"של מי השורה הזאת" מספר 21

"של מי השורה הזאת" מספר 21

בוקר טוב ! הנה לכם החידה היומית : המובאה : "אל תבכי ואל תזילי את דמעתך האחרונה, לי תשאירי למזכרת שתהיי גדולה". תשובה מלאה צריכה להכיל : א. שם הריקוד – שם היוצר – סוג הריקוד – שנת חיבור הריקוד. ב. שם השיר – מחבר המילים – מחבר הלחן. * זמן פתרון החידה - לא לפני 19.30 הערב. * אפשרי במסר אישי. בהצלחה למנסים ולפותרים. דבל'ה.
 

פלורנס1

New member
../images/Emo14.gifפתרון לחידון היומי מס' 21

לדובל'ה ערב טוב, הפתרון למובאה: "אל תבכי ואל תזילי את דמעתך האחרונה, לי תשאירי למזכרת שתהיי גדולה". שם הריקוד: "מה שבנינו" , זאב ניסים,זוגות, 2000. מילים ולחן : יניב צדוק מבצע: הוד רגב אני אומר לך שבנינו, שוב זה לא ילך די נמאס לי להגיד לך שאותך אני אוהב אל תבכי ואל תזילי את דמעתך האחרונה לי תשאירי למזכרת שתהיי גדולה אם בארזים נפלה שלהבת מה יעשו החלשים אין מסתור לאן ללכת זאת כולם יודעים אפילו חזקים מכתב קטן אני שלחתי אל כתובתה הישנה את הבול אני הדבקתי מתחתיו יש נשיקה את הדבר תמיד הבהרתי שאת מאוד יפה אך הוא צחק אליי אמר לי לנגב את הדמעה היא כבר ילדה גדולה. אם בארזים נפלה שלהבת מה יעשו החלשים אין מסתור לאן ללכת זאת כולם יודעים אפילו חזקים ערב טוב לכולם.
 
הפתרון (במסר) של ליאורה

דבל´ה כיוון שלא אוכל לשלוח את הפתרון בשעה היעודה, אנא שלח בשמי בתודה מראש ליאורה א."מה שבינינו"- ריקוד זוגות של זאב ניסים משנת 2000 ב.השיר:"מה שבינינו"- מילים לחןוביצוע/הוד רגב "מה שבינינו" אני אומר לך שבינינו שוב זה לא ילך די נמאס לי להגיד לך שאותך אני אוהב אל תבכי ואל תזילי את דמעתך האחרונה לי תשאירי למזכרת שתהיי גדולה אם בארזים נפלה שלהבת מה יעשו החלשים כי אין מסתור לאן ללכת זאת כולם יודעים אפילו חזקים אם בארזים נפלה שלהבת מה יעשו החלשים כי אין מסתור לאן ללכת זאת כולם יודעים אפילו חזקים מכתב קטן אני שלחתי אל כתובתה הישנה את הבול אני הדבקתי מתחתיו יש נשיקה את הדוור תמיד הזהרתי שאת מאד יפה אך הוא צחק אלי אמר לי תנגב את הדמעה היא כבר ילדה גדולה אם בארזים נפלה שלהבת...
 
הפתרון (במסר) של הורה מיכל

הי דבל´ה, הנה פתרוני לחידה היומית (אני חושבת שאני מתחילה להתמכר לזה...) "אל תבכי ואל תזילי את דמעתך האחרונה, לי תשאירי למזכרת שתהיי גדולה". א. מה שבינינו – זאב ניסים – זוגות – 2000. ב. שם השיר –מה שבינינו, המילים -יניב צדוק , לחן –יניב צדוק , ביצוע - רגב הוד. תודה על החידות ויום טוב מיכל.
 
הפתרון (במסר) של פנינה

א. שם הריקוד - מה שביננו שם היוצר-זאב נסים סוג הריקוד - זוגות שנת חיבור הריקוד - 2000 (לעניות דעתי רקדתי אותו גם לפני אבל השתלמות הוא עבר בששנת 2000) ב. שם השיר - כשם הריקוד - מה שביננו מחבר המילים - רגב הוד מחבר הלחן - רגב הוד והוא גם שר את השיר פנינה
 
הפתרון (במסר) של רויטל

היי היות ואני לא אהיה בבית בשעה היעודה לשליחת הפתרון, אני שולחת לך זאת במסר. הריקוד: מה שבינינו, זוגות, זאב ניסים, 2000. השיר: מה שבינינו, מילים לחן וביצוע: רגב הוד. מה שבינינו אני אומר לך שבינינו שוב זה לא ילך די נמאס לי להגיד לך שאותך אני אוהב אל תבכי ואל תזילי את דמעתך האחרונה לי תשאירי למזכרת שתהיי גדולה אם בארזים נפלה שלהבת מה יעשו החלשים כי אין מסתור לאן ללכת זאת כולם יודעים אפילו חזקים אם בארזים נפלה שלהבת מה יעשו החלשים כי אין מסתור לאן ללכת זאת כולם יודעים אפילו חזקים מכתב קטן אני שלחתי אל כתובתה הישנה את הבול אני הדבקתי מתחתיו יש נשיקה את הדוור תמיד הזהרתי שאת מאד יפה אך הוא צחק אלי אמר לי תנגב את הדמעה היא כבר ילדה גדולה אם בארזים נפלה שלהבת... רויטל
 
הפתרון (במסר) של גולד

דבל´ה ערב טוב, לא אספיק לרשום את מה שבקשת ממני הבוקר. אנא רשום את תשובתי לחידה. התחל בבקשה מהפסקה הבאה. תודה. דבל´ה ערב טוב, להלן פתרון שורה 21. מה שבינינו - רקוד זוגות של זאב ניסים משנת 2000 (השתלמות מישאל 92 מהתאריך 2.12.2000). מה שבינינו - מילים ולחן: יניב צדוק, ביצוע: הוד רגב מתוך האלבום "עד השקיעה האחרונה" שיצא בחברת "הד ארצי" בשנת 1999. תודה.
 
זה "מה שבינינו" וזה גם נכון !

ערב טוב לכולם. ערב מצויין לפלורנס, ליאורה, מיכל, פנינה, רויטל וגולד. תודה על פתרונכם היפה והנכון. מה שבינינו - זוגות - זאב ניסים - שנת 2000. מה שבינינו - מילים ולחן: יניב צדוק / ביצוע : הוד רגב מתוך האלבום "עד השקיעה האחרונה" שיצא בהפקת "הד ארצי" בשנת 1999. השתלמות מישאל 92 מהתאריך 2.12.2000 חברים - באתר "שירונט" רשום כי את המילים והלחן חיבר הזמר רגב הוד - זה לא נכון !!! בדקתי זאת בתפריט התקליט ובאתר אקו"ם לזכויות יוצרים. פלורנס ליאורה ורויטל - תודה על צרוף מילות השיר. מיכל - התמכרותך חיובית.... אני איתך.... שוגיתי - למה לא לפרסם תשובה כה יפה וחיננית ? - רצונך כבודך. לגולד - זה היה אמור להיות "מה שבינינו" - מצטער ! המשך ערב נעים. דבל'ה.
 
למעלה