שלילה על מהירות

harabecw

New member
אם אתה זוכר...

שאלתי אותך לגביו, בסוף מצאתי אחד במצב טוב קל"ב. אתה עושה ירידה לצורך עליה?
 

xofer

New member
דעתי על אופנועים <-

האופנוע שלי קיבל עלי כנראה עצבים שאני מוכר אותו, ולכן העיף אותי ממנו בסיבוב בפחות מ-40. אחרי זה הוא כבר לא היה נראה דנדש ומלוקק כמו קודם, ולכן נמכר במחיר מבעס.. וגם בגלל הפציעה בכף הרגל אני לא יכול להעביר הילוכים על אופנוע במשך שנה. כדי לא להוציא כסף על פחנוע קניתי סוזוקי (לפחות השם..) 1000 סמ"ק, 3 צילינדר, 3 דלתות מודל 85. האמת, אוטו מצויין, יותר מהנה לנהיגה ממשפחתית יפנית מודרנית. חוץ מזה היא קטנה ומתאימה לשלושה מקסימום, חניה זה לא בעיה וזריזה כמו קטנוע. עכשיו כשטעמתי איך זה ליסוע בגשם בלי להירטב, עם חימום ומוזיקה, וממילא כרגע אני לא נתקל כל כך בפקקים בנסיעות שלי - אני לא רואה סיבה לחזור, למעט הפאן. כל הזמן שחסכתי כשנסעתי על אופנוע החזרתי כשהייתי מרותק למיטה, ואח"כ לבית. אופנוע הוא תחביב מאד מהנה ומעניין אבל גם ככה אני סטודנט תפרן שצריך כרגע כלי רכב נטול שעשועים ופוזה. כשיהיה כסף מיותר ולפני שתהיה משפחה אני יחזור לאופנוע, שלצידו פחנוע. (צריך גם כסף לעורך דין עכשיו... בכלל)
 

xofer

New member
לכל המתנפלים

ברחובות בתוך העיר, במיוחד רחובות צרים או שיש ילדים וכו' אני הייתי נוסע כמו שיעור נהיגה, כי זה אופנוע, ובלי קשר לזה שברור שאני לא רוצה לדרוס אף אחד, כל אוטו שיצא לא בזהירות מחניה מעיף אותי לעזאזל. בזמן העבירה נסעתי לכאורה במהירות לא סבירה, אבל בשעה המדוברת ובכביש הספיציפי כל אחד נותן בגזיה שם, מכוניות של ערסים נוסעות 120+, הקטנועים סוגרים מנוע ואפילו איציק השכן רוצה לראות אם המזדה שלו יכולה להביא פתיחה. הכביש דורש, אספלט חדש, ישר לחלוטין, ריק.. השביל שבצד רחוק כמה מטרים ספייר מהכביש, שנים שהיה מותר שם 70. בכביש הזה ספיציפית אף אחד לא נוסע 50, כי אז הוא מקבל מבול צפצופים הבהובים חיתוכים ועקיפות צמודות. המשטרה עומדת שם עם רכב אזרחי של מתנדב שמסתיר את הניידת עם המצלמה במספר הקדמי, עושים קופה במקום לעמוד בתוך העיר ולעצור את הילדים שדופקים סיבובים עם אמברקס לדאווין, את מכוניות הבאגי הלא חוקיות לכביש בלי פנסים, ואת המבוגרים שבמשבר גיל ה40 קנו אימפרזה טורבו ורמת הנהיגה שלהם חזרה לגיל 17. כל אותם דברים שמניתי עכשיו כמעט פגעו בי כשהייתי עם האופנוע, והרגו אחרים, לא שבפחנוע המסכן שלי אני מרגיש הרבה יותר בטוח.
 

M O R M

New member
../images/Emo45.gif כך תראתי את המצב.

וכך גם הבנתי אותו. חבל שנהגוס1 שלנו שבא לביקור חיפש מדנים.
 

M O R M

New member
ונחזור לנושא המכמונות והטיפול בהן.

להלך מספר פורומים לעזרה בנושא. המון הצלחה.
 

Robinson kRuzo

New member
יש לי גם בעיה מהסוג הנ"ל וניסיתי

לבדוק קצת עזרה ראשונית באחד מהאתרים הללו (לא זוכר את השם כרגע) והתגובה היחידה שקיבלתי היתה בסגנון :אתה צריך עו"ד הנה מספר הטלפון. נסיתי ללמד ממקרים דומים אבל לא הצלחתי למצא משהו יעיל. קצת התאכזבתי...
 
למעלה