שלם-צריכה עזרה בקשר לקיר..

gina 1

New member
שלם-צריכה עזרה בקשר לקיר..

אוקי אז נכנסתי לחנות רהיטים אחת,וראיתי שם קיר בצבע אפור(אבל זה לא משנה),ועליו מן חלקיקי זכוכית כאלה... וכל פעם חלק אחר מנצנץ,אתם בטח יכולים לתאר לעצמם על מה אני מדברת,זה ממש יפה! עכשיו רציתי לשאול-1.האם זה צבע מיוחד שבא עם זה(עם הזכוכיות)? אם לא אז איך עושים את זה? איך מדביקים?האים נתן לקנות את החלקיקים? אני אנסה למצוא תמונה אבל אני לא חושבת שאני אצליח..
 

uvls

New member
נצנוצים וכיו"ב

לטמבור יש סדרת צבעים עם אפקטים מנצנצים למיניהם, הנושאת את השם "פנטזיה". מוצרים דומים יש לעוד כמה חברות. מה שאת ראית, אם אני מבין נכון, זה קיר עליו "מודבקות" חתיכות קטנטנות של זכוכית או פלסטיק, שבולטות מן הקיר מ"מ או שניים ויוצרות אפקט חזק בהרבה מזה של הצבעים ה"שטוחים". את המוצר הזה ראיתי דווקא אצל משווקים של נירלט, והוא מיושם בהתזה (בעזרת אקדח מיוחד) על חומר יסוד יעודי. מדובר בסיפור יקר משמעותית מצבע "דו מימדי", אבל התוצאה בהתאם. לחובבי הז'אנר בלבד.
 

ר פ א ל ה

New member
יש

לנירלט ולטמבור צבעים שמשולבים בהם אפקטים שונים. יש אפשרות לצבוע את הקיר ו"להשליך" עליו נצנצים. אפשר ללכת למקומות שמוכרים בהם זכוכיות (לקולאז'ים בד"כ) ולקנות מהם בזול על המשקל אבקת זכוכית, רסיסים, שברים, ולשלב. התוצאה מדהימה!
 
למעלה