שלטים אלקטרוניים

מצב
הנושא נעול.
שלטים אלקטרוניים

שלטים אלקטרוניים
שלום לכולם!
שאלתי היא מהי הסיבה לכך שיש תחנות בהן יש שילוט אלקטרוני ויש כאלו שלא. האם במקומות בהן הוצב שילוט אלקטרוני זו תוצאה של טוב ליבה של הרשות המקומית או שיש חקיקה בנושא?
אשמח אם מישהו יוכל לשפוך לי אור על הנושא. אם תוכלו גם להפנות אותי למקורות/פירסומים רשמיים אני אשמח כי אני מנסח מסמך רשמי.
תודה מראש!
 

davidfainshtein

Member
מנהל
הצבת שילוט אלקטרוני

שלטים אלקטרוניים
שלום לכולם!
שאלתי היא מהי הסיבה לכך שיש תחנות בהן יש שילוט אלקטרוני ויש כאלו שלא. האם במקומות בהן הוצב שילוט אלקטרוני זו תוצאה של טוב ליבה של הרשות המקומית או שיש חקיקה בנושא?
אשמח אם מישהו יוכל לשפוך לי אור על הנושא. אם תוכלו גם להפנות אותי למקורות/פירסומים רשמיים אני אשמח כי אני מנסח מסמך רשמי.
תודה מראש!
הצבת שילוט אלקטרוני
אכן בסמכותה של הרשות המקומית.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אני לא יודע איך זה בכל עיר

בלי מחויבות, נכון?
אני לא יודע איך זה בכל עיר
בירושלים, למשל, מי שאחראית על כך היא "תוכנית אב לתחבורה ירושלים". היא מציבה את השילוט בהתאם לפרמטרים כמו מספר המשתמשים בתחנה, מספר הקווים העוצרים בה, מיקומה ומרכזיותה וכו'. הצבת השלטים מתקדמת עם התקדמות תיקצוב הפרויקט.
אני מניח שזה עובד בצורה זהה בכל מקום. מגייסים תקציב - חלק מהעיריה, חלק ממשרד התחבורה...
 

ticoticotico

New member
למי פונים במקרה של תקלה בשילוט אלקטרוני?

שלטים אלקטרוניים
שלום לכולם!
שאלתי היא מהי הסיבה לכך שיש תחנות בהן יש שילוט אלקטרוני ויש כאלו שלא. האם במקומות בהן הוצב שילוט אלקטרוני זו תוצאה של טוב ליבה של הרשות המקומית או שיש חקיקה בנושא?
אשמח אם מישהו יוכל לשפוך לי אור על הנושא. אם תוכלו גם להפנות אותי למקורות/פירסומים רשמיים אני אשמח כי אני מנסח מסמך רשמי.
תודה מראש!
למי פונים במקרה של תקלה בשילוט אלקטרוני?
ליתר דיוק, במקרה שהשלט לא מציג את הקווים מהתחנה הנכונה (אלא מתחנה סמוכה). פניתי למפעילה שרוב הקווים בתחנה הם שלה והודיעו לי שהנושא "הועבר לגורמים הרלוונטיים", אבל בפועל לא נראה שהתקלה נפתרה.
 

amit1270

New member
לפנות למוקד העירוני 106

למי פונים במקרה של תקלה בשילוט אלקטרוני?
ליתר דיוק, במקרה שהשלט לא מציג את הקווים מהתחנה הנכונה (אלא מתחנה סמוכה). פניתי למפעילה שרוב הקווים בתחנה הם שלה והודיעו לי שהנושא "הועבר לגורמים הרלוונטיים", אבל בפועל לא נראה שהתקלה נפתרה.
לפנות למוקד העירוני 106
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה