפלילייסט ובעריכה המוזיקלית בהופעה וגם קשה לבצע אותו ווקאלית. בכל מקרה, איני מוצא כל קשר ל"צבעים משתנים". מדובר על אופרה אחרת לגמרי. ועכשיו לגבי "צבעים משתנים". אלבום מסוג זה איכותי ככל שיהיה יוכל לצאת רק בזמנים שבהם המכונה התעשייתית היתה רק בחיתוליה. כיום לצערי אין מקום לתקליט מסוג זה משום שהוא אינו כלכלי. מאיר אם רק זה היה תלוי בו היה מוציא כבר עוד שני תקליטים בסגנון שהוא אוהב בשש שנים האחרונות אבל הוא לא עושה כן בגלל תכתיביה של חברת התקליטים שמעוניינת רק בשירים קליטים ובלהיטים שיככבו במצעדים וברשתות הרדיו. לצערי וזה כבר נושא לדיון אחר, חברת התקליטים לעיתים פוגעת באומנות וביצירה המוזיקלית ואינה נותנת תמיד לאומן חופש בבחירת השירים ובסגנונם המוזיקלי. העובדה שמאיר מתקשה למכור את תקליטיו ולראייה כשלונם המסחרי של לב סדוק ומנגינת הנדודים גורמת לכך שחברת התקליטים אינה ממהרת להוציא את שיריו לאור. שום חברת תקליטים לא מעוניינת בהפסדים כספיים. זהו המצב וככה מתנהלת תעשיית המוזיקה בארץ לטוב ולרע.
 
כדי להשאיר את מאיר רלוונטי../images/Emo35.gif

זה בדיוק מה שאמרתי.. אם מישהו היה מדבר על השיר או שמאיר היה מתראיין לגביו או מבצע אותו בטלויזיה או מבצע אותו בהופעות (ואני לא מסכימה איתך לגבי העניין הווקאלי או הביצוע ה"לא מתרומם" בהופעות.. אני אישית חושבת שיש לו מנגינה ממש קליטה..) ולגבי חברות התקליטים אין לי ידע אז כהשערה- אני חושבת שאמנים מבוססים (
) כבר אימצו את הסגנון שלהם ואני לא חושבת שחברת התקליטים מתערבת בסגנון עצמו (אחרת לכולם היה אותו סגנון ) אגב, אם גם "לב סדוק" נחשב לכישלון אני מרימה ידיים! הוא.. הוא..
לא משנה.. וזה כבר באמת מוביל אותי לדיון של למה למען השם הם מצפים
אולי תאירו את עיניי (בלי להפחיד אותי בבקשה אל תצפו ממנו להיות נינט טייב תעשו לי טובה..
) באמת, אני באמת שואלת.. אני חשבתי שמאיר (כדוגמא רלוונטית לפורום) הוא אמן מבוסס בעל סגנון מוזיקלי ייחודי משלו ושלא מצפים ממנו "להתאים את עצמו" או "להנפיק להיטים" במובן שהמילה "להיטים" מתפרשת היום לרוב העולם..
אם זו רמת התכתיב, לאן נראה לכם שנגיע בסוף
גם ככה מאוד מאוד קשה להיכנס היום לשוק אז להגביל גם את מי שנמצא כבר בשוק לרמת הנפקת הלהיטים בלבד זה לא נשמע לכם כמו דבר מנוון
לא יודעת, אותי זה די מזעזע.. אתם באמת ובתמים חושבים שזה המצב
 

TEENAGER1

New member
לא ברור העניין...

אני אישית מאד אוהבת את השיר, אפשר להגיד אפילו שהוא אחד מהאהובים עליי אצל מאיר. וממש בניגוד ל"הצבעים משתנים", זה דווקא שיר יחסית פשוט וקליט, פחות.. מאיים כזה, פחות מוזר (מוזר זה לא רע!). אני לא בטוחה שהשיר לא נמצא בפלייליסט דווקא מסיבות שציינת, יכול להיות שסתם מבחינת מאיר הוא לא התאים לביצוע בהופעות הנוכחיות. יכול להיות גם שמאיר לא רוצה להמשיך איתו הלאה אל האלבום הבא (במהרה בימינו אמן
). אני אישית מקווה שלא...
 
ובהנחה שאת צודקת

ומבחינת מאיר הוא לא מתאים לביצוע בהופעות הנוכחיות והוא לא אוצה להמשיך איתו הלאה- זה מחזיר לשאלה ההתחלתית: למה הוא הוציא אותו מלכתחילה
זה הרי לא היה כדי להזכיר לעולם שהא כאן והוא פעיל כי אחרת היו גם ראיונות לגבי השיר וכאלה או לפחות הוא היה מבוצע בהופעות.. אבל גם זה לא קורה.. אז מה הרעיון
 
למעלה