שליחת חבילה בדואר צבאי

rubens1

New member
שליחת חבילה בדואר צבאי

חברה שלי עוד שבוע מתגייסת, ואני רוצה להפתיע אותה עם חבילה כשהיא בטירונות. 4 שאלות לי: 1. איזה מידע אני צריך כדי לשלוח לה את החבילה? דואר צבאי של הבט"ר? פלוגה ושם? 2. כמה זמן לוקח לחבילה כזאת להגיע? מישהו כבר התנסה בזה? 3. מה קורה אם החבילה מגיעה, אבל רק אחרי שהיא סיימה טירונות? הם ידעו להעביר את זה הלאה לבסיס החדש שלה? 4. איך עדיף לשלוח את החבילה(מה יגיע יותר מהר)? דרך הפקידה אצלנו שתשלח בדואר צבאי, או ממש ללכת לדואר ולשלם על השליחה?
 

Adam GTI

New member
אתה חייב שהיא תתן לך פרטים

מה שיהרוס את ההפתעה...אין מה לעשות צריך לכתוב פלוגה, מחלקה, בסיס, מספר אישי, וכל מיני דברים דומים (תגיד לה שתברר...יש איזה סדר מסוים שצריך לכתוב את הפרטים) ותלוי כמה זמן הטירונות....אצלנו חבילות הגיעו אפילו תוך 4 ימים, אבל זה יכול גם לקחת שבוע וחצי.....
 

ארווס

New member
שמע אח שלי...

גם אני עכשיו עומד לשלוח חבילה לידידה שלי.... תעשה מה שאני עשיתי כדי להבטיח: תשאל את ההורים שלה ותגיד להם שאתה רוצה להפתיע אותה... ההורים בטוח יודעים את הפרטים וצורת השליחה...לפחות ככה זה ההורים של ידידה שלי ששולחים לה חבילות כל שבוע!... הם אמרו לי את הפרטים ויום ראשון אני ישלח לה משהו בהפתעונת =)
 

ZKOBI

New member
אני שלחתי לחבר שלי...

כשהוא היה בטירונות,פצצתי לו את החבלה בדברים מתוקים. אתה פשוט צריך ליקנות חבילה בדואר למלות אותה ולתת אותה בדואר. צריך כמובן דואר צבאי, שם,מספר אישי,פלוגה ומחלקה. עדיף לשלוח את זה כמה שיותר מהר כי לוקח לזה דיי הרבה זמן להגיע [החבילה שאני שלחתי הגיעה אחרי שבוע וחצי בערך] איזה כיף זה לקבל חבילה!!!!!!!!!!!!
 
למעלה