שלחתי
למשהי כאן ..היא אמרה לי

nice and sleazy

New member
שלחתי ../images/Emo30.gif למשהי כאן ..היא אמרה לי

אם זה לא אדום אדום , אז שלום שלום ...
תודה לסודות על שעשתני אדום זה כיף לבלוט כך בפורום
. וברכות לרגועה שאני בטוח שתבלוט יותר ממני וגם תגרום לכמה בליטות
 

צוקים

New member
ברכות חמות

עם הגיעך לאדומה חיזקי ואימצי שרתי בכבוד וייראה כפרה עלייך סקסית אחת,, בחיים לא הייתי נותן לך 46 אולי 36 וגם זה כי אני נחמד וח*** מואהההההההההההההההההההההההההההההההההההההה בהצלחה יקירה יקרה
 

newcharm

New member
כך חולפת לה תהילה..

לונורא, שטויות, יבואו עוד אלף כמוה :)
 

נשקניתת

New member
כפי שנאמר

פעם למעלה ופעם למטה ... בחייאת נייסי , איך זה שאלי אתה לא שולח איזה מסרון קטן ? נקרא לזה "מסרון ניחומים " .
 

haze73

New member
אז מה זה אומר ?

שהיא רוצה רק אדומים ?
אז אולי עכשיו יצליח לי ?
 

nice and sleazy

New member
סתם

בדיחה שלא הצליחה .. יש פרסומת כזאת לבשר אדום . ואתה .. בהצלחה לך , אני בטוח שיום יבוא ותקבל מסר
 

espresso111

New member
יש לי פתרון ../images/Emo6.gif

אתה מוזמן להפרסם תמונה בלבוש אדום, ואז תוכל תמיד לומר אבל זה אני האדום מהתמונה.
 
../images/Emo24.gif

תסלחו לי שלא הספקתי להגיד לך תודה, ושלום לאדומה החדשה
מקווה שהחיים ממחר יחזרו אצלי לשיגרה
 
למעלה