שליחה למלזיה - המשך

שליחה למלזיה - המשך

אז בהמשך להודעה הזאת http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=1748&MessageId=144487796 שלחתי לה את המוצרים. מדובר בבלוטות' יקר ($74) והיא קנתה 10 יחידות כאלה, בקבוצות של 2. כלומר 5 הזמנות של 2 יחידות. רשמתי לה 'מתנה' על האריזה, הורדתי את השווי ל $60 ליחידה (על הטופס מכס) ושלחתי את זה מניו יורק למלזיה USPS Priority Mail International. זה נשלח ב אוגוסט 23, והיום היא שלחה לי הודעה שקיבלה את כל החבילות, אבל בכל חבילה היה רק בלוטות' אחד, כלומר שלחנו לה רק 5 יחידות. העובדת שלי טוענת שהיא זוכרת מאה אחוז ששמה 2 בכל חבילה ואני די נוטה להאמין לה במיוחד כי אני זוכר שהיא שאלה אותי ונתתי לה הדרכה מיוחדת על ההזמנות האלו. המשקל שעל החבילה מתאים ל2 יחידות. בנוסף אני מתכוון לבדוק בהמשך היום במצלמות האבטחה לוודא שבאמת שלחנו את כל העשרה. השאלה שלי היא כזאת. בהנחה והלקוח משקר, והוא קיבל את כל המוצרים אבל מנסה לעקוץ. מה האופציות שעומדות לרשותי כדי להתגונן נגד דיספיוט בפייפל (שלילי נראה לי בלתי נמנע אבל זה פחות חשוב) ה TRACKING NUMBER לא נותן אישור מסירה, רק אישור שליחה Your item was processed through and left our JAMAICA, NY 11430 facility on August 24, 2010. The item is currently in transit to the destination. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later. Processed through Sort Facility, August 24, 2010, 6:09 am, JAMAICA, NY 11430 Electronic Shipping Info Received, August 24, 2010 תודה לכל מי שיכול לעזור..
 

ozitex

New member
בעית מוכר חמורה

כשקונה מדווח שלא קיבל מוצר בחבילה או שקיבל פחות ממה שהוזמן, המוכר בבעיה. ברגע שהקונה פותח דיספיוט על מוצר שלא על פי המתואר, אין כאן עניין של חקירה כי אי אפשר להוכיח מה באמת נשלח בתוך החבילה. ידוע על מקרים בהם "נשלחו" מוצרים בחזרה למוכרים , רשום אבל החבילות התבררו כריקות. העובדה שהמוצרים נשלחו הספיקה על מנת לספק לקונה את ההגנה שלו. כנ"ל במקרה זה. אמנם הלקוח קיבל את המשלוח אבל פתיחת דיספיוט עלולה להוביל להחלטת איביי/פייפל כנגד המוכר באופן מסורתי. הייתי מנסה להתייעץ עם מישהו באיביי, לבקש אולי מישהו בעל נסיון במקרים כאלה ולא מישהו רגיל בשירות לקוחות. עניין אישור המשלוח או המסירה אינו רלוונטי כי היא אינה טוענת לאי קבלת מוצר.
 

noam weissman

New member
השאלות נשאלו קצת מאוחר מדי ../images/Emo10.gif

אתה צריך לשאול, לא אם יש מצב שהיא תשקר אלה למה בכלל לשלוח למלזיה ? או למה שמישהי במלזיה תקנה ממך ? יש במלזיה מלא סוחרים שקונים וגם מוכרים יותר זול ממך אז למה שמישהו יקנה ממך ?.. יש להם גישה לסוחרים סיניים וכו במחירים הכי טובים שאפשר להשיג. יש אתר אחד שאני מכיר שהוא מפלצת בקנה מידה עולמי והמחירים שמה זולים מאוד. כשיש כאלו אתרים מתחת לאף למה שמישהו ממלזיה יקנה ממך... התשובה לצערי היא ברורה. אני מקווה שתמצא דרך להגן על עצמך במקרה הזה. בהצלחה.
 
צודק אבל לא לגמרי

יש לי די הרבה קניות בינלאומיות מכל מיני ארצות שאפילו לא שמעתי עליהם. כל זמן שאין חשד ספציפי הפיתרון היחיד הוא פשוט לא לשלוח בינלאומי כמעט באופן גורף, שזה לא ממש פיתרון.
 

ozitex

New member
שום דבר אינו אכסיומתי, אבל..

