שלטים, אוטובוסים ופרחים

מצב
הנושא נעול.

katzofir

New member
שלטים, אוטובוסים ופרחים

שלטים, אוטובוסים ופרחים
השכם בבוקר יצאתי לי השוקה (למען האמת - לסופר בערד). לשם שינוי הפעם לקחתי עימדי מצלמה, וזאת לצורך צילום השלט החביב הבא. בבניין זה או בבניין הסמוך לו, אגב, משתכן לו נהג אגד אשר מחנה מדי פעם אוטובוס בסמוך, הפעם הוא לא.
 

katzofir

New member
בהמשך הדרך

שלטים, אוטובוסים ופרחים
השכם בבוקר יצאתי לי השוקה (למען האמת - לסופר בערד). לשם שינוי הפעם לקחתי עימדי מצלמה, וזאת לצורך צילום השלט החביב הבא. בבניין זה או בבניין הסמוך לו, אגב, משתכן לו נהג אגד אשר מחנה מדי פעם אוטובוס בסמוך, הפעם הוא לא.
בהמשך הדרך
זבווית עיני, מנצנץ לו רכב לבנבן וחשוד. מארס 10-972-01 של קונקס טבריה. קליק-קליק
 

katzofir

New member
עודני חונה בסופר

שלטים, אוטובוסים ופרחים
השכם בבוקר יצאתי לי השוקה (למען האמת - לסופר בערד). לשם שינוי הפעם לקחתי עימדי מצלמה, וזאת לצורך צילום השלט החביב הבא. בבניין זה או בבניין הסמוך לו, אגב, משתכן לו נהג אגד אשר מחנה מדי פעם אוטובוס בסמוך, הפעם הוא לא.
עודני חונה בסופר
ועל הכביש הבין עירוני חולף על פניי מארס של קווים. הפעם אין קליק-קליק (מצטער), והאוטובוס נעלם מזבווית עיני (כן, שמתי לב לטעות ההקלדה). אבל בדרכי חזרה מן הסופר, במקום אחר, במי אני נתקל? נכון מאוד, בידידי מלפני שעה קלה. קליק-קליק
 

katzofir

New member
ועכשיו פרח

שלטים, אוטובוסים ופרחים
השכם בבוקר יצאתי לי השוקה (למען האמת - לסופר בערד). לשם שינוי הפעם לקחתי עימדי מצלמה, וזאת לצורך צילום השלט החביב הבא. בבניין זה או בבניין הסמוך לו, אגב, משתכן לו נהג אגד אשר מחנה מדי פעם אוטובוס בסמוך, הפעם הוא לא.
ועכשיו פרח
או ליתר דיוק, פר"ח. עם צאתי מביתו של הילד החביב, מול קניון ערד, ניצבים להם שני אוטובוסים יפים ומצוחצחים - המארסים של קונקס, במרחק של 200-300 מטרים בלבד מהמקום בו צולמה התמונה הקודמת. מבט קטן מגלה כי הראשון בהם הוא 10-972-01, ידידי היקר. כמה חבל שאין מצלמה. המשכתי לי בדרכי, ואחרי כמה מטרים נעצר לידי אותו 972. מה הוא רוצה? הוא צריך לקחת ילד לקופת-חולים כללית. ממזר שכמוני, טיפסתי לי אל הרכב כדי לתת הוראות. "2.30, בבקשה", סינן הנהג בבדיחות. השבתי לי בנועם, וכמובן פיארתי את שם הפורום. המראה בפנים, כיאה לטיול שנתי, היה מעורר קבס ובחילה. כיתות ח'3 ו-ח'4 של בית הספר נופרים השאירו אחריהם זוהמה נוראית. אחרי כ-500 מטרים הגיעונו אל הכניסה לחניון הקופה. האוטובוס נעצר, כמה נפלא, ממש כמה מטרים מהנקודה בה צילמתי אותו לראשונה באותו הבוקר. "תודה לך, אדון נהג". ירדתי מן הרכב, והמשכתי לי בדרכי. החל מערב זה נתי-אקספרס וסופרבוס הן החברות היחידות שבהן טרם נסעתי, ונוכח השביתה הכאובה בבירת הנגב, גם זאת לא לזמן רב. וכדי לא לאכזב את החושקים בפרחים - תמונה שכבר העליתי לפני כמה שבועות - 303 מוגמר עם איריס שחום. בברכת אל-אל-ישראל (עוד צריך להספיק להתקלח ולאכול לפני המשחק)...
 
