שלילה על מהירות

xofer

New member
שלילה על מהירות

צולמתי לפני שנה וחצי במהירות 100 בכביש של 50, בקיץ יהיה משפט, קיבלתי את התמונות. האם יהיה אפשרי (עם עו"ד או בלי?) שהשלילה תהיה רק על הרישיון לאופנוע, ולא על מכונית? גם ככה אין לי אופנוע ולא יהיה בזמן הקרוב. האם הצגתי כאופנוען לשעבר ששונא את הכלי, מתחרט על כל זה ועבר להיות סטודנט בפחנוע שעוזר לילדים במצוקה תעזור, ותלוי במכונית בגלל תאונה שעבר עם אופנוע תעזור?
 

desktop

New member
עם עו"ד טוב אפשר לצאת מזה

מה גם שאתה יכול לתת סיבות מצדיקות למה הרישיון חשוב לך... הייתי במשפט השבוע והשופט נתן שלילה לאופנוען, רק על דו"ג
 

bike55

New member
סגירה עם התביעה

נתפסתי לפני כשנתיים בתוך העיר על 94 קמ"ש.היות וקצין התנועה בתחנת המשטרה(בנתניה)היה נחמד,(ואופנועןבעצמו) הוא לא שלל לי את הרישיון מינהלית,אלא העביר את התיק לבית המשפט. בתחילה ניסיתי לטעון כי לא נסעתי במהירות הנ"ל וכי חלה טעות ,אך לא היתה לי כל הוכחה.בעצת השופט בבית המשפט בנתניה נפגשתי עם התביעה,הודתי בעבירה,בכיתי על היותי סטודנט,תפרן,קורבן ועוד.סגרתי עם התובעת 600 ש"ח קנס,ושלילה על תנאי לשנתיים.השופט קיבל את העסקה. רישוני לא נישלל אפילו ליום אחד.המערכת גילתה סלחנות היות ולא היו לי יותר מידי הרשאות קודמות(כארבע לא חמורות,שהתבצעו יותר משנתיים לפני העברה המדוברת). לא לקחתיעו"ד,אבל בכיתי יופי על מר גורלי אצל התובעת המשטרתית. בהצלחה.
 

M O R M

New member
ניפגש בפעם הבאה שתתפס...

יש לך עוד אי אילו שנים לרכב במחוזותינו וההרשעות מצטברות... ההרשעות אצל התובע המשטרתי מופיעות בהדפסה על נייר רציף כמו קונצרטינה.. אצלי הקונצרטינה הינה קונצרט מוצארט המגיע עד הרצפה ... לכן הגישה היצירתית שלך טובה לפעם או פעמיים ומה הלאה?
 

M O R M

New member
עפר אתה בצרות וצריך ללמוד הנושא!!

לא מספיק שתשאל בפורום אופנועים. כנס לפורום מכמונות המהירות למד תקדימים , קרא חומר על הנושא המצוי בשפע באינטרנט . לדוגמא: האם ביקשת את התמונות ללא עיבוד דיגיטלי? האם בדקת את התע"צ (תעודת עובד ציבור- בהנחה שאתה יודע מה זה בכלל...)? אם אתה מאילו שעצלנים או מחפשים את קיצורי הדרך - שלם כסף לבעל מקצוע שיוביל אותך בנבכי הדרך אל הרשיון אחרת כל תשובה שתקבל תהיה נכונה בהנחה שהמצב רוח של השופט היה נכון לציפיותך לאותו בוקר... בשאלתך אתה מדבר על נימוקים לעונש לאחר "שהורשעת" - אם תלמד היטב לבחינת הבגרות "איך לצאת מדו"ח מהירות" יתכן שארוכה הדרך עד להרשעה. נניח שהיום תצליח "לצאת" מזה בדרך זו - האם באמת זה יעזור לפעם הבאה שתסע מהר בפחית - אתה חושב שרוכב אופנוע משנה את הרגלי נהיגתו בפחית? אתה רכבת 100 קמ"ש בשטח עירוני שזה קצת הרבה לאופנוע ( לא לדאוג איני מטיף לך מוסר - אני עבריין מהירות מוצהר.) אז כנראה שתיתפס בעתיד פעמים רבות או שתשנה הרגלי רכיבה . ממליץ לך ללמוד את הנושא כמו לבחינת סימסטר בחשבון איפיטיסימלי א'. אחרת להערכתי הזהירה מצפה לך שלילה ארוכה ולא רק על אופנוע... בהצלחה
 

