בהמשך הדרךשלטים, אוטובוסים ופרחים
השכם בבוקר יצאתי לי השוקה (למען האמת - לסופר בערד). לשם שינוי הפעם לקחתי עימדי מצלמה, וזאת לצורך צילום השלט החביב הבא. בבניין זה או בבניין הסמוך לו, אגב, משתכן לו נהג אגד אשר מחנה מדי פעם אוטובוס בסמוך, הפעם הוא לא.
עודני חונה בסופרשלטים, אוטובוסים ופרחים
השכם בבוקר יצאתי לי השוקה (למען האמת - לסופר בערד). לשם שינוי הפעם לקחתי עימדי מצלמה, וזאת לצורך צילום השלט החביב הבא. בבניין זה או בבניין הסמוך לו, אגב, משתכן לו נהג אגד אשר מחנה מדי פעם אוטובוס בסמוך, הפעם הוא לא.
ועכשיו פרחשלטים, אוטובוסים ופרחים
השכם בבוקר יצאתי לי השוקה (למען האמת - לסופר בערד). לשם שינוי הפעם לקחתי עימדי מצלמה, וזאת לצורך צילום השלט החביב הבא. בבניין זה או בבניין הסמוך לו, אגב, משתכן לו נהג אגד אשר מחנה מדי פעם אוטובוס בסמוך, הפעם הוא לא.
זה O303 עם דלתות מיוחדות מאוד.ועכשיו פרח
או ליתר דיוק, פר"ח. עם צאתי מביתו של הילד החביב, מול קניון ערד, ניצבים להם שני אוטובוסים יפים ומצוחצחים - המארסים של קונקס, במרחק של 200-300 מטרים בלבד מהמקום בו צולמה התמונה הקודמת. מבט קטן מגלה כי הראשון בהם הוא 10-972-01, ידידי היקר. כמה חבל שאין מצלמה. המשכתי לי בדרכי, ואחרי כמה מטרים נעצר לידי אותו 972. מה הוא רוצה? הוא צריך לקחת ילד לקופת-חולים כללית. ממזר שכמוני, טיפסתי לי אל הרכב כדי לתת הוראות. "2.30, בבקשה", סינן הנהג בבדיחות. השבתי לי בנועם, וכמובן פיארתי את שם הפורום. המראה בפנים, כיאה לטיול שנתי, היה מעורר קבס ובחילה. כיתות ח'3 ו-ח'4 של בית הספר נופרים השאירו אחריהם זוהמה נוראית. אחרי כ-500 מטרים הגיעונו אל הכניסה לחניון הקופה. האוטובוס נעצר, כמה נפלא, ממש כמה מטרים מהנקודה בה צילמתי אותו לראשונה באותו הבוקר. "תודה לך, אדון נהג". ירדתי מן הרכב, והמשכתי לי בדרכי. החל מערב זה נתי-אקספרס וסופרבוס הן החברות היחידות שבהן טרם נסעתי, ונוכח השביתה הכאובה בבירת הנגב, גם זאת לא לזמן רב. וכדי לא לאכזב את החושקים בפרחים - תמונה שכבר העליתי לפני כמה שבועות - 303 מוגמר עם איריס שחום. בברכת אל-אל-ישראל (עוד צריך להספיק להתקלח ולאכול לפני המשחק)...
נראה כמו מאגרית סטנדרטיתזה O303 עם דלתות מיוחדות מאוד.
למשהו יש פרטים עליו.
נראה כמו מאגרית סטנדרטית
הוא לא. התאורה והזווית מבלבלות אותך![]()
אתה לא שם לב שהדלת הקידמית כולה חלון זכוכית גדול וארוך?
אשכרה הדירה לאשכרהשלטים, אוטובוסים ופרחים
השכם בבוקר יצאתי לי השוקה (למען האמת - לסופר בערד). לשם שינוי הפעם לקחתי עימדי מצלמה, וזאת לצורך צילום השלט החביב הבא. בבניין זה או בבניין הסמוך לו, אגב, משתכן לו נהג אגד אשר מחנה מדי פעם אוטובוס בסמוך, הפעם הוא לא.
יפה קבלשלטים, אוטובוסים ופרחים
השכם בבוקר יצאתי לי השוקה (למען האמת - לסופר בערד). לשם שינוי הפעם לקחתי עימדי מצלמה, וזאת לצורך צילום השלט החביב הבא. בבניין זה או בבניין הסמוך לו, אגב, משתכן לו נהג אגד אשר מחנה מדי פעם אוטובוס בסמוך, הפעם הוא לא.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.