Ccyclist
Well-known member
צירפתי את הדיאגרמות הבאות, דיאגרמה תפעולית של חיבורי רכבות והסטת רכבות קיימות אל מסילת השרון, דיאגרמת מפת רכבת עם ייצוג לקווים השונים שיכנסו למסילת השרון.
הסברתי שההצעה מבוססת כולה על הרכבות הקיימות והתשתית הקיימת, ושאין צורך להמתין למסילה הרביעית או להוסיף רכבות. הצעתי לאחד שתיים מארבעת רכבות אשקלון - השרון עם רכבות ירושלים נבון - הרצליה וכן להכניס את הרכבות הפרבריות שמסתיימות בהרצליה למסילת השרון עד ראש העין צפון או כפ"ס. הצעתי שהרכבות ממסילות 1-2 לשרון יעברו למסילות 3-4 מצפון לתל אביב מרכז (אפילו הוספתי "סבידור") כדי להוריד עומס מרציפים 1-2 באוניברסיטה.
הצעתי למתג את המקטע כ"קו השרון" כדי שיוכלו לכרוז אותו כיעד ולהוסיף אותו למגוון רכבות עם התפתחות הרשת. כשיגיע הזמן להוציא את רכבות ירושלים מקו השרון יהיה אפשר להעביר לשם רכבות אחרות מהקו הראשי מבלי לשנות את המיתוג והכריזה באופן משמעותי.
נקווה שגורמים ברכבת יקחו את ההצעה ברצינות ושיהיו לה תוצאות. מגוכח שישנה תשתית המאפשרת רכבות מרעננה לתל אביב ב 15-20 דקות אך אין דפוס הפעלה המאפשר זאת.
הסברתי שההצעה מבוססת כולה על הרכבות הקיימות והתשתית הקיימת, ושאין צורך להמתין למסילה הרביעית או להוסיף רכבות. הצעתי לאחד שתיים מארבעת רכבות אשקלון - השרון עם רכבות ירושלים נבון - הרצליה וכן להכניס את הרכבות הפרבריות שמסתיימות בהרצליה למסילת השרון עד ראש העין צפון או כפ"ס. הצעתי שהרכבות ממסילות 1-2 לשרון יעברו למסילות 3-4 מצפון לתל אביב מרכז (אפילו הוספתי "סבידור") כדי להוריד עומס מרציפים 1-2 באוניברסיטה.
הצעתי למתג את המקטע כ"קו השרון" כדי שיוכלו לכרוז אותו כיעד ולהוסיף אותו למגוון רכבות עם התפתחות הרשת. כשיגיע הזמן להוציא את רכבות ירושלים מקו השרון יהיה אפשר להעביר לשם רכבות אחרות מהקו הראשי מבלי לשנות את המיתוג והכריזה באופן משמעותי.
נקווה שגורמים ברכבת יקחו את ההצעה ברצינות ושיהיו לה תוצאות. מגוכח שישנה תשתית המאפשרת רכבות מרעננה לתל אביב ב 15-20 דקות אך אין דפוס הפעלה המאפשר זאת.