שליטה על גודל חלון windows

  • פותח הנושא mich
  • פורסם בתאריך

mich

New member
שליטה על גודל חלון windows

שלום מישהו יודע איך אני קובעת לאיזה גודל יפתח חלון של powerPoint שהרצתי ע``י הפקודה runProg? תודה מיכל
 
למעלה