שליחת פקס דרך השרת

david125

New member
שליחת פקס דרך השרת

-אני בונה אתר של מכירות. -בסוף כל קניה אני צריך שישלח פקס אוטומטי למספר מסוים(כל פעם מספר אחר). -האם זה אפשרי?האם בכל שרת?
 

Admini

New member
2 אפשרויות

1. מודם פיסי 2. שירות מייל2פקס שיעשה את זה בכמה גרושים. אני ממליץ על השניה.
 

david125

New member
אתה מכיר משהו בגרושים?

אני מכיר WebService שהעלות היא כ-30 אגורות לדף-שולחים את הטקסט ואת מספר הפקס. אם יש משהו יותר זול ואמין אשמח לשמוע
 

eliranitzhak

New member
אפשרות נוספת

לשים שרת פקס חינמי חופשי (Hylafax) שרץ ע"ג לינוקס, ולהעביר לו פקודות לשליחת הפקס. זה פתרון דיי זול, אם תביא בחשבון שזה יכול לרוץ יפה ע"ג מחשב ישן למדי (פנטיום 2/3) ומודמים פשוטים, העלות השוטפת היא עלות השיחה. אני משתמש בפתרון הזה, והוא מאוד אמין. אפשרות נוספת היא באמת שירות Mail2Fax, יש חברה בשם אינטרפקס שנותנת שירות כזה, אין לי נסיון איתם. מצורף קישור. אפשרות שלישית ואחרונה היא להשתמש ב Winfax שרץ על חלונות, אני זוכר שיש להם אפשרות לשלוח פקס משורת הפקודה, אז אתה בעצם יוצר קובץ Batch בחלונות ששולח את הפקס עם פרמטרים כגון מספר טלפוון וכ"ו. בהצלחה.
 

Admini

New member
הבעיה העיקרית

קשה עד בלתי אפשרי לחבר קו טלפון למחשב שנמצא בחווה. הפיתרון של מכונה מרוחקת שעושה את העבודה הרבה יותר סביר. על WIN אפשר לדעתי לפתח גם דרך WIN32 ולא רק דרך שורת פקודה. יש שרת פקס נחמד שמגיע עם מ"ה 2000 ומעלה.
 

eliranitzhak

New member
פרטים נוספים

אולי אפשר להתממשק לשרת הפקסים של 2000/XP - אבל הוא לא תוכנן עם "פתיחות" באופן מובנה. אם שרת הפקסים יושב מחוץ לחווה, הייתי משתמש בשרות של פקס דרך מייל שדיברנו עליו, או בשרת פקס ע"ג לינוקס, שהיתרונות הגדולים שלו זה סקלביליות ופתיחות מובנת במערכת. אפשר לחבר אליו עשרות קווים בו"ז. אם בוחרים פתרון "לינוקסי" - אפשר להעביר את המסמכים לפיקסוס מהחווה באיזה פורמט שרוצים לשרת הפקס ע"י FTP או SCP או מייל וכן הלאה. שרת הפקסים יודע לקבל מסמכים בכל פורמט אפשרי, כך שלא משנה אם קובץ המקור שלך הוא DOC או XLS או PDF או TIFF או JPG וכן הלאה, זה יעבוד יפה. גילוי נאות : אני לטובת לינוקס
 

Admini

New member
הוא קורא DOC כמו שצריך ?

כולל עברית וכו'? אני לא לגמרי בטוח. לגבי השאר -JPG ושות' ברור שאין בעיה
 

eliranitzhak

New member
המרה מ DOC ל PDF

את ההמרה הזו עושים ע"י OO - התמיכה שלו ב DOC טובה, כולל עברית, ויש סקריפטים מוכנים לזה.
 

yazam11

New member
סתם ככה פיתרון יצירתי

אפשר לעשות שליחה של התוכן של ההודעה באי מייל ושורת הנושא תהיה מספר הטלפון לשליחה, 1.באמצעות NET. ניתן לבנות רכיבים שמתלבשים על הOUTLOOK ועושים PARSING למייל הנכנס 2. עושים תיבת דואר במשרד fax@domain-name וכל מייל שיגיע לכתובת הזו יעבור PARSING 3. שמים על המחשב שמקבל את הפקסים מודם שעלותו כ 50 ש"ח(פלוס מינוס - אם זה מודם PCI ) 4. שולחים בעלות שיחת בזק רגילה את הפקס באמצעות המחשב שבמשרד. בהצלחה... (אני כבר יישמתי בעבר פיתרון כזה)
 
למעלה