xofer

New member
מסכים איתך, תן לי כיוון

יש מספר אתרים בנושא, לכל אחד מדריכים רבים ושונים, יש לך המלצה? קיבלתי את התמונות (לא נראה שזה עיבוד) ו.. זה אני, לא יודע אם המהירות נכונה (האצתי כל כך מהר מהרמזור?? כולה 400 סמ"ק) בקשר לאופנוען ישאר אופנוען: יש בזה מהנכון, אבל על האופנוע קשה לנהוג רגוע ולפי החוק, באוטו יותר קל להירגע וליסוע חוקי.
 

נהגוס1

New member
אם בכביש של 50 נסעת 100...

הייתי שמח אם גם היית יושב בכלא. לצערי זה לא יקרה. חבל.
 

C O L T

New member
אני מצידי הייתי שמח

שנהגים הזורקים ז*ן על החוקים בכביש והורגים אופנוענים בשל כך (קצת יותר חמור מ-50 בכביש של 100, לא?) היו יושבים בכלא. לצערי זה לא יקרה. חבל.
 

M O R M

New member
אני הייתי שמח אילולי זרקת את האימרה

היהירה הזו. שהרי אנו יודעים את הסטטיסטיקה ואל תנסה לבלבל אותנו עם אימרות כנף משוללות מציאות. רוב מוחלט של התאונות לא נגרמות כתוצאה ממהירות שאינה חוקית. על רמזור אדום , פנית פרסה במקום אסור , אי עצירה בעצור , אי שמירת מרחק , מעבר קו לבן - יושבים בכלא? אם לא יושבים על זה בכלא למה כי תלין על אותו עבריין תנועה שרכב במהירות שאינה חוקית אשר כל הקשר בינה לבין תאונות מסתכם בפחות מ- 2% מס"ך כל התאונות. נא לא לבלבל אותנו עם אימרות יהירות שאין להן אחיזה במציאות - לא נולדנו אתמול !!
 

נהגוס1

New member
מה אתה אומר...

כולנו יודעים את הסטטיסטיקה? כן באמת? מה את בדיוק יודע אדון MORM על נסיעה מעל המהירות המותרת? כי לגבי ה-"מהירות גבוהה לא מסוכנת" מדובר על מהירויות בין עירוניות, ול-א על עירוניות. אין לי בעיה עם מי שנוסע 140 בכביש של 100. גם לא מי שנוסע יותר. אבל ראבק, הבחור נסע על 100 בכביש של 50. סליחה, ת-פ-ס-ו אותו על 100. תן לי לנחש שהוא נסע על יותר? 120 בכביש של 50 נשמע הגיוני? ומה זה בדיוק כביש שמותר בו 50? כביש עירוני נכון? אז בואו נניח, אבל סתם נניח, שאותו אחד שנוסע 100 (בסדר, 100, לא 120) באותו כביש של 50, יסע גם 100 באותו כביש שעובר ליד הבית ספר של הילדים שלך, למשל. רק הנחה, אני לא אומר שזה מה שהוא עשה. אבל היא לא ממש דמיונית נכון? אם משהו נוסע 100+ ליד הבית ספר של הילד שלי, זה שאשתי בזהירות בזהירות עוצרת בצד הדרך כדי לאסוף אותו, בהחלט הייתי רוצה שיבלה קצת בכלא. כי הוא פושע בדיוק כמו אותו אחד שלא עצר בעצור או עבר באדום. אז אולי הגיע הזמן להפסיק לזיין את השכל על "מהירות גבוהה לא מסוכנת" ו-"מהירות גבוהה לא הורגת". יש להבדיל בין המקרים. כדאי פשוט להפעיל את הראש לפני שיורים את משפטי המפחת הקלישאיתיים שלכם. כן אדון מנהל פורום, הכוונה גם אליך. יום נעים.
 