זה O303 עם דלתות מיוחדות מאוד.

ועכשיו פרח
או ליתר דיוק, פר"ח. עם צאתי מביתו של הילד החביב, מול קניון ערד, ניצבים להם שני אוטובוסים יפים ומצוחצחים - המארסים של קונקס, במרחק של 200-300 מטרים בלבד מהמקום בו צולמה התמונה הקודמת. מבט קטן מגלה כי הראשון בהם הוא 10-972-01, ידידי היקר. כמה חבל שאין מצלמה. המשכתי לי בדרכי, ואחרי כמה מטרים נעצר לידי אותו 972. מה הוא רוצה? הוא צריך לקחת ילד לקופת-חולים כללית. ממזר שכמוני, טיפסתי לי אל הרכב כדי לתת הוראות. "2.30, בבקשה", סינן הנהג בבדיחות. השבתי לי בנועם, וכמובן פיארתי את שם הפורום. המראה בפנים, כיאה לטיול שנתי, היה מעורר קבס ובחילה. כיתות ח'3 ו-ח'4 של בית הספר נופרים השאירו אחריהם זוהמה נוראית. אחרי כ-500 מטרים הגיעונו אל הכניסה לחניון הקופה. האוטובוס נעצר, כמה נפלא, ממש כמה מטרים מהנקודה בה צילמתי אותו לראשונה באותו הבוקר. "תודה לך, אדון נהג". ירדתי מן הרכב, והמשכתי לי בדרכי. החל מערב זה נתי-אקספרס וסופרבוס הן החברות היחידות שבהן טרם נסעתי, ונוכח השביתה הכאובה בבירת הנגב, גם זאת לא לזמן רב. וכדי לא לאכזב את החושקים בפרחים - תמונה שכבר העליתי לפני כמה שבועות - 303 מוגמר עם איריס שחום. בברכת אל-אל-ישראל (עוד צריך להספיק להתקלח ולאכול לפני המשחק)...
זה O303 עם דלתות מיוחדות מאוד.
למשהו יש פרטים עליו.
 
../images/Emo26.gif

נראה כמו מאגרית סטנדרטית

אתה לא שם לב שהדלת הקידמית כולה חלון זכוכית גדול וארוך?
 
אשכרה הדירה לאשכרה../images/Emo6.gif אהה

שלטים, אוטובוסים ופרחים
השכם בבוקר יצאתי לי השוקה (למען האמת - לסופר בערד). לשם שינוי הפעם לקחתי עימדי מצלמה, וזאת לצורך צילום השלט החביב הבא. בבניין זה או בבניין הסמוך לו, אגב, משתכן לו נהג אגד אשר מחנה מדי פעם אוטובוס בסמוך, הפעם הוא לא.
אשכרה הדירה לאשכרה
אהה
 

ה דרומי

New member
יפה קבל ../images/Emo47.gif על הכול../images/Emo45.gif

שלטים, אוטובוסים ופרחים
השכם בבוקר יצאתי לי השוקה (למען האמת - לסופר בערד). לשם שינוי הפעם לקחתי עימדי מצלמה, וזאת לצורך צילום השלט החביב הבא. בבניין זה או בבניין הסמוך לו, אגב, משתכן לו נהג אגד אשר מחנה מדי פעם אוטובוס בסמוך, הפעם הוא לא.
יפה קבל
על הכול
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה