שלחתי למישהו קובץ, וקרה משהו משונה

  • פותח הנושא TPMP
  • פורסם בתאריך

TPMP

New member
שלחתי למישהו קובץ, וקרה משהו משונה

שלחתי לקבוצת אנשים קובץ WORD דרך האאוטלוק אקספרס, וקרה דבר מאוד משונה ומטריד: אחד מהנמענים קיבל את הקובץ בגירסה קודמת שלו, כפי שהיה לפני שינויים רבים שהכנסתי בו. ב- SENT ITEMS שלי הקובץ מופיע בצורתו הנכונה, וגם יתר הנמענים קיבלו אותו כראוי. איך קורה דבר כזה?! יש למישהו הסבר?
 

TPMP

New member
האם אין דרך למנוע זאת?

מה שמפחיד כאן הוא שטקסט פרטי שלי, שמחקתי כבר מן המסמך, בכל זאת הגיע לאדם שקיבל את הקובץ. האם ידועה לך דרך כלשהי למנוע מדבר כזה להתרחש, גם כשהמחשב של החבר "דפוק"?
 

TriPax

New member
נשמע מאוד מאוד מוזר

אתה יכול להעתיק את כל הטקסט אותו אתה רוצה לשלוח למסמך וורד חדש ואז כל ההיסטוריה שלו תעלם. זה עדיין נשמע מאוד מוזר. לדעתי גם אין שום קשר לחבר - לא יכול להיות שבעיה אצלו תציג גרסה ישנה יותר. המידע על גרסאות קודמות לא נשמר עם הקובץ לאחר "שמירה" שגרתית.
 

TPMP

New member
ברור שזה מוזר! אבל עובדה, זה קרה.

ולהזכירך, אותו קובץ נשלח לעוד אנשים, באותו מייל, והם קיבלו אותו כראוי. גם אני הייתי משוכנע שהמידע על גירסאות קודמות לא נשמר, כדבריך, ולכן העניין כה מציק לי. העצה להעתיק את כל הטקסט למסמך חדש בהחלט מוצלחת, אבל בכל זאת לא הייתי רוצה להיאלץ לעשות זאת בכל פעם. לכן אני מנסה להבין מה קרה כאן.
 

weinnir

New member
../images/Emo88.gifאני מעלה השערה - אולי מדובר

בבעיות תאימות של ה word? משמע, לכל שאר החברים יש וורד 2003 (למשל) ולאותו חבר יש וורד 97 (הכל סתם בתור דוגמא). לא שאני עדיין מבין למה, אבל יכול להיות שזה הגורם...
 

TPMP

New member
אבל זה לא אמור לקרות.

שליחת קבצים מוורד 2003 לוורד 97 מתרחשת כל הזמן, ולמרות זאת אני לא שמעתי עד היום על בעיה מהסוג שתיארתי.
 

איי ל

New member
מנהל
זה לא רק מוזר, זה ממש לא הגיוני,

הבעיה היא לא במחשב של החבר שלך, כי הוא מבחינתו קיבל את הקובץ שנשלח אליו ממך, כלומר הבעיה היא אצלך, האופציה היחידה שאני יכול להעלות על הדעת היא שאולי שלחת לו את הקובץ לפני שתיקנת אותו, או ששלחת לו קובץ אחר מזה שמעודכן, אין מצב שהחבר יקבל קובץ שלא שלחת לו,
 

TPMP

New member
אין חיה כזאת?... דווקא יש!

כפי שאמרתי, הקובץ נשלח לכמה נימענים יחד, באותה הקלקת SEND, וכל האחרים קיבלו אותו בגירסתו הנכונה - זו שמופיעה אצלי ב- SENT ITEMS. זה נשמע לא הגיוני, ולא אפשרי, אבל זה קרה.
 

slepax

New member
משהו קצת חסר

יכול להיות שהשתמשת באופציה Track Changes ואחרי זה ביטלת אותה? אם כן זה יכול להסביר הרבה דברים...
 

TPMP

New member
לא חושב שהשתמשתי בה, אבל

האם זה באמת יכול להסביר משהו?
 

slepax

New member
זה מאוד יכול להסביר

אופצית Track Changes מאפשרת לעקוב אחרי שינויים במסמך. כל שינוי, משמע מחיקה, הוספה, הערות וכד' מסומנים אבל לא נעלמים מהמסמך. זה כלי מאוד טוב כשמספר אנשים צריכים להעביר חוות-דעת על מסמך. בנוסף, אפשר לבקש מוורד פשוט לא להציג את ההיסטוריה של השינויים, אבל זה לא אומר שההיסטוריה לא נשמרת אלא פשוט וורד לא מציג אותה.
 

TPMP

New member
הבנתי. אבל אם אני מעתיק את המסמך

לקובץ וורד חדש - האם גם אז יכול מקבל הקובץ לעקוב אחר השינויים שהכנסתי במסמך המקורי עד לגירסה הסופית? בכל אופן, הגעתי למסקנה שהתופעה המטרידה נבעה מפער גדול מדי בין גירסות הוורד שלי ושל הנימען. לי יש וורד 2003, ולו יש גירסה די ישנה של וורד.
 

slepax

New member
לא,

זה לא יועתק. רשימת השינויים (כביכול המעקב) הם בנפרד מהמסמך עצמו אז לא תהיה בעיה. בקשר להשערה שלך, מאוד יכול להיות, אולי בעיה שתוקנה בגירסאות חדשות יותר של התוכנה.
 
למעלה