C O L T

New member
חבל שאתה לא שומע לעצות של עצמך

לגבי להפעיל את הראש. לא היה מזיק. זה שלא עושה עבירות תנועה שיזרוק את האבן הראשונה. מה נניח? מי אמר בית ספר? מה גורם לך לקבוע שהיה שם משהו כזה? אולי יש היה גם נכה בכסא גלגלים בדיוק חוצה שם את הכביש ואישה עם עגלה ובה שלישיית תאומים? הדמיון שלך עושה שעות נוספות, ורק בגלל שהאיש אופנוען אתה חושב שהוא יתן בגז ליד בית ספר בכביש עם ילדים חוצים? לא כולם כמוך. על ראש הגנב, מכיר? וגם - טול קורה מבין עיניך... ואולי היה זה כביש פתוח ורחב שהעיריה בשיתוף המשטרה הגבילו ל-50 לצורך גריפת כספים מהציבור? בעיר שלי יש כביש שכזה, והמשטרה חוגגת שם על הנהגים התמימים שלא קלטו את הכניסה לדרך עירונית, ממשיכים בכביש תלת-מסלולי במהירות הרגילה. אישית אני מקפיד לנסוע במהירות המותרת, ברוב הזמן ובטח בעיר, כאשר לעיתים גם זאת נראית לי גבוהה מדי ואני מוריד בהתאם לתנאי הדרך והסיכונים, הסטטיסטיקה שMORM הביא נכונה, אבל לא מייצגת, המהירות המוגזמת אמנם לא גורמת להרבה תאונות כשלעצמה, אבל בזכותה תוצאות התאונות חמורות יותר, אז מדי פעם מהירות מוגזמת כן הורגת. רק מה היא מהירות מוגזמת? 100 בכביש פתוח? אפשר לנסוע שם גם 200 בלי לסכן אף אחד. מצד שני, יש כבישים בהם 30 ק"ש זה מהירות מוגזמת ומסוכנת, גם אם מותר שם 90. אתה סתם מבקר בפורום אופנועים כדי לריב איתנו קצת? או שאתה חושב להביא איזה אופנוע?
 

harabecw

New member
הכביש הזה

נשמע כמו הכביש מרחובות לנס-ציונה. שלושה מסלולים לכל כיוון כאשר בכיוון לנס-ציונה פתאום תקוע לו תמרור של דרך עירונית. תמיד עושים את המסלול הזה בלימודי נהיגה כדי לראות עד כמה עירני הנבחן ועד כמה חסר-חשיבות התמרור הזה שכן אף-אחד (שלא יושב עם בוחן
) אפילו לא חושב לציית לו. כמובן שאף-אחד לא מאט מ-100 ל-50...רק ברמזורים אח"כ.
 

akilla

New member
אני חושב שהוא התכוון ל

כניסה צפונית לאשקלון. COLT ?
 

C O L T

New member
אכן קרוב לבית זה אשקלון

אבל גם את קטע הכביש השני אני מכיר. יש עוד כמה דוגמאות, גם אם פחות קיצוניות.
 

נהגוס1

New member
ברשותך...

את הסיבה שאני מבקר בפורום אופנועים אני אשאיר לעצמי. אם אני חושב על "להביא" אופנוע או לא, אני לא חושב שאני חייב לפרט. לא לך ולא לאף אחד אחר. עדין מותר לי לכתוב פה? תודה. רק תגיד לי, בבקשה, איפה לעזאזל התייחסתי לעובדה שהוא אופנוען?!?! בודאי לא בשרשור הנוכחי. אה... אז אולי ניקח בחזרה את "על ראש הגנב בוער הכובע וגו'", ונפנה אותו אליך. כי אני, לא התייחסתי לעובדת היותו אופנוען או נהג. זה לא רלוונטי. מבחינתי, בסיטואציה שאני מתאר, נהג או רוכב זה היינו הך. אתה צודק לגבי הדוגמה שלך, שבה מוצב תמרור כדי להעשיר את הקופה, אבל אני נתתי גם את הצד השני. מדהים איך בשם אותה אחדות אופנועונית - יפה לרוב, מודה - אתם מתעלמים מהתמונה הכוללת לפעמים, ובוחרים "יאללה די גי דם די גי דם.. דוהרים"... כן.. כן... ננקנק את המשטרה... מניאאקים כולם בני זונות... רק אנחנו אומללים מסכנים שתמיד נטפלים אלינו. סטופ. עצור. חושבים. הבן אדם נסע 100 בכביש של 50. אולי זה דרך פתוחה, אולי. אבל לרוב, וזאת עובדה, מקומות של 50 הם מקומות של 50. דרכים עירוניות שבהם 100 זה רצחני. מכונית, אופנוע, משאית או אוטובוס.
 

