שליחת מייל להזמנת חברים לעמוד של עסק

פ ו ל ק ע

New member
שליחת מייל להזמנת חברים לעמוד של עסק

היי, אני מנהלת עמוד פייסבוק של עסק והייתי רוצה להזמין את מועדון הלקוחות של העסק להיות חברים שלו בפייסובוק (כלומר להיות אוהדים בעמוד החברה). האם יש דרך לשלוח מייל דרך פייסבוק? כמו שניתן לשלוח מייל הזמנה לאדם פרטי? כרגע אני יכולה להזמין רק את החברים שלי, כלומר לקדם את העמוד דרך החברים הפרטיים שלי ולא דרך כתובות מייל. אשמח לעזרה, תודה מראש.
 

יהלי20081

New member
היי שאלה לי

פתחת ממש חנות ? אם כן, אם מישהו עושה לך לייק על התמונה או רושם משהו בעמוד הבית זה נותן לך התראה כלומר מנחה אותך שיש לך מישהו שכתב משהו? אהני שואלת כי גם לי יש חנות ברשת ויש לי ממש בעיה עם זה איך את מקדמת את העמוד אצל החברים הרשומים דרך שיתוף?
 
שלום פ ו ל ק ע

לחצי על "הזמן אנשים להצטרף" בעמוד > בחלונית שנפתח לחצי על "הזמן/י אנשים דרך דואר אלקטרוני יבוא כתובות דוא"ל" > החלונית שנפתחת בחרי באיזה כלי להשתמש או מאיזה שרת דואר להשתמש. ראי תמונה מצורפת המשך גלישה מהנה, מתן.
 

פ ו ל ק ע

New member
מתן תודה - אני לא מקבלת את האופציה הזאת

אני מכירה את האפשרות להזמין חברים דרך דואר אלקטרוני. האם הדוגמה שנתתי לי היא מתוך עמוד (page) או בכרטיס האישי שלך?
 

פ ו ל ק ע

New member
אז מה אתה אומר בעצם?

או במילים אחרות - יש לך רעיון למה אצלי זה לא מופיע?
 
אוקי אני עונה לך.. ../images/Emo127.gif

יש לך בצד שמאל או ימין (תלוי באיזו שפה את משתמשת בפייסבוק) מתחת לתמונת הפרופיל של הדף קישור שכתוב עליו: suggest to friends או הצע לחברים. תלחצי עליו ואז תופיע לך רשימת החברים שלך.
הוספתי בשבילך תמונה
 

פ ו ל ק ע

New member
זאת לא היתה השאלה...

אני יודעת איך מזמינים חברים לקבוצה. אני יודעת איך מצרפים חברים לעמוד. מה שאני לא יודעת - זה אם יש אפשרות להזמין חברים על פי כתובת מייל ולא מתוך רשימת החברים שלי.
 
חיפשתי בשבילך ואין אפשרות ../images/Emo10.gif

העצה הכי מועילה היא פשוט לפרסם את הדף כמה שאפשר
 
למעלה