כשקניה משום מה נראית קצת דמיונית, או לא מציאותית מסיבות למשל כמו אלו שנועם העלה ואני ממש לא מתמצא בשוק האלקטרוניקה העולמי, צריכה להידלק נורה אדומה. זה כמו שמישהו מסין יזמין חיקוי אייפון במחיר יקר בהרבה מזה שניתן להשיגו בסין עצמה.. זה יישמע ממש לא הגיוני נכון? אני מסכים איתך, עם זאת, ששלילת מכירה בינלאומית אינה פתרון כלל. ככה זה בעסקים, sometimes you win sometimes you lose.
 
ברור

היה נראה לי קצת חשוד, אבל תיארתי לעצמי שאם אני עושה הכל לפי הספר יהיה בסדר, מסתבר שזה לא בדיוק ככה
 

noam weissman

New member
אני לא אומר לשלול באופן גורף..

אבל כמו שעוזי אמר למכור לסיני משחה סינית זה מוזר ? לגבי אייפון זאת סוגיה אחרת.. לסינים אין אפשרות לקנות אייפון בסין כי בעיקרון זה אסור !. אבל זה כבר נושא אחר. כמו שכתבתי אני מקווה שיסתדר על הצד הטוב ביותר.. סיפור אחר... לפני שנים רבות סוחר מישראל קנה מנועי טיסנים מחברה מכובדת. הוא הזמין 6 מנועים מאוד מיוחדים שיוצרו בסדרה מאוד קטנה.. הגיע החבילה סגורה משהו משהו ובפנים לא היה כלום. זה נשלח מארה"ב מהחברה שייצרה את המנועים. עד היום לא ידוע מה קרה. החברה אמרה ששלחה אבל לפה הגיעו קופסאות ריקות. מי גנב ואיפה לא ברור. יש מצב שהיא באמת קיבלה חלק מההזמנה. בשביל כזה מצב הייתי מציע ליצור קשר טלפוני ולדבר איתה. מהשיחה אולי תוכל להבין עד כמה היא כנה. בהצלחה
 

Mידאס

New member
הקשקוש הכי גדול בעולם

לסינים מותר לקנות אייפונים ויש חנויות מורשות של Apple בסין והסינים משוגעים אחריהן. מאיפה הבאת את השטות הזו?
 

noam weissman

New member
בהחלט קישקוש צודק..

אייפון מיוצר בסין ומשווק באופן חוקי רק תחת מערכת השיווק של אפל. לאפל אין או לפחות לא היה מערכת שיווק חוקית ומסודרת בסין. גם האיפונים שנמכרים כבלתי נעולים מגיעים מהשוק האפור ולא בדרכים לגמרי נקיות הנה ציטוט מתוך מאמר שלא אני כתבתי: Although these services may look legitimate, the Chinese iPhone market is completely unauthorized. All of the iPhones sold in China are unlocked, and not a single one has Apple insurance or warranty http://www.wired.com/gadgets/miscellaneous/news/2007/11/iphone_china נכון שזה מלפני כמה שנים והדברים השתנו. אם אתה יודע יותר טוב האר את עיננו ! הנה עוד ציטוט ממאמר אחר משהו קצת יותר מעודכן... מ 2010: U.S.-based Apple said while publishing its latest financial report that it hopes the iPhone products could enter the Chinese market in 2010, which most likely means the iPhone will not be officially available in China this year. יש עוד מלא רק צריך לחפש
 

Mידאס

New member
יש ויש

ואפילו ביקרתי בחנות הדגל שלה בבייג'ין. הנה קישור לתמונות של החנות: http://blogs.wsj.com/chinarealtime/2008/07/17/beijing-apple-store-in-photos/ הנה קישור ללקוחות סיניים אוחזים באייפון: http://online.wsj.com/media/appleshop_E_20091030122634.jpg נעול/לא נעול לא יודע וזה גם לא מעניין. פשוט כתבת שאין אפשרות לקנות אייפון בסין כי הדבר אינו חוקי. אז הנה לך: מוכרים גם מוכרים, כולל כל המוצרים הנלווים לו. אגב, המחירים הם בדיוק אותו הדבר כמו בארץ, אם חשבת לרוץ ולקנות בסין הזולה.
 
למעלה