C O L T

New member
סבבה

רק שאלתי, לא צריך להתעצבן, מותר לגלוש בפורום הזה לכולם, ברור. אתה יודע מה, אני עושה עוד צעד לקראתך, ומודה שאני בימים גשומים אלה גם נהגוס, או יושב פחיות בשפת הפורום. האופנוע הנאמן עובר שיפוצים, ולעבודה צריך להגיע... אני נגד הכללות, ורגיל שמגיעים לפורום כל מיני שונאי אופנועים רק כדי לחפש להם עם מי לריב, ואני שמח לבדר אותם בוויכוח, למה לא. אני שמח שאתה לא אחד מאלה, וגם שאתה לא מפלה אדם לרעה רק בגלל שהוא על 2 גלגלים. אני מצידי מוכן לא להפלות לטובה את רוכבי הדו"ג, יש פושעים גם אצלנו. אני אחד מהם. כפי שכבר כתבתי, אני בעד לשמור על החוקים, ומקבל את גזרות התמרורים, גם הטפשיים שביניהם, וגם אם הם הותקנו כדי לגרוף כסף. אני לא אומר שאדם הנוסע כפול מהמהירות המותרת הוא צדיק, אבל יש דברים חמורים יותר לעשות בכביש. וחבל להכנס לשטח אפור של ויכוח היפוטטי אם היה שם גן ילדים או לא, אלא אם אנחנו סתם מחפשים להוציא קיטור. ולסיום רק רציתי להגיד שבשגרה אני סתם גולש מן השורה, רק כאשר נוגעים הדברים בניהול הפורום, אני המנהל
אתה רואה שאני מדבר, ולא רץ ומוחק רק בגלל מה שכתבת לא מצא חן בעיני.
 

nob

New member
רק שאיפה שבאמת נוסעים 50

ברחובות כאלו אי אפשר לנסוע 100. ועוד - ברחובות כאלו גם אין ניידות משטרה שתופסות על מהירות. ניידות עומדות רק במקומות שאפשר לנסוע מהר, תמאי הדרך מתאימים, אבל מה, יש תמרור 50 (דרל עירונית). עוד דוגמה לכביש כזה - קטע של כביש 40 בין צומת גדרה לצומת בילו, רובו כביש עירוני, עם הגבלה של 50. מתאי יש שם ניידות משטרה? בלילה, כמובן, כדי לעצור פושעים ורוצחים שנוסעים ומשתוללים בכביש זה ב80-90 קמ"ש.
 

M O R M

New member
COLT שים לב למינוח.

אני כתבתי מהירות שאינה חוקית. ואתה כתבת מהירות מוגזמת. אכן ישנם כבישים שמהירות של 30 קמ"ש הינה מוגזמת וגורמת לתאונות קשות. תוצאות התאונות הקשות אכן מוחמרות על ידי המהירות אולם לשמחתינו (ושוב שים לב למינוח.) תאונות הנגרמות מ"מהירות שאינה חוקית" ממילא תופסות מקום של פחות מאחוז אחד מסך כל התאונות !! (כ- 0.8% מס"ך התאונות אליבא דה נתוני המשטרה המעווותים לרעת נתון זה על מנת לנסות להעלים את הקושי שבהסבר על מה ולמה הוצאו 37% מתקציב המשטרה ללוחמה בתאונות דרכים עבור תפיסת אותם נהגים שנוהגים נכון ולא מסוכן אולם ב"מהירות שאינה חוקית " אולם תואמת את תנאי הדרך. כך שבהכרח גם כמות התאונות ותוצאותיהן החמורות בטלות לעומת התאונות הנגרמות מרמזור אדום שאינו נשמר , אי שמירת מרחק , קו לבן , עצור , פניות פרסה וגם --- "תאונות שנגרמות כתוצאה מאיבוד שליטה עקב נסיעה ב"מהירות חוקית אשר אינה תואמת את תנאי הדרך" (כ- 0.8% מסך התאונות.).
 

xofer

New member
מדובר בכביש

שבעבר היה מותר ליסוע בו 70, יש בו שני נתיבים לכל כיוון ואי תנועה ביניהם, ולמיטב זכרוני לא היו בו תאונות מעולם, או לפחות תאונות שהגיעו למקומונים. המשטרה מחפשים מקומות מפתים ושבהם יהיה להם קל לעשות דוח"ות.
 
